Pov Julia:
Wszyscy byli już w salonie było starsznie dużo ludzi... Po chwili Stuu zaczął nagrywać i powiedział do kamery..S: Siemaneczko... Dobra dzisiaj nagrywamy "Rozpoznaj Team X po częściach ciała na ślepo".. Więc tak mamy tutaj koło i będziemy nim kręci i np. wypadnie cała twarz, to tutaj ustawiamy no 4 osoby nie z teamu i jedną osobę z teamu i ta osoba co zgaduje musi odgadnąć po tej części ciała, która to osoba z teamu X.... Mam nadzieję że zrozumielście a jak nie no to zrozumiecie w trakcie filmu...
Dobra trochę mi się nie podoba ten film ale okej...
Na pierwszy ogień poszła Lexy musiała rozpoznać Michała po nogach... Udało jej się i powiem wam że było śmiesznie...
Po Lexy był Michał, musiała rozpoznać Lexy po twarzy niestety nie udało mu się to..
Później Stuu musiała odgadnąć która to Agata po dłoniach, tak wiem ona nie jest z teamu ale bardzo na pomaga w filmikach i fajnie że w nich występuje.. Udało mu się..
Później był Kacper musiał odgadnąć która to ja... Stresowałam się trochę co wylosuje... Niestety wylosował pupcie.. No nie serio.. Najpierw podszedł do pierwszej laski i zaczął macać ja po dupie, później podszedł do następnej osoby był to chłopak, później do następnej laski, gdy zaczął ją macać trochę byłam zazdrosna nawet nie wiem czemu przecież jesteśmy przyjaciółmi.. I nadszedł ten moment podszedł do mnie i zaczął dotykać, to było trochę krępujące.. Po chwili krzyknął..
K: To Julia!!
S: Brawo zgadłeśWszyscy zaczęli się śmiać..Po czym Lexy dodała..
L: Ta już pewnie ja tam dotykał że tak odrazu zgadł - zaczęła się głośno śmiać.
J: Lexy ogarnij się - powiedziałam lekko zdenerwowana śmiejąc sięDobra teraz ja miałam odgadnąć, który to Kacper.. Wylosowałam że po włosach muszę rozpoznać... Podeszła do pierwszej osoby, nie to nie on.. Później do drugiej, była to laska więc napewno to nie on.. Później do następnej to też nie był on.. Dobra podeszłam do następnej po chwili wiedziałam że to Kacper...
J: To Kacper - krzyknęłam
S: BrawoPóźniej wszyscy się pożegnaliśmy i zakończyliśmy nagrywać filmik.. Ja stwierdziłam że idę na górę.. Gdy sobie szłam na górę podbiegł do mnie Kacper i powiedział do ucha..
K: Nie bądź na mnie zła przez ten filmik.. A tak poza tym masz fajną pupcie..
J: Nie jestem zła... A wiesz dzięki i wiesz co powinieneś się cieszyć bo to był ostatni raz jak ją dotykasz haha
K: A jeszcze zobaczymy haha
J: Pff napewno nie..
K: A chcesz się przekonać...Zaczęłam uciekać szybko do swojego pokoju, ale niestety on był szybszy.. Szybko weszłam do toalety i chciałam zamknąć ją ale brunet mi przeszkodził wszedł do niej, wziął mnie na ręce i posadził na blacie, zaczął mnie całować po szyji, było tak przyjemnie.. Ale nie Julka opamiętaj się zeszłam z baltu i wyszłam że zwycięską miną i siadłam na łóżko, udawała że jestem zła na Kacpra..
Po chwili wyszedł z łazienki i siadł koło mnie...K: Julcia przepraszam że powiedziałem że masz fajną pupcie.. Ale wiesz ja zawsze mówię prawdę.. Bardzo cię przepraszam Julcia nie gniewaj się...
J: No dobra nie gniewam się ale więcej ma się to nie powtórzyć okej?!
K: Okej.. To co mogę jeszcze raz dotknąć twoją pupcie - powiedział na żarty śmiejąc się
J: Kacper! - krzyknęłam po czym walnełam go poduszką
K: O ty chcesz wojny to będziesz ja miała hahahaPo czym wziął mnie i przerzucił przez ramię, zniósł mnie do pokoju i położył na łóżku...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Polsat ☀️
Mam nadzieję że się podoba buźka ❤️
CZYTASZ
Czy to sen.... A może jednak nie..🤭❤️ BLONSKY X KOSTERA
Storie d'amoreBędzie to opowiadanie o najlepszym shipie... Blonsky i Kostera.. Więcej nie zdradzam🤭🤫💗