4. Bölüm : Bu Çok Boktan Bir His

1.8K 124 174
                                    


Bazen anlamıyorum. Acaba ben mi sevgimi çok fazla gizliyorum. Yoksa insanlar mı sevgiye kör? O gülümseyince gülümsüyorum. Onun bakışlarıyla huzura kavuşuyorum. İlk defa birinin kokusunu zihnime kazıyorum. Başka hiçbir kokuyu ayırt etme gereği duymamama rağmen onun geldiğini hissediyorum. Hissediyorum işte.  Böyle, nasıl desem... Bakışlarının altında ruhum titriyor. Sanki ona alerjim var gibi. Vücudum istemsiz tepki veriyor ona. Şu bembeyaz tenim onun sayesinde kırmızıdan başka renge geçiş yapmıyor. Fakat o başkasını seviyor hala.

----------------

Bu gün hafta sonuydu Mina'yı evime çağırmıştı ondan dün için özür dileyecektim onu kırdım bunun olmasını asla istemiyorum.

Anneme bize bir şey hazırlaması için rica ettim biraz hayır falan dedi ama sonun da bıktı benim itiraz etmelerime dayanamayıp kabul etti e bıktı kadın benden.

O na ne demeliyim bilmiyorum gerçekleri söylesem ne olurdu ya da nasıl bir tepki verirdi bilmiyorum peki ben böyle saklamaya devam edersem bana ne olacaktı? Onu da bilmiyordum. Sadece bu histen kurtulmak istiyordum, bu çok acı verici.

Kapı çalmıştı Mina gelmiş olmalıydı. Koşarak kapıyı açtım karşımda onu gördüğümde o gün olduğu gibi kalbime bir ağrı girmişti o günden beri Mina'yı her gördüğümde böyle oluyordu. Sanki kalbim bana gerçekleri kabul ettirmeye çalışıyor gibi.

İçeri geçmesi için kapıyı biraz daha açtım ve kenara çekildim o içeri geçerken mırıltılarla "Hoş geldin" dedim onunla konuşmak bana şu an çok zor geliyordu. Mina annemin yanına gidip onunla küçük bir sohbet etmişti ben de o ara mutfaktan annemin hazırladığı şeyleri alıp odama götürmüştüm. 

Ardından arkamdan Mina gelmişti.

"chae benden neden kaçıyorsun?"

Mina'nın suratına bakamıyordum.

Senden kaçıyorum çünkü canım yanıyor

"Senden kaçtığımı nereden çıkardın?"

Yatağın üzerine geçti ve atıştırmalıklardan ağzına attı.

"Yüzüme bakmıyorsun gözlerini kaçırıyorsun ve bir de Dahyun var"

Çünkü sana aşığım ama sen bana aynı duyguları hissetmiyorsun ve bu imkansız bu yüzden canım yanıyor sana baktığım he an kalbim sıkışıyor çünkü en yakın arkadaşıma aşığım

"Sana öyle gelmiş, Dahyun benim arkadaşım arıca."

"Neden benim yerime onu tercih ettin o zaman"

Çünkü sana olan duygularımı yok etmeye çalıştım ama başarısız oldum, biliyordum ne olursa olsun seni sevmeye devam edecektim.

"Ben senin yerine kimseyi tercih etmem, sadece onun morali bozuktu ve bende onun yanında durdum."

Mina ayağa kalktı ve tam karşımda durdu, elini saçlarıma götürdü. Gene aynı şeyi yapıyordu işte canım yandığı halde neden bana böyle davranıyordu? Bu daha çok canımı yakıyordu.

"Biliyor musun?"

Gözlerimi ondan kaçırıp yere baktım ve halımın desenlerini incelemeye başladım.

"Seni kıskanıyorum"

nE? 

"Be-benim neyimi kıskanıyorsun ki şuna bak okulda ki tüm erkekler ve kızlar senin etrafında dönüyor popilersin ben ise sadece senin arkadaşınım."

saçlarımı geriye doğru attı.

"Sadece benim olmadığın için kıskanıyorum. her şeye sahibim ama sana sahip olamıyorum Etrafımdakileri değil sadece seni istiyorum bencilim evet ama seni başkasının yanında görmek beni çok sinirlendiriyor. Ayrıca"

Ondan çok güçsüzdüm, beni omzumdan ittirdi bu yüzden yatağa düştüm. Mina karşıma geçip beni süzmüştü.

Neden bunu yapıyorsun...

Dizlerini yatağın üzerine koydu ve yavaşça üzerime doğru çıktı, duygularım ise çok karmaşıktı ağlamak istiyordum acı çekiyordum ama bu hoşuma gidiyordu.

Üzerime doğru eğilip dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve fısıldadı:

"Bu saçma arkadaşlık oyunu çok canımı sıkıyor artık"

Dudaklarını boynumda gezdirdi.

"Bu senin ilkin olacak öyle değil mi?"

Ellini yavaşça karnımda gezdirdi ve pijamamın içine doğru yavaş hareketle götürdü.

"Merak etme seni zorlamayacağım"

Buna artık dayanamıyordum. Kendine gelmesi için ona tokat attım ağladığımı yeni fark ediyordum. Ona bağırarak konuştum.

"Neden bunu yamak zorundasın? Her seferinde aynısını yapıyorsun kendi canın yanmasın diye karşıdakinin duygularını önemsemeden onunla oynuyorsun bana bunu her seferinde yapıyorsun sadece duygularım ile oynuyorsun. Ben seni seviyorum biliyorum bunun sende farkındasın ve sana olan duygularımı kullanıyorsun.Ben eni severken sen başkaları ile öpüşüyorsun onlarla yatıyorsun ve hiç bir şey yokmuş gibi bana yakın davranıyorsun ben ise salak gibi sana olan duygularımdan dolayı sesimi çıkartmıyorum ama artık yeter bu sefer çok fazla ileriye gittin git buradan"

İçimde biriktirdiğim her şeyi ona söylemiştim bu sadece daha fazla ağlamama sebep olmuştu. Mina dediklerimden dolayı alınmış mıydı beni takmış mıydı bilmiyorum biraz durduktan sonra suratıma bakmadan odamdan çıkmıştı. Cama çıkıp onun gidişini izlemiştim. 

Kendimi yorgunlukla yatağıma atmıştım ve hıçkırarak ağlamaya başlamıştım sadece sesimi kimse duymuyordu.

Seni seviyorum Mina ama sen neden bana böyle davranıyorsun

*****

Bu bölümü yazarken bir kısmını animeden ilham alarak yazdım citrus adı gidin izleyin çok hoş ama biraz beynimi yaktı bazı bölümleri.

Mina ne yapmaya çalışıyor bende bilmiyorum oç işte.

Bölümler sık sık gelmiyor çünkü ben kitaplarımı bilgisayardan yazıyorum ve sadece hafta sonları başına geçebiliyorum çünkü okuldan dolayı vaktim olmuyor ve ilham gelmesini bekliyorum aq olayları nasıl ilerleteceğimi falan düşünüyorum bir de üşeniyorum.

Lütfen Mina'ya fazla sövmeyin bir zahmet bana da sövmeyin aq

*****

I Wanna Be Your Girlfriend┇MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin