Akuma a farkas

68 4 16
                                    

-Mi volt ez?-kapta fel a fejét Sonic és elkezdett a kijárat felé futni.
-Várj meg!-ment utána Tails, aztán Silver is. Chloe csak ámuldozott, de én magam után rántottam hogy ne maradjunk le. Kint Sonic és a többiek az égre szegezték tekintetüket. Mi is felnéztünk, és egy nagy fehér meg színes lebegő kör alakú valami tátongott magasan az égen. Valószínűleg az okozhatta a földrengést. Egy ideig csak úgy el volt ott magában, majd elkezdett erősen fényleni, majd kirepült belőle valami. Mint egy rakéta, úgy zuhant a föld felé.
-Északra tart, valahol a gyakorló pálya körül fog földet érni!-kiáltotta Tails, és mind oda tartottunk.
Mikor oda értünk, nagy füst felhő keletkezett a dolog érkezési pontja körül. Valami kisétált belőle...vagy valaki. Az biztos hogy nem ember. Körül belül akkora volt mind Sonic. Amikor a füst leülepedett és tisztán láttunk, egy érdekes látvány tárult a szemünk elé. Egy lány volt. Érdekes kinézettel. Hosszú farok, fekete ruha, és kettő ijesztően világító szem. Chloe félelmében mögém bújt.
-Pōtaru, ha egyszer megtalállak...-porolta le magát a jövevény. Mindenki meglepetten nézte a lányt, majd ő is észre vett minket.
-öö...szia kedves...jövevény.....-indított elég bénán Sonic.
-Ki vagy te és hogy kerültél ide???-csapott a közepébe Shadow. A lány lenéző pillantást vetett Shadowra, majd Sonic felé fordult. (hú most bajban vagyok mert nem vagyok annyira tisztában Akuma beszéd stílusával 😬)
-Heló Sonic, Shadow, Tails, Silver, Chloe és Zoé. Az én nevem Akuma.
Rengeteg kérdés tódult a fejembe. Hogy került ő ide? Honnan tudja hogy kik vagyunk? Az Akuma japánul nem démont jelent? Nekem nem volt lassú a felfogásom, de amit akkor láttam, egyszerűen nem hittem el! Csak úgy álltunk és néztünk ott mint borjú az új kapura.
-Jut eszembe, nem láttatok véletlenül egy ilyet, csak más színben?-vett elő a MELLKASÁBÓL valamit. Olyan volt mint egy chaos emeráld. Csak nagyobb...és lila volt.....
-az ott....egy chaos emeráld?-mutatott rá Sonic.
-Igazából majdnem. Ez egy Sonic crystal, de ez most nem lényeges, az volt a kérdésem hogy láttatok-e egy ilyet??
Zafir hirtelen felkapta a fejét. Odasétált Akuma-hoz, és nyávogni kezdett.
-Hát téged meg mi lelt?-hajolt le hozzá. A macska megragadta az alkalmat és egy ugrással kiverte a farkas lány kezéből a kristályt.
-MI A??!-kerekedett ki Akuma zöld szeme, és egyből a macska felé szegezett egy fegyvert.
-Várj!-kiáltottam ijedten.-vissza adom a követ, csak hagyd békén a macskát.-ugrottam elé. Óvatosan felemeltem a követ, és Akuma felé nyújtottam. Ő kikapta a kezemből és szúrós tekintettel Zafirt méregette.
-ez a macska nem egy átlagos állat..-jegyezte meg.
-Ezt honnan veszed?
-Szenzoraim szerint különös erők veszik körül.
-....na jó, ez most túl sok nekem....-mondtam zavarodottan
-még mindig nem válaszoltatok a kérdésemre.
-nem, nem láttunk olyan kristályt, vagy mi az, de szerintem segíthetünk.
-Végül is nem lenne olyan rossz egy kis segítség...hamarabb meg lesz amit szeretnék.
Én felé nyújtottam a kezem, és kezet ráztunk.

Remélem valahogy sikerült bele gyúrnom ezt a karaktert, kérdem a teremtőjétől hogy jó lesz-e így a jövőben, vagy min változtassak? 🙂

Laura the cat - A Sonic Crystal küldetéseWhere stories live. Discover now