Chaeyoung gözlerine giren güneş ışıkları yüzünden uyanmıştı ve küfürler mırıldanıyordu. Yatağından kalkıp banyoya gitti, elini yüzünü yıkayıp aynaya baktı. Ağlamaktan şişmiş göz altları kıpkırmızı gözler dağılmış saçlar bitkin dudaklar tamamen parçalanmış bir insan bedeni.
Kafasını sallayıp kendisini toparladı tekrardan odasına dönüp kıyafetlerini giyip suratındaki bitkinliği yok etmek için sade bir makyaj yaptı. Eline telefonunu alıp Dahyun'a mesaj attı fakat o sırada gelen bildirimleri gözleri dolmuştu:.
Mina: Chae~ seni bekliyorum
hadi gel
Chae: Üzgünüm Mina
bu gün Dahyun ile
birlikte gideceğim
okulda görüşürüz.
Dahyun'a mesaj atıp nerede olduğunu sordu aldığı cevap ise onu şaşırtmıştı. Dahyun onu evinin önünde bekliyordu. Chaeyeoung cama çıktı Dahyun gerçekten onu orada bekliyordu çok tatlı ve masum gözüküyordu. Chae onu kırmak istemiyordu ama Mina'yı unutması gerekiyordu.
Derin bir iç çekti kendisini toparlayıp evden çıktı ve Dahyun'a sarıldı kısa bir günaydın fastından sonra okula doğru yürüdüler.
"Eee neden bu gün benimle yürümek istedin? normalde her zaman Mina ile birlikte yürüyordun"
Mina'nın adının geçmesi bile kalbinin sıkışmasına sebep oluyordu.
"Bilmem sadece içimde bir his seninle birlikte gitmemi söyledi."
Dahyun'un heyecanlandığı gözlerinin parlamasından belliydi. Birlikte konuşmaya ve şakalaşmaya başladılar. Okula hangi ara geldiklerinin farkında bile değillerdi.
"Seni sınıfına bırakmak istiyorum"
Dahyun kalp atışlarına engel olamıyordu Chae ona sınıfa kadar eşlik etmişti. İkisi de birbiri ile vedalaştıktan sonra kendi sınıfa doğru ilerlemişti Dahyun ise mutluluktan çığlık atıyordu.
Chae sırasına geçtiğinde Mina daha gelmemişti. ve gene fazla erken konuşmuştu. Mina gene mükemmeldi çok güzeldi şu an koca sınıfta sadece o parıldıyordu Chae gözlerini hala ondan alamıyordu.
Ağlamamak için kendini zor tuttu gözlerinin dolmasına engel olamadı onu gördüğünde aklında o görüntüler geliyordu. sakinleşmeye çalıştı duygularını bastırıp içine gömmeye çalıştı. sadece denedi .
Mina yanına geldiğinde oradan kalkmak istedi koşarak tuvalete gidip ağlamak istedi ama yapmadı, yapamadı.
"Neden bu gün benimle gelmedin?"
"Dahyun bu aralar ilgimi çekiyor."
Mina mırıldanmıştı Chae ne dediğini anlayamadı.
"Ne dedin?"
"Hiç boşver."
Ders başlamıştı Mina yine uyku mooduna girmişti ve Chae ders dinliyordu. Gözü yanında masumca uyuyan bedene kaydı o da öpmek istiyordu onun dudaklarını o da sarılmak istiyordu o bedene onunda kendisini sevmesini istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Wanna Be Your Girlfriend┇Michaeng
Fiksi Penggemar"Arkadaşın olmak istemiyorum, senin sürtüğün olmak istiyorum." GxG