2.Bölüm : Kırık Bir Kalp

2.2K 160 135
                                    

Yine bir okul hayatı ve yine bir matematik dersi ve yanımda masumca uyuyan bir Mina aman ne romantik ama.  

Yanımda böyle uyuyan biri varken derse odaklanamıyordum bu da her zaman azar işitmeme sebep oluyordu.

"Chaeyoung!"

İşte şimdi işim bitmişti.

"E-evet bay kang"

Gözlüklerini düzeltip derin bir iç çekti.

"Dersleri artık dinlemiyorsun Mina'ya benzemeye başladın. Sen zeki bir öğrencisin bu yüzden artık benim derslerim Mina ile oturmayacksın şimdi Momo ile yer değiştir ve Nayeon'un yanına geç"

"NE!?"

Momo'nun ani çıkışı tüm sınıfı ayağa kaldırmıştı.

"İtiraz istemiyorum. Hemen!"

Defterlerimi alıp Mina'nın yanından ayrılacaktım ki elimin üzerindeki el bunu engellemişti.

"Bay Kang böyle bir şey yaşanmayacak.  Chaeyoung benim yanımda kalacak. Bizim sayemizde para alıyorsunuz ayrıca müdürümüz ile yasa-"

"Tamam bu kadar yeter. kimse yer değiştirmesin."

Mina pis pis sırıtırken ben de şaşkınca yerime oturdum .Mina'nın öğretmenlere sert çıkışma gibi bir huyu vardı kızın babası zengin abi buldum zengin hatunu.

Bu son dersti ve sonunda zil çalmıştı eşyalarımı toparlayıp Mina'yı bekledim.

"Boşuna bekleme Chae bu gün biri ile buluşacağım. Sonra size uğrarım olur mu?"

Kim  ile buluşacaktı ki? benden bir şey saklamazdı bu kalbimi kırmıştı birbirimizden gizlimiz olduğunu bilmiyordum.

"Benim için sorun yok"

Birbirimizle vedalaşıp oradan ayrılmıştım. İçimdeki meraklıya hakim olamamıştım boş bir sınıfa saklandım Mina sınıftan çıkınca dikkatlice onu takip ettim. 

Okulun arkasında ki banklarda oturmuştu ve yanında bir erkekle?

Konuşmalarını duyamıyordum nolet.  Fazlada yaklaşamazdım bu sefer kendimi belli ederdim. Aman tanrım o sürtük benim kızımın elini mi tutmuştu!?

Dur bekle ONLAR SEVGİLİ MİYDİ!?

Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım ve gördüğüm manzara onların sevgili olduğunu doğrulamıştı. Aşık olduğum şu an başka bir erkekle öpüşüyordu ama neden...?

Hayal kırıklığı ile oradan uzaklaşmıştım. Ağlamak istiyordum ama olmuyordu sanki hislerimi kaybetmiş gibiydim. Sinirli miydim peki? Evet kendime kızgındım en yakın arkadaşına salak saçma duygular beslediğim için kendime kızgındım.  Aşık olacak başka birini bulamamış mıydım!?

Ağladığımı evin önüne geldiğimde fark etmiştim. o andan beri ağlıyordum ve bunun daha yeni farkına vardım. Kapıyı açıp odama doğru koştum odama girip kapıyı kilitledim. Annem gelip kapıyı çalmıştı.

"Bebeğim kötü bir şey mi oldu?"

"Bir şey olmadı iyiyim ben sadece biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var"

Dış kapının zili çaldığında Mina'nın gelmiş olacağını düşündüm.

"Mina gelirse ona dinlenmek istediğimi ve uyuduğumu söyle"

Annem aşağa inmişti tahmin ettiğim gibi Mina gelmişti.  Annem ile fısıldaşmalarını duymuştum. Cama çıkıp perdenin arkasından ona bakmıştım gidiyordu onu görmek beni daha çok ağlatmıştı. 

Kendimi yatağa atmıştım. Ne yapacaktım şimdi? Ondan uzaklaşmalı mıydım? Belki başka birini sevmeye çalışsam kendimi daha iyi hissedebilirdim. 

Elime telefonumu aldım ve instagrama girdim.

Chae: Dahyun orada mısın?

Dahyun:

Buradayım bir şey mi oldu?

Chae: yarın okula beraber 

gidelim mi diye soracaktım

Dahyun: Olur ^^


Ona kalp atarak telefonumu bıraktım. Birini unutmak için birinin duygularını kullanmak kötü bir şeydi ama belki mutlu olabilirdim. 


*****

Kitabı ben yazıyorum ama Mina'ya sövesim geldi aq

Daha Erken bölümler atmak isterdim lakin üşeniyorum çok üşenirem

umarım beğenmişsinizdir şimdi gidip mantımı yiycem bb

*****

I Wanna Be Your Girlfriend┇MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin