1. Bölüm : Şarap

3K 174 88
                                    

Bir şarap, kısık bir müzik ve sen, yıldızların altındayız ve dünya böyle güzel bir şey görmedi.

Ben dersler de uyumazdım notlarımda yüksekti . Mina benim tam tersimdi derslerde uyurdu ilgisizdi ve not tutmazdı en sonunda kalacağım diye söylenmeye başlardı ve ona ders notlarını vermem için bana şımarıklıklar yapardı.

oysa bu kadar uğraşmak yerine bir öpücük yeterdi. 

Her zaman olduğu gibi Mina bana yalvarmaya başlamıştı aslında verecektim sadece bu halleri çok hoşuma gidiyordu. 

"Chaeyoung~"

Mina notlar için evime gelmişti. Ben ders çalışıyordum. Odama adımı seslenerek girmesi çok hoşuma gidiyordu.

Çalışma masamın üstüne oturmuştu.

"Hayır sana notları vermeyeceğim"

"Öyle mi?"

Alaycı bir tavırla söylemişti aklında şeytani şeyler olduğuna emindim.  Öyle de oldu zaten.

Önümdeki kağıtları çekerek tam önüme geldi ve bacaklarını belime doladı.

"Minik chaeyoung bana ders notlarını demek vermeyecek"

Kalbimin atışı gittikçe hızlanmaya başladı aynı zaman da hızlı nefes alıp veriyordum. Kendimi sakinleştirmem gerekiyordu. 

Yavaşça bana doğru yaklaştı, böyle devam ederse burada kalp krizi geçirebilirdim. 

"ş-şey... "

Tanrım! sevdiğim kız neredeyse beni öpücek. Ve ben kekelemiş miydim!? 

"ney?"

parmaklarını çenemde gezdirip kafamı biraz daha yukarı kaldırdı.

Buna daha fazla dayanamazdım.

"Mina biliyorsun her seferinde sana notları veriyorum bu yüzden böyle uğraşmana gerek yok"

Şimdi geri çekilmesi gerekiyordu ama daha da yaklaşmıştı. 

"Biliyorum ama seninle uğraşmak hoşuma gidiyor minik Chaeyoung"

Sonunda geri çekilmişti yere düşen bir kaç kağıdı alıp ona verdim.

"Notlar bunlar alabilirsin"

"Teşekkür ederim chaeyoung~"

Elimdeki kağıtları alarak yanağımı öptü tamam işte şimdi kalp krizi geçiriyordum. 

"Yarın okuldan sonra biriyle buluşacağım benimle gelir misin?"

"Bakarız"

"Bunu 'Tabii ki de gelirim' olarak alıyorum.

Bu halleri çok tatlıydı istemsizce kıkırdamıştım. Fakat aklıma hala yakılan bir şey vardı Mina neden öyle davranmıştı ki? Yoksa onu sevdiğimi anlamış mıydı?Neyse şu an bunları düşünmenin sırası değildi.

Mina telefonuna gelen bildirim ile gülümsemişti ona kim mesaj atıysa bu onu mutlu etmişti. Hayır Chaeyoung onun sevgilisi yok sakin ol. 

"Gitmem gerekiyor yarın okulda görüşürüz"

Tekrar yanağımı öpüp odamdan çııkmıştı şu an annem ile vedalaşıyordur büyük ihtimal. Evin kapısı kapanınca gittiğini anlamıştım.

Oturduğum sandelyeden kalkıp çığlık atmaya başladım yatağımın üstüne çıkıp zıplamaya başladım. Yorulunca kendimi yağa bıraktım ve tavanı izlemeye başladım.

"Neden bu kadar aşık oldum ki?"


*******

Chaeyoung'a biraz acı çektirelim. 

Sanırım bu kitap biraz uzun olacak çünkü hemen konuya

girmek istemiyorum ama merak etmeyin fazla uzatıp

bokunu çıkartmayacağım sadece biraz gerçekçi olacağım.

********

I Wanna Be Your Girlfriend┇MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin