006 || poświęcić się

835 36 2
                                    

Pov Grace


Dostałam telefon od Rose z informacją, że Elena zamierza oddać się Elijah. Szybko tam pojechałam. Weszłam do pokoju i stanęłam za nią. Kiedy się odwraca, Elena wypuszcza powietrze, gdy mnie widzi. Spojrzałam na nią, kiedy na mnie patrzyła .


Co tu robisz? -  Powiedziałam jej, niezadowolony, że musiałam tu przyjechać. Co tu robisz? - pyta się  - Jak zwykle ochraniam siebie - powiedziałam do Eleny. Rose weszła do pokoju i Elena odwróciła się, patrząc na nią zła. Dzwoniłaś do niej?- mówi.


 -   mogła przyjechać ona lub Damon. przepraszam, Elena - powiedziała Rose, patrząc na nią. Powiedziałaś , że rozumiesz. Elena powiedziała Rose. Po prostu westchnęłam. Kłamała - Powiedziałam, że nigdy nie był z niej szczęśliwy, dlaczego próbuje się zabić.


Elena odwraca się i patrzy na mnie. Kiedy jakaś dziewczyna weszła do pokoju, patrzyła na mnie. Naprawdę nie miałam na to nastroju. Grace Salvatore, o mój Boże -  powiedziała zadowolona, ​​że ​​tu jestem. Pozbądź się jej  - powiedziałam, patrząc na Rose. Ale ta dziewczyna powiedziała . Nie - Alice powiedziała i nie mogłam tego znieść, więc złapałam ją, a potem wepchnęłam  ją do Rose. Rose łapie Alice za ramię i wyprowadza ją z pokoju.


- Daj spokój. Wychodzimy. powiedziałam jej, ale będąc Petrovą, zawsze muszą mieć racje. Nie -powiedziała, że ​​nie ma na to czasu. Zastanawiałam się z Hanną, zanim będzie musiała odejść. Powiedziałam, że wyjeżdżamy - mówię do niej.


- nie  idę z tobą


- już nie musisz podejmować tej decyzji .


 - Kiedy kiedykolwiek podjęłam decyzję? Ty, Damon i Stefan, robicie to dla mnie. To moja decyzja. 


-  Kto uratuje ci życie, gdy będziesz podejmować decyzje?


- Nie słuchasz mnie, Grace . Nie chcę być zbawiona. Nie, jeśli to oznacza, że ​​Klaus zabije każdą osobę, którą kocham


- Wyjmij swoją dupę przez drzwi, zanim przerzucę cię przez ramię i sama cię wyprowadzę -  mówię, chwytając ją mocno za ramię, aby nie mogła uciec. Elena walczy i uwalnia się z mojego uścisku. Nie! - mówi, uderzając we mnie pięścią, ale chwytam ją  za rękę i zbliżam się do niej. Elena z trudem łapie oddech. Nigdy więcej tego nie rób - powiedziałam jej, jak bardzo wściekła. Uwalniam jej rękę z ręki, a potem odchodzę, a ona po prostu tam stoi.


Otwieram  podwójne  drzwi i wychodzę z sypialni. Elena i Rose patrzą na mnie ze swoich miejsc w salonie. Czas iść. Alice mocno śpi i nie pamięta chwili tego okropnie głupiego dnia  - mówię, stojąc przed Eleną.


Nagle drzwi frontowe otworzyły się gwałtownie  do mieszkania i  weszło przez nie  trzech mężczyzn. Odwracam głowę, żeby na nich spojrzeć, gdy Rose i Elena wstają. Jesteśmy tutaj, aby spotkać się z sobowtórem -  mówi mężczyzna, który na mnie patrzy.


- dziękuję za przybycie -  Elena próbowała mnie wyprzedzić, ale odepchnęłam ją za siebie. Szepczę do Eleny: Złamię ci rękę. Spojrzałam w ich kierunku i powiedziałam Nie ma tu dla ciebie nic.To wtedy, gdy wszystko się zmieniło.


Mężczyzna z tyłu nagle spada na podłogę, martwy. Elijah stoi za nim. Pozostałe dwa wampiry wspominają Elijah. Wampir Elijah przyspiesza w ich kierunku, patrząc od jednego do drugiego. Rose z trudem łapie powietrze i wampiryzm wychodzi z mieszkania. Elijah patrzy na Elenę i na mnie.


- Damon cię zabił. Nie żyłeś.- powiedziałam zszokowana, że tu jest, musiałam zachowywać się tak, jakbym go nie widziała w kawiarni. Już od stuleci. - mówi do nas, zanim spojrzał w kierunku: Wtedy spojrzał w stronę drugiego faceta: Kim jesteś? - powiedział.


- Kim jesteś ?


- jestem Elijah 


- zabierzemy ją do ciebie. Dla Klausa. Ona jest doppelgängerem. Nie wiem, jak ona istnieje, ale ona wie. Klaus będzie chciał ją zobaczyć.


-  Czy ktoś jeszcze wie, że tu jesteś? 


- nie


- no więc byłeś niesamowicie pomocny


Elijah zanurza rękę w klatce piersiowej dwóch wampirów. Chrząkną, gdy Elijah rozrywa ich serca. Dwa wampiry padają na podłogę martwe, a Eliasz upuszcza ich serca z rąk. Przygotowuję się do walki z Elijah , ale Eliasz zszokuje nas , odwracając się i pędząc wampirzą  szybkością  z mieszkania. Patrzę z powrotem na Elenę, oboje z zszokowanymi wyrazami twarzy wychodzimy z mieszkania .


Podrzuciłam Elenę do jej domu, a kiedy wróciłam do domu, zadzwonił do mnie Damon z informacją, że Stefan utknął w grobie z Katherine. Podeszłam  tam, by zobaczyć, jak Damon właśnie wychodzi. Cześć siostro -  mówi Stefan, kiedy mnie widzi. Zostałam i spędziłam noc rozmawiając z nim.


trzeci rozdział dla was  w dzisiejszym dniu .  rozdział posiada  732 słów .

nie zapomnijcie o głosowaniu ,  komentowaniu i  obserwowaniu mnie .


𝐓𝐫𝐮𝐞 𝐈𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐭𝐲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz