kto to czyta tą książkę?
Pov Grace
Udałam się do grobowca, by złożyć wizytę Katherine. Kiedy tam szłam, zobaczyłam, że cierpi, i uśmiechnęłam się, wiedząc o tym. Wyciągnęłam butelkę krwi, która trzymała ją nad nią. Świetny. Wypić. Dobra dziewczynka "Powiedziałam to, kiedy bierze butelkę z ręki i pije szybko z butelki .
- Przyszłam niosąc prezenty. Nie miałam czasu na właściwe zakupy, ale dostałem kilka rzeczy. Hmm?
- Łał, ta krew załatwiła sprawę. Znowu jesteś prawie ładna.
- Czego chcesz, Grace
- Zgadnij, kto jest z powrotem w mieście? Twój stary przyjaciel, John Gilbert.
- Naprawdę , dlaczego ?
- Mówi, że kocha swoją córkę, chce ją chronić przed Eliaszem i wielkim złym Klausem
- wzruszające
- Tak, jasne. Opowiedział mi tę starą historię , jak zabić Oryginalnego.
- I chcesz wiedzieć, czy to prawda. Gdyby tak było, nie powiedziałbym ci.
- A czemu nie? To znaczy, chcesz, aby Elijah i Klaus nie żyli tak samo jak ja.
- Klaus, tak. Elijah , nie. Zmusił mnie, bym tu został. Jeśli umrze, utknę na zawsze . Zapomnij o tym, Grace. Zabicie Eliasza byłoby misją samobójczą. Nie możesz tego zrobić.
- Może tak
- Nie mogę
- Nawet ze sztyletem i odrobiną białego dębowego prochu
- Nie. Sophia, jeśli zabijesz Eliasza, utknę tu na zawsze.
- Naprawdę się boisz.
- Najpierw mnie stąd wydostań, a potem ci pomogę. Pomogę ... Pomogę ci zabić Elijah lub ... albo ochronić Elenę. Cokolwiek chcesz.
CZYTASZ
𝐓𝐫𝐮𝐞 𝐈𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐭𝐲
Paranormal𝐀𝐧𝐚𝐬𝐭𝐚𝐳𝐣𝐚 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐚 𝐒𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̨ 𝐃𝐚𝐦𝐨𝐧𝐚 𝐢 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧𝐚 𝐒𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭𝐨𝐫𝐞. 𝐉𝐞𝐬𝐭 𝐨 𝐫𝐨𝐤 𝐦ł𝐨𝐝𝐬𝐳𝐚 𝐨𝐝 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧𝐚. 𝐀𝐥𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐤𝐫𝐞𝐭. 𝐓𝐨 𝐧𝐚𝐩𝐫𝐚𝐰𝐝𝐞̨ 𝐳𝐚𝐠𝐮𝐛𝐢�...