8. Bölüm : Katlanılması gereken şeyler

1.3K 76 102
                                    

Sabah Mina ile olanlardan sonra onunla birlikte okula gelmiştik bunu çoğunlukla yaptığımız için okuldaki diğer öğrenciler bu durumu garipsemiyorlardı, Mina ile okulun ortasında öpüşsek bile garipsemezlerdi onlar için bu durum çok normaldi ayrıca öğretmenlerin ona bir şey diyebileceğini de sanmıyorum. 

Mina ile aramda biraz mesafe vardı ve kendisi bu durumdan rahatsız olacak ki ya da sadece bana sahip olduğunu göstermek için elini belime koyup beni kendine yaklaştırdı ve o şekilde okula doğru yürümeye devam ettik.  Bahçedeki öğrenciler anlık olarak bize bakmıştı dediğim gibi okulun ortasında öpüşsek bile normal karşılarlardı bu yüzden Mina'nın bu hareketini pek önemsemediler, bir kişi hariç. 

Geçen gün Mina'nın beni ekip öpüştüğü çocuk sinirli bir şekilde ize bakıyordu bu kadar mesafeden bile sinirden suratının aldığı hali çok net bir şekilde görebiliyordum ve bu da benim ona bakarak gülümsememe sebep olmuştu aklıma gelen şey ile Mina'ya döndüm.

"Mina seni öpebilir miyim?

Mina ilk önce şaşırdı ve sonra anlamaz bir şekilde suratıma baktı.

"Efendim?"

Tek kaşımı kaldırarak ona ciddi bir şekilde cevap verdim.

"Seninle öpüşmek istediğimi söyledim?"

dudağını dişleyerek beni boydan boya süzdü, dudağını yukarı kıvırarak gülümsedi ve ben hiçbir şey dememişim gibi önüne dönüp okula yürümeye devam etti. Arkasından ona anlamsız bakışlar attım böyle bir tepki yerine beni direkt öpmesini bekliyordum ne yani sadece o ne zaman isterse mi öpüşecektik? Mina'nın kabullenmesi gereken şeyler vardı bunlardan biri insanlara da parasıyla satın aldığı eşyalar gibi sahip olamazdı.

Pekala neler olacağını merak ettiğim için bunu kendi isteğim ile ben kabul etmiş olabilirim ama bana karşı böyle olacağını tahmin etmiyordum bu tavırlarının sebebi aşka olan korkusundan da olabilirdi ama aynı zamanda narsist kişiliğinden dolayı da olabilirdi onu çözmek istiyordum gerçekten onu tanımak istiyordum ve sanırım bunun için katlanmam gereken şeylerde vardı bunu yapabilirdim.

Ne sırlar saklıyorsun Mina beni neler bekliyor?

Düşüncelerimin arasında derin bir nefes vererek Mina'nın arkasından okula doğru ilerledim kolumu montumun cebinden çıkartıp zarif işlemeleri olan saatime baktım dersin başlamasına daha vardı acele etmeme gerek yoktu bu yüzden koridorda yavaşça ilerleyip Dahyun'un yanına gitmeye karar verdim.

Ah Dahyun benim bahtsız üzümlü kekim..

Sınıfın kapısına geldiğimde etrafa bakındım ve aşina olduğum simaya gördüğümde ona seslendim ve gülümsedim, her zaman ki tatlı ve sıcak bakışlarını bana gönderip arkadaşları ile olan sohbetine ara verip yanıma geldi ben kapıya yaslanırken o da karşımda duran tarafa yaslanmıştı aramızda pek bir mesafe yoktu şu an bir kaç saniyeliğine acaba hala benden hoşlanıyor mu diye düşündüm bu da bir sorun olabilirdi Dahyun açısından bu kadar iyi kalpli birinin üzülmesini istemezdim. 

Ben ona bakarak düşünürken o konuya girmişti ve dağılan tüm dikkatimi ona vermiştim.

"Okula yeni bir öğretmen geliyormuş, haberin var mı"

"Hayır? kimin yerine geliyor?"

"Matematik"

"kim olduğunu biliyor musun?"

"Kadınmış sanırım ismi neydi hatırlamıyorum bu gün gelecek zaten"

"Anladım"

Bir sorun olduğunu fark etmiş olacak ki koluma girip benim sınıfıma doğru yürüme başladı durgun olduğumu fazla mı belli ediyordum acaba?

I Wanna Be Your Girlfriend┇MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin