[01:26] 🔞

1.6K 126 31
                                    

A/N: Na. Mielőtt elkezditek olvasni, figyelmeztetlek titeket. Semmi tapasztalatom, fogalmam sincs, hogyan kéne megírni egy ilyet. Szóval bocsássátok meg választékosságom hiányát, valamint ha találtok bármilyen hibát, vagy valamit aminek nincs értelme, nyugodtan szóljatok, hogy ki tudjam javítani, mivel nem volt gusztusom ahhoz, hogy átolvassam. Jó olvasást.

|| HARMADIK SZEMÉLY ||

"Jézus Krisztus," sóhajtott Jungkook, engedve, hogy ajkai szétnyíljanak a másikra pillantva, ahogy az pulcsit és combig érő harisnyát viselt. "Még szebben nézel ki élőben."

Egyikőtök sem tudja felfogni, hogy mennyire igaz volt ez, Jungkook bármelyik pillanatban elkezdhet nyáladzani.

Jimin teljesen meg volt ezzel elégedve.

Habár, ahelyett hogy szóbeli választ adott volna, Jimin előrenyúlt, hogy megfogja a fekete hajú állát, lehúzta fejét, mielőtt néhány puszit nyomott kissé még mindig nyílt ajkaira.

"Tényleg én voltam az első, aki válaszolt?" Kérdezte hangosan, nem is kérdőjelezve meg miért fogta meg Jimin a kezét, és kezdte el a szoba felé húzni.

"Hát.." Tette a szőke, hogy gondolkozik. "Figyelembe véve, hogy 0.6 másodperccel később kaptam meg az üzeneted azután, hogy feltettem, azt mondanám, hogy te voltál."

Őszintén, egyébként is reménykedett, hogy Jungkook legyen az. A fiúnak kellett egy ürügy egy újabb szexuális légyottra anélkül, hogy túlságosan kényszerítettnek tűnjön.

Akkor is, le volt nyűgözve a másik elképesztően gyors válaszától. Talán a ruházata tényleg az őrületbe kergette.

Talán Jimin pont jó ruhát választott ehhez.

"Istenem.. olyan jól nézel ki." Hajtogatta Jungkook, tényleg úgy gondolva, hogy ez az egyik, ha nem a legkedvencebb ruhája, amit a másik visel. "Tényleg lehet egy személyes show-m veled?"

A szép szőke csak olyan kurva jól nézett ki, határozottan és magabiztosan. Jungkook nem tudta elhinni, hogy tényleg abban az áldásban részesül, hogy az övé lehet.

"A szobádba megyünk, nem?" Magától értetődő, tényleg.

De rendben van, attól még cuki.

Jimin csak azt érezte, hogy az ő felelőssége, hogy izgassa és csábító legyen. Jungkooknak látnia kellett milyen lenne az, ha vele van.

Emiatt, a szőke nem hezitált és bezárta maguk mögött a szobaajtót, a fiatalabbat az ágyra lökte és a az ölébe mászott, és ráült.

"Mit is mondtál, mit csinálsz velem?" Jungkook gyakorlatilag nyögött, kezeit Jimin oldalának legvastagabb részén pihentette, ujjaival a bőrt csipkedte. 

"Faszmelegítés"

Hát basszus, őszintén szólva, a sok szextapasztalata után, a másiknak még mindig fogalma sem volt arról, hogy ez mi.

Remélhetőleg tetszeni fog neki.

És Jimin biztos benne, hogy tetszeni fog neki.

Ezért hajolt le a fekete hajú sima arca felé, és kezdett puha puszikat nyomni mindenhova, majd lassan vissza felült önelégülten vigyorogva. "Készen állsz?"

"Nem tudom." Simogatva a gyönyörű fiút aki rajta ült, Jungkook vállat vont, ujjait Jimin feneke felett pihentette. "Mi a faszmelegítés?"

Jimin vigyora csak tovább nőtt. 

"Megmutatom neked baby, csak állíts le ha kényelmetlenül érzed magad."

Lassan, Jimin megfordult miközben továbbra is Jungkookon ült, kíváncsiság gerjedt a másikban.

Óvatosan a fiatalabb melegítőjének csípőrészéhez nyúlt, egyből lehúzta a másik lábáról.

Jungkook felhúzta szemöldökét, mivel csak a boxer volt rajta.

"Szabad?" Mosolyogva hátrafordulva, Jimin a legártatlanabb kifejezéssel nézett rá, szempilláit rebegtette meggyőzés gyanánt. 

Hogy mondhatna Jungkook nemet erre?

Miután bólintást kapott válaszul, Jimin a fiatalabb boxerét épphogy lejjebb csúsztatta a lábán, leleplezve az inkább lenyűgözően megáldott méretet, amire sosem számított volna, hogy ennyire meg van áldva és hogy ilyen vastag.

"Oh wow.." Suttogta magának Jimin, szemezve a hosszal, ami most lett felfedve előtte.

Igen, ehhez kell egy kis.. hozzászokás.

A faszszopó legalább 19 vagy 20. Mindkettejüknek jó.

"Tetszik amit látsz?" Vigyorgott Jungkook, egy kis büszkeséget mutatott, végignézve a szépségen ahogy visszafordult.

"Tetszik." Nyilatkozta az idősebb, óvatosan megfogta a tövénél, a végét pedig a nyílásához vezette, mielőtt lassan magába vezette, hogy hozzászokjon.

Egy grimasz nőtt arcára, beszívta a levegőt ahogy minden centiméter beljebb került mielőtt teljesen leült a fiatalabbra.

"Woah.." Jungkook majdnem kiakadt, csodálkozott hogy Jimin mi a fenéért ült rá a faszára.

Azt hitte, hogy le fogja szopni vagy valami, nem betenni magának.

Még nem volt kész a szexre, oh istenem..

"Nyugi, Kook-ah" Nevetett, valahogy sikerült ellazítania Jungkookot ahogy sóhajtott, élvezve a gyönyörű kilátást felette a legszebb fiúról, rajta ülve teljesen magabiztosan a legdögösebb ruhában.

Talán ez nem is volt olyan rossz.

"Ez a faszmelegítés." Magyarázta Jimin, mozdulatlan helyzetére utalva, ahogy Jungkook pénisze szépen benne pihent, betöltötte őt mozgás nélkül. "Egyikünknek sem kell mozognia, csak itt kell ülnöm így és téged kell melegítenem."

"Bassza meg, ez dögös.." Ismerte be a fiú.

"Igen, de be kell ismernem bun, kicsit fáj." Jimin felhúzta orrát, egy kicsit megmozgatta a csípőjét, hogy hozzászokjon ehhez az új érzéshez, hogy csak itt ül egy fasszal a seggében.

Tudod, mert ez olyan hétköznapi.

"Jól vagy? Azt hittem, azt mondtad, hogy ez egy fájdalmas pozíció neked?" Emlékezett vissza Jungkook az üzenetekre a lovagló pozíciót illetően.

"Szex ebben a pozícióban fáj, igen." Levegőt vett, becsukta szemét és fejét hátrahajtotta; csak egy kis fájdalmat érzett, mivel hozzá kellett szoknia az új mérethez. "De ha csak ülök, rendben kell hogy legyek."

De Jungkook nem akarta, hogy Jimin arra a fájdalomra koncentráljon, hogy egy hosszabb méret pihen benne, el akarta terelni a figyelmét.

Ezzel, felkönyökölt hogy közelebb legyen a szegény fiúhoz, aki egy centit se akart mozdulni, megragadta az arcát és összeérintette ajkaikat, hogy segítsen elterelni a figyelmét a behatolásról.

Nagy örömére, tényleg segített. Ez megengedte Jungkooknak, hogy rájöjjön, hogy milyen dögös is volt ez a koncepció.

Jézus Krisztus.

A kis szőke egyszerűen olyan jól nézett ki így. Nem tartott sokáig, mielőtt eldöntötte, hogy talán nem fog túl sokáig tartani, hogy megpróbálja az igazi dolgot.

Csak addig amíg Jimin úgy nézett ki, mint most.

Nőies || Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin