Wzrok..

2.8K 76 8
                                    

Pov Julia:
Gdy tak sobie smacznie spałam, poczułam że coś się na mnie leje... Otworzyłam oczy i ujrzałam Kacpra, który stał nade mną i wylał na mnie wodę..

J: Kacper ty głupku!! - powiedziała wkurzona Julka
K: Ojj Julcia nie wkurzaj się ja i tak ulgowo cię potraktowałem patrz na Lexy!!

Popatrzyłam na Lexy, zobaczyłam ja całą mokrą a nad nią stał Marcin... Po czym zaczęła się kłótnia..

L: Fuck you Marcin
M: Lexy ty moja nie obrażaj się haha
L: Twoja chyba śnisz..

Po czym Lexy udała się do łazienki...A my zostaliśmy w pokoju..

J: Wiecie co serio przesadziliście.. - powiedziała obrażona Julka
K: Oj Julcia, Julcia nie gniewaj się..
M: Julio uspokuj nerwy...

Po czym Kacper z Marcinem wyszli z naszego pokoju.. Stwierdziłam że trzeba się ogarnąć.... Lexy wyszła z toalety i powiedziała że idzie coś zjeść, ja jej odpowiedziałam że zaraz do niej dołączę tylko idę się ogarnąć..
Ubrałam się w zwykłe czarne dżinsy z wysokim stanem, które podkreślały to i owo i zwykły krótki biały top na ramiączkach... Gdy wyszłam z pokoju i szłam do schodów Kacper wyszedł z pokoju i podążał za mną, czułam jego wzrok na mnie...

Pov Kacper:
Gdy wychodziłem z pokoju zobaczyłem że Julka idzie też na dół więc szłem za nią... No i ja jak to ja musiałem tam popatrzeć.. O woow ale ma dobrą dupę.. Dobra Kacper ogarnij się... Weszliśmy do kuchni.. Przy stole siedziała już Lexy i Marcin..  A jakbyście pytali czemu Marcin jest z nami, ponieważ mieszka w domu ale nie udziela się w filmikach poprostu jest zawieszony... Ale nie o tym mowa... Muszę coś wymyślić żeby Julia się na mnie nie gniewała.. Hmmm dobra już wiem..

S: Hej
A: Cześć
J: Siemaneczko
K: Eluwina!

Julia podeszła do półek i chciała wziąść płatki ale były na samej górze, więc sięgnęła po nie troszkę się wypinając a ja jak to ja musiałam popatrzył się na jej dupe... Stuart chyba to zauważył...

S: Ejj Kacper gdzie ty się patrzysz.. - powiedział cicho..
K: Ymm tak jakoś wyszło..

Siedzieliśmy wszyscy przy stole Julka jadła płatki... Po chwili Stuu powiedział że o 16 nagrywam filmik i narazie nie może na powiedzieć jaki...

Pov Julia:
Gdy zjadłam śniadanie udałam się do pokoju powiedzieć Lexy że o 16 nagrywam...

J: Lexy!!! - wydalam się na cały dom
L: Co!?
J: O 16 nagrywany!!
L: OK
J: Jak byś mogła powiedz Michałowi..
L: Spoczko

Pov Lexy:
Wyszłam z pokoju i poszłam do pokoju Michała.. Gdy weszłam leżał sobie na łóżku, więc siadłam sobie koło niego...

L: EJJ Michał o 16 nagrywamy..
M: Spoczko... Masz może czas byśmy obejrzeli jakiś film czy coś?
L: Spoko wsm nie mam nic do roboty..

Leżeliśmy i oglądaliśmy horror ja tam się nie boję tego rodzaju filmów.. Gdy tak oglądaliśmy usłyszeliśmy wołanie był to Stuart wolał na nagrywki.. Zeszlismy na dół wszyscy już tam na nas czekali.. Było dużo ludzi ciekawe co będziemy nagrywać...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za tak długą nieobecność ale nie miałam weny i przyokazji nauka.. Ale dodam dzisiaj dużo rozdziałów i mam pomysł żeby pisać jeszcze inna książkę też o Julce i Kacprze ale będzie innaaa... ❤️🤭

Czy to sen.... A może jednak nie..🤭❤️ BLONSKY X KOSTERAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz