Dün Mina ile kalmak için annemi arayıp ondan izin almıştım ailelerimiz tanıştığı için bir şey dememişti ve izin vermişti kalmamın sebebi ise Mina ile ilgilenmekti onu o şekilde gördükten sonra yalnız bırakamazdım onun için endişeleniyordum.
Bu sıralar fazla düşünmeme kararı aldım çünkü artık düşünmek beni içten içe yiyip bitiriyor ve çok yoruyordu. Mina'dan önce uyanmıştım ve o kalkana kadar üstümü değiştirmiştim arada birbirimizin evinde kaldığımız için eşyalarımız ikimizin evinde de vardı ayrıca bedenlerimiz uyuşuyordu bu yüzden zorluk çekmiyorduk. Mina uyanacak gibi durmadığı için yatağın başına oturup onu uyandırmaya çalıştım.
"Mina uyanman lazım birlikte okula gideceğiz."
mırıldanmış ve yatağın diğer tarafına dönmüştü bu kız beni delirtecekti...
"Mina kime diyorum kalksana"
Tekrardan bana dönüp bir süre yüzüme bakmıştı ve hiç beklemediğim bir şey olmuştu beni kolumdan çekip yanına yatmamı sağlayıp bana sarılmış ve uyumasına geri dönmüştü. Bu kız gerçekten sadece kendi bildiğini okuyordu baş edilmezdi.
"Okula gitmek istemiyorum burada seninle durmak istiyorum"
"Mina okulda da benimle birlikte duruyorsun zaten bahane üretme"
oflayarak beni bırakıp yataktan kalkmıştı sanki ben odasında yokmuşum gibi üzerindekini çıkartıp dolabına yürümüştü karşımda kısa şortla üzerinde sadece sütyen ile duruyordu onu ilk defa böyle görmüyordum elbette ama dün olanlardan sonra daha farklı hissettiriyordu. Ben ona bakarak dona kalmıştım o ise giyecek şeylerini dolaptan çıkartmış ve yatağın üzerine koymuştu. Şu an onun yatağında oturur pozisyonda onun tam karşımda giyinmesini izliyordum o ise ben burada yokmuşum gibi davranıyordu.
Gözlerimi bedeninden ayırıp gözlerine çıkarttığımda beni süzüp sırıttığını fark ettim bu iyi bir sırıtış gibi durmuyordu.
"Dokunmak istiyor musun?"
Ona bakıp yutkunmuştum ve bunu görüp daha çok sırıtmaya başlamıştı dizlerini yavaşça yatağa koymuş ve emekleyerek üzerime gelmişti şu an aramızda hiç mesafe yoktu neredeyse dudakları tam olarak dudaklarımın dibinde duruyordu ve ben heyecandan nefes alıp verirken arada temas ediyorlardı.
"Ah miniğim... "
dudaklarını boynuma yönlendirip dudaklarını değdire değdire kulaklarıma çıkmıştı ve fısıldayarak konuşmuştu.
"Benim de bir kaç kuralım var öncelikle"
Söylediklerine odaklanmaya çalışıyordum ama o bu şekilde davrandıkça bu çok zor oluyordu.
"Bana asla sahip olamazsın, tamamen bana aitsin."
biraz geri çekilip elini çeneme koymuş ve kafamı hafif kaldırıp gözlerine bakmamı sağlamıştı şu an karşımada hiç tanımadığım bam başka bir Mina duruyordu.
"Benim miniğim, bebeğim, meleği ve sürtüğüm. madem beni seviyorsun ve istiyorsun o zaman bazı hareketlerine dikkat etmen lazım. seni kıskandığımı biliyorsun ve unutma seni gerçekten sevip istemeseydim bunları yapmazdım eğer aklında şüpheler varsa unut onları"
Gülümseyip dudaklarımı saniyelik bir öpücük kondurduktan sonra yataktan kalkıp kıyafetlerini de alıp banyoya ilerlemişti. Ben de bana dediklerini düşünüyordum
Bildiğimiz Mina işte zenginliğinden kaynaklı her şey benim olacak düşüncesi ve şimdi bu düşünceyi bana da uygulamaya çalışıyor demek ki bu yüzden beni Dahyun ile görünce bu kadar çok tepki göstermişti olayları ve yaşanacak şeyleri merak ediyordum ve sanırım bu yüzden bir süre bir şey demeyip onun istediği gibi yapacaktım Mina'nın her zaman ne kadar ileri gidebileceğini düşünüyordum.
Tehlikeli sularda yüzmeye başlıyordum ama nedense bu bana çok eğlenceli geliyordu.
*****
aşkolarım her bölümü uzun yazmak için çabalıyorum ama hepsi de uzun olamaz her bölümün bir konusu var çünkü bu bölümün konusunu da bu kadar uzatabildim.
Kitaba, kaosa, eğlenceye ve ağlamalara daha yeni başlıyoruz :)
o yüzden sövmek istiyorsanız bunu iler ki ölümlere bırakın ay çok eğlenceli olacak
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Wanna Be Your Girlfriend┇Michaeng
Fanfiction"Arkadaşın olmak istemiyorum, senin sürtüğün olmak istiyorum." GxG