Dün olanlardan sonra Mina ile birlikte kalmıştım. Onunla kalmamı o istemişti ve ben de onu bu hali ile yalnız bırakmak istemiyordum. Ailesi geldiğinde onlara burada olduğumu söylemek için yanlarına kısa bir süre için uğramıştım, Mina'yı onlara gösteremezdim onlara bir mazeret uydurup Mina'nın odasına geri döndüm, yorgun olduğu için uyuyordu.
Gözlerimi odasında gezdirdim oldukça büyük bir odası vardı ve büyük bir yatağı. Yatağın karşısında olan koltuğa oturup Mina'yı izlerken düşüncelere dalmıştım, şimdi ne olacaktı? Tüm yaşananlardan sonra ona nasıl güvene bilirdim? Beni üzmeyeceğine veya bir şeyler olmayacağına.
Kafam çok karışıktı Mina istediği her şeyi elde etmek için çabalardı doğrusu elde edemediği bir şey olmamıştı nereden bile bilirim benimde bu heveslerden biri olmadığımı? Sonuçta şu an bu durumda olmamızın sebebi Dahyun ile olan yakınlığım ondan uzaklaşıyordum ve ellerinden kayıp gitmek üzereydim. Belki de bunları sırf bu yüzden yapmıştır beni elde edememekten korktuğu için.
Biraz zaman tanımalıydım belki de sadece onu tanıdığım için korkuyorumdur, bazen zamana bırakmak gerekir ve ben de öyle yapacağım.
Düşüncelerim arasında kaybolmuşken olduğum ruh halinden beni çıkaran Mina'nın bana seslenmesiydi. Oturduğum yerden kalkıp yanına gittim ve yatağa oturdum onu sarhoş olarak bulduğumdan beri 5-6 saat geçmişti 3 saat mutfakta oyalanıp onu banyoya girmesi için ikna etmiştim ve yaklaşık 2 saattir uyuyordu kendine gelmeye başlamıştı.
Dağınık ve ağlamaktan şişmiş göz altlarıyla bana bakmıştı çok bitkin düşmüştü ve konuşmak için yutkunup dudaklarını yalamıştı.
"Neden yanımda yatmıyorsun?"
"Seni rahatsız etmek istemedim"
"Sen beni hiç rahatsız etmezsin ki. Yanımda yat" elimi tutarak devam etti. "Lütfen korkuyorum"
Derin bir nefes alıp verdim ve bir şey demeden yorganı kaldırıp yanına uzandım ve uzanmamla bana sokulması bir olmuştu. Bir şey demeden elimi güvende hissedip rahatlaması için ona sarmıştım ve bir yandan da saçlarını okşuyordum.
Sorun neydi? Her zaman bunun hayalini kuran ben neden şimdi bu durum canımı yakıyordu? Güvensizlik ve korku yüzünden mi? Rahat olamıyordum onu tanıdığım için rahat olamıyordum çünkü neler olacağını şimdiden tahmin edebiliyordum ve bu durum canımı çok sıkıyordu.
"Nereye dalıp gittin?"
kafamı Mina'ya çevirdim "Hiç" diyebildim sadece.
"Beni düşünme de çabuk toparlan ailen seni böyle görmesin"
"Onlara ne söyledin?"
"Sınavımız olduğunu ve birlikte çalıştığımızı"
kıkırdayıp tebessüm etmişti.
"Senden de bu beklenirdi benim ne zaman dersleri önemsediğim görülmüş?"
"Bu yüzden öyle dedim ilk defa bir sınava çalışmak istediği ve bu yüzden yorgun olup odandan çıkmadığını falan işte"
"zekice taktir ettim"
Bir şey demeden sadece gülümsemiştim. Mina benimle daha rahat konuşmak için yatakta doğrulup oturur pozisyona gelmişti.
"Şimdi ne olacak peki?"
Buna söyleyecek bir şeyim yoktu ben de ne olacağını bilmiyordum ya da ne yapmam gerektiğini sadece düşüncelerim arasında boğuluyordum ve bir çıkış yolu bulamıyordum sadece kendi içimde aynı şeyleri tekrarlayıp duruyordum. Ellerimi yüzüme götürdüm ve of ladım. Derin bir nefes alıp Mina'ya döndüm üzgün gözüküyordu acaba gerçekten üzgün müydü?
"Bilmiyorum"
"Bak Chaeyoung belki bana güvenmiyorsun bunu anlarım gerçekten sana alınmamda sadece bana ne hissettiğini söyle" Elimi tuttu ve devam etti "Söyle ki birlikte çözüp bir sonuca varalım"
"Sana güveniyor muyum? elbette güveniyorum"
Neden yalan söylemiştim?
"ama emin değilim bunların hepsi bir anda oldu biraz zaman ver düşünmem için"
Tebessüm edip tekrardan yatarak eski pozisyona geri döndü. Üzerimde çok fazla yük varmış gibi hissediyorum tüm düşüncelerim yerine oturmadan bunları Mina ile paylaşmak istemiyordum gerçekten biraz zamana ihtiyacım vardı. Acaba bunları Dahyun ile paylaşmalı mıydım emin değilim başkalarının söyleyeceği şeylerde kafamı karıştırabilirdi en iyi yalnız kalıp düşünmekti.
"Bu arada gerçekten sınavlara çalışmamız lazım biliyorsun değil mi?"
Konu sınavlara gelince hiçbir şey söylemeyip uyumaya devam emişti
"Şapşal.."
Tüm bunlar bana da fazla geldiği için fazla geçmeden Mina'nın yanında uyuya kalmıştım.
*****
Kitabı en son Mart'ın 28'in de güncellemişim... Neredeyse 1 yıl olacakmış
Yavaş yavaş kitaplara bölüm atmaya karar verdim bir yerden başlamam gerekiyordu zaten uzun zamandır bölüm atmadığım için kısa bir bölüm yazdım sırf atmak için siz de fazla beklemeyin diye yakın bir zamanda uzun yazmaya ve devamlı yb atmaya başlayacağım.
aklımdaki kurguyu ve yapacaklarımı tam olarak düşünüp oturtmaya başladım bu kitabın 15 20 bölüm olacağını sanmıyorum uzun bir kitap olacak gibi umarım sıkılmazsınız
Medyada ki şarkı çok güzel ağladım açıkaçası ;-;
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Wanna Be Your Girlfriend┇Michaeng
Fanfiction"Arkadaşın olmak istemiyorum, senin sürtüğün olmak istiyorum." GxG