[01:34]

1.5K 121 18
                                    

|| HARMADIK SZEMÉLY ||

"Komolyan.... komolyan mondod?" kérdezte Jimin remegő hangon, ajkai elváltak egymástól ahogy Jungkook kedves szemeibe nézett.

Nevetve, a fekete hajú lehajolt, hogy megcsókolja ahelyett hogy szóban válaszol.

Jimin ösztönszerűen a másik köré fonta kicsi karjait, elmélyítve csókjukat azzal, hogy teljesen hozzányomta magát.

Jungkook azonban kezei között tartotta a másik sima arcát, hamarosan lejjebb vándorolt a testén, mielőtt a térde alatt megragadta, s a combjánál fogta a szőkét.

Nem mintha meglepő lenne, de a fekete hajú rájött, hogy talán szereti ha Jimin felette van amikor csókolóznak. Egész nap tartaná, ha lehetne.

Nem mintha nehéz lenne, mivel olyan kicsi.

A csókba mosolyogva, Jimin lassan elhúzódott nevetve. "Már csináltad korábban, ez semmit nem bizonyít."

Bizonyíték, huh? Szóval bizonyítékot akar?

Jungkook vállat vont, a másikat megigazította a tartásában, majd könnyedén a vállára helyezte, belépett a lakásába és becsukta az ajtót. "Azt hiszem akkor meg kell mutatnom neked."

Oh?

"Utálok a babzsákodnak lenni." Nyafogott a szőke, a száját biggyesztette, annak ellenére hogy nem látszott. "Fura a földet bámulna úgy hogy a lábam és a fenekem a levegőben van."

"Hallgass, cuki feneked van."

Ekkor Jungkook óvatosan letette a szőkét az ágyára, rámászott, s mosolyogva a testét bámulta.

"Tényleg jól nézel ki melegítőben tudod." Mondta, s Jimin játékosan a szemét forgatta.

"Mindenben jól nézek ki." Viccelt félig a másik, meg akarta tenni a jól néznél ki bennem viccet, de mégis visszatartotta.

"Ez nagyon igaz.." mondta Jungkook csodálkozva, kezeit Jimin pólója alá tette, lassan élvezve a selymes bőr érintését az ujjai alatt.

Fokozatosan a fiatalabb elkezdte eltávolítani a ruhadarabot, de csak a beleegyező bólintás után vette le azt teljesen.

"Istenem.." Sóhajtott, lehajolt hogy megcsókolja a bőrét, kezei az oldalához vándoroltak majd a hátához. "Olyan tökéletes vagy."

"Kookie, mit csinálsz?" Jimin hozzásimult a másikhoz, háta íve hajlott miközben feje kényelmesen pihent a párnán.

"Emlékszel amikor azt mondtad, hogy szereted ha végigcsókolnak és érintenek?" A fekete hajú mondta a bőre felett, ajkait melegítőjének széléhez közel nyomta. "Engedd, hogy örömöt szerezzek neked ma este."

Ki volt ő, hogy ezt elutasítsa? Jimin nem volt más által kielégítve három éve. 

"Mhmm~" Lágyan hümmögött válaszként, szemeit bezárta miközben ujjaival a fekete haját piszkálta, fejét közelebb vezetve a mellkasához és nyakához.

Jungkook elkezdte simogatni a csípőjénél,  nyitott szájjal csókokat helyezett a másik nyakára, gyengén harapdálta.

"Jó érzés?" Kérdezte ártatlanul a fiatalabb, több helyen folytatta ahogy a szőke hátrahajtotta fejét, engedve, hogy több helyet fedezzen fel.

Fejét rázta, elégedetten felsóhajtott amikor Jungkook keze a lábához vándorolt, kérve, hogy hajlítsa be lábát a tökéletes pozícióhoz hogy hozzá tudjon dörzsölődni.

Nőies || Jikook ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum