Byla sobota ráno konečně jsem nemusela nikam brzy vstávat. Když mi zazvonil budík bylo 8:00 poslepu jsem ho típla a otočila se na bok. Když najednou jsem ucítila hrozný zápach. Pootevřela jsem jedno oko a nestačila zírat. Jess měla svůj huňatý zadek namířený přímo k mojí hlavě. Proboha Jess. Vyskočila jsem z postele a běžela otevřít okno abych nabrala trochu čerstvého vzduchu. Fuj, že se nestydíš. Jess se otočila na záda a čekala že jí podrbu na bříšku. Zapomeň hambářko. Řekla jsem jí při cestě do koupelny.
Umyla jsem se a upravila jako, každý den a šla snídat. K snídani jsem si dala kukuřičné lupínky a jogurtem. Sedla jsem si na terasu a sledovala rozkvetlou zahradu ve, které se válela Jess. Zazvonil mi mobil tak jsem se koukla co se děje. Byla to Lauren.
,,Ahoj kočko, máš dnes čas.?"
,,Ahoj Lauren, vlastně mám. Takže co podnikneme.?" Vyťukala jsem odpověď a čekala než odepíše zpět. Dala si celkem na čas, ale odpověděla.
,,Tak za 45 minut u Andrého v kavárně.? Slyšela jsem že dělá doslova okouzlující kafe a zákusky."
,,Dobře tak tam." Skočila jsem se obléct. Snažila jsem se vybrat ze svého šatníku nějaké kloudné oblečení vhodné na den strávený v kavárně. Zvolila jsem kraťasy v černé barvě a černé volné tričko bez potisku a černobílé conversky. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Vždy si je nechávám rozpuštěné má to svůj důvod. Otevřela jsem vrata garáže a vyjela se svým Ford Mustang Boss 302, zavřela jsem a jela k Andrému. Když jsem přijela na parkoviště k Andrému neměla jsem pomalu kde zaparkovat. Když jsem konečně našla místo a zaparkovala. Vylezla jsem a šla do kavárny. Vevnitř jsem se rozhlížela po Lauren, ale nikde jsem ji nezahlídla. Bylo tam moc lidí cítila jsem se divně a trochu i trapně protože jsem stála pořád u dveří jako trubka. Ještě jednou jsem se rozhlídla po kavárně a tentokrát zahlédla Laureniny blond vlasy vyčesané do culíku. Vypadalo to, že mě zmerčila taky protože na mě mávla ať jdu k ní. Když jsem dorazila a sedla si, všimla jsem si že Lauren není sama těkala jsem očima mezi ní a o rok starším klukem. Lauren se ke mě natáhla a přes stůl objala.
,,Ahoj kočko, jsem ráda že jsi dorazila." Řekla ještě v objetí.
,,Ahoj Lauren zlato." Kluk vedle ní těkal očima mezi mnou a Lauren a tázavým pohledem ji vyzíval aby mu řekla kdo jsem.
,,Ehm Jacku tohle je Nat, Nat to je Jack, můj přítel." Chytla ho za ruku a dala mu pusu ma tvář. Jack se na mě koukal a podával mi ruku abychom si potřásly.
,,Takže Nat jako Natalia.?" Zeptal se zdvořile Jack.
,,Nene Natalia bože to ne jsem Natasha."
,,Jo Natasha jako ta z filmu Avengers znáš ho ne.?" Zasmál se a vtiskl pusu Lauren na ucho.
Začala jsem se smát a dodala ,,Jo ale jen hustější než ona." Jack se začal smát víc.
,,Ta holka se mi líbí tý se drž." A zazubil se na Lauren, ta se na něj jen podívala a začala se smát taky. Mezi smíchem přišla servírka a my si objednali. Ti dva si dali trojité mokačíno se zmrzlinou pro zamilované a já si dala karamelové překvapení. Při čekání jsem koukala na to jak ti dva po sobě lezou a začala si připadat jako křen, ale zase jsem byla ráda s Lauren takže jsem se to snažila překousnout. Když nám to donesli začali jsme si povídat o tom jak se Jack a Lauren poznali. Teda oni vyprávěli a já poslouchala. Byl to tak romantický příběh až jsem se styděla že závidím. V kavárně jsme strávily dobré tři hodiny povídáním o sobě teď už jsem si připadala že jsme si blíž teda aspoň s Lauren.Omluvila jsem se Lauren, že ještě něco mám a že musím jít. Než jsem odešla z kavárny vrátila jsem se ještě k nim a zkusila se zeptat.
,,A nechtěli by jste vy dva semnou.?" Oba se na mě chvíli dívali jakože se diví že jsem něco takového navrhla ale odpověděli s nadšením ano. Přišli jsme k mému autu a Lauren vyjekla. ,, Co je Lauren.?" Dívali jsem se na ní jak dva dementi a nechápali.
,,To, to je tvoje.?" Podívala se na mě s otevřenou pusou jako kdybych vlastnila pyramidu ze zlata.
,,Jo to je moje zlato." Nesedla jsem do Bosse a jeli jsme ke mě. Cestou jsem poslouchala otázky typu.
,,A kde jsi na něj vzala.?"
,,A je vážně tvoje.?"
,,A není půjčený.?"
Musela jsem se smát nad jejími otázkami, které po mě střílela jako z pistole.
,,Ano je moje. Ano je to skutečný a ano umím to ovládat." Jack jen seděl a nemohl se přestat smát. Načež ho Lauren bouchla do žeber a on přestal. Když jsme dorazili k nám zaparkovala jsem tam kde obvykle a skočila domů pro Jess. Lauren se okamžitě rozzářili oči když ji spatřila. No i Jess byla nadšená a oba jak se patří přivítala. Šly jsme se projít a užívali si teplého a slunečného dne. V parku jsem si sedla na svoji oblýbenou lavičku a pozorovala Lauren a Jacka jak si hrají s Jess a všichni jsou spokojený. Zavřela jsem na chvíli oči a byla v jakémsi transu. Zdálo se mi, že vidím kluka na kterého si tajně myslím aniž bych to já sama věděla. Ale během chvilky mě Lauren z toho transu vytrhla a sedla si vedle mě.
,,Tak co líbí se ti Jack.?" Zeptala se mě a v hlase měla obavy.
,,Líbí je slabé slovo je úžasný máš štěstí, že ho máš." Usmála jsem se na ni a objala ji.
,,Jsem ráda, že se ti líbí, neboj taky někoho takového najdeš." Pošeptala mi v objetí.Když jsem se před domem rozloučila s Lauren a Jackem okamžitě jsem zamířila do pokoje k noťasu. Měla jsem to tak akorát abych stihla hovor s taťkou. Povídali jsme si celkem dlouho a všechno bylo fajn než přišla věta, kterou jsem fakt nenáviděla.
,,A kdy ty si někoho najdeš Princezno.?"
,,Tati tohle jsme už probírali snad milionkrát, sám víš jak to dopadlo posledně. BOOM přišel na to co jsem zač a nechal mě." Gestikulovala jsem na tátu přes obrazovku a dávala mu tím najevo, že už to má nechat být. Díky bohu nechal. Chtěla jsem mu to oplatit stejnou mincí, ale nevypadal dobře tak jsem se rozhodla to nechat na jindy. Rozesmála jsem ho a ukončili jsme hovor rozloučením jako vždy. Když zavěsil přišla jsem si zase hrozně sama. Nevěděla jsem co mám dělat a tak jsem šla do tělocvičny boxovat.Když jsem ze sebe všechno vybouchala a vycvičila bylo mi líp, ale ne úplně super jak bych chtěla. Hodlala jsem hodit relaxační vanu jako vždy, ale neměla jsem na to tak úplně náladu takže jsem dala pětiminutovou sprchu. Když jsem vylezla myslela jsem že mě trefí. Málem jsem si až rozbila hubu jak jsem se sklouzla po louži vody co jsem vycákala při sprchování. Všechno jsem dala do kupy, odmalovala a hupla k Jess na postel. Hodlala jsem si číst, ale Jess ne a ne mi to dovolit. To moje telátko se chtělo mazlit takže jsem to vzdala a pořádně ji hodlala uňuňat.
,,Nejsi nic slyšíš mě.?"
,,Nic naprostá nicka."
,,Jediný co umíš je bulet."
,,Notak utíkej, utíkej se vybrečet mamince do klína."
,,Óóóó já vlastně zapoměl, že žádnou nemáš."
,,Nikdy nic nedokážeš slyšíš."
,,Jsi jenom tlustá, blbá nicka a vždy budeš."
,,Ne, ne, ne to nééé." Křičela jsem a vyskočila z postele se slzami v očích. Rozhlížela jsem se po pokoji. Z těhle nočních můr jsem měla nervy v kýblu. Hrozně Jsem se klepala a pořád otáčela kolem sebe. Jess seděla na posteli a měla sklopené uši. Šla jsem si k ní sednout a začala jí uklidňovat.
,,Promiň Jess já vím že jsi se lekla zlatíčko." Dala jsem jí pusu na hlavu a přitiskla svojí hlavu k její a pomalu hladila. Asi za pět minut jsem se podívala kolik je. 3:40 bezva. Zvedla jsem se a šla dolů napít, cítila jsem se vážně divně. Jess šla semnou takže jsem se cítila bezpečně. Nebojím se, ale ta noční můra mě na chvíli dostala. Když jsem se napila zamířila jsem zpátky nahoru a snažila se zase usnout.
ČTEŠ
Ten Pocit
Romance,,Jak jsi mě našel a proč jsi tady.?" Dívala jsem se teď už na mámin hrob. Cítila jsem, že mě pozoruje a sundavá mikinu. Položil ji na moje ramena a zabalil mě do ní co to šlo. Neodporovala jsem nechtěla jsem ho odehnat ani, byla jsem celkem ráda, ž...