Durmadan durmadan, kanar yaram ,
Tüm çiçeklerden güzeldir papatyalar.
-Çağan Şengül
Çok uzak diyarların birinde değil, gayet yakın yerlerde, oyun oynaması gereken zamanlarında şiddete maruz kalan bir kız çocuğu varmış. Bu kız çocuğu her gece, buz kesen odasındaki yatağına sinerek Tanrı'ya dualar edermiş. Çok değil, bir gün dahi olsun mutlu olmayı istermiş. "Babam beni sevsin... Elleriyle bana vurmak yerine çiçekler versin," diyerek delicesine ağlarmış. Bu küçük kızın sesi duyulmamış kimse tarafından.
Büyümüş, genç kız olmuş ve evini bir daha dönmemek üzere zihninde öldürmüş. Tanrı, genç kızın seslenişine o gece kulak vermiş ve onu bir adamla karşılaştırmış. Gerçek aşkın, gerçek sevginin, şefkatin, merhametin ne olduğunu göstermiş.
Günlerden bir gün bu genç kız, sevdiği adam tarafından, karşılaştığı kişinin özbeöz ağabeyi olduğunu öğrenmiş fakat artık çok geçmiş. Genç kız, ağabeyine kavuşacakken sevdiği adamı kaybetmiş ve oracıkta büyüyerek kırık ruhlu bir kadın oluvermiş.
Bahsedilen kırık ruhlu kadın benim, Öykü... Siz erkeklerin (!) yemeği güzel yapamıyor neticesiyle şiddete maruz bıraktığınız, istismara uğradığı zaman: "O saatte ne işi varmış orada 'kadın' haliyle?" diyerek özgürlüğünü ayaklar altına aldığınız o kadınlardan yalnızca bir tanesiyim. Milyonlarca kadından yalnızca bir tanesi...
Yenilmemek için çok savaştım. Karşıma çıkan iki değerli insandan birisini kaybettim. Biriciğimi... Ruhunun can vermesine rağmen, benim için ruhuna yeniden can üfleyen o adamı... Ölü Ruhlu Adamımı kaybettim.
Elini tutarak gireceğim yılbaşına, mezarını papatyalarla donatarak giriyorum sevgilim. Bu yıl, Kırık Ruhlu Kadın'ın, Ölü Ruhlu Adam'ın yardımıyla enkazından kurtuluşunun yılı olsun. Hem... Sen de öyle isterdin değil mi? Öykü'n gibi milyonlarca kadına ilham kaynağı olmayı...
Seni kocaman seviyorum bir tanem, papatyalar dolusu sarılışlar, yüreğine.
Öykü sizin her daim yanınızda.
Unutmadan...
Sizi çok seviyormuş, öyle dedi. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp yarınlar (kadına şiddete hayır!) |tamamlandı.|
ChickLitYüreklere dokunacak acı bir peri masalı... Ağzımdan verdiğim derin nefes, soğuk havada küçük buharlar oluştururken ellerimi göğsümde birleştirdim. Sıkıntıyla etrafıma bakınırken bakışlarım sağ elime kaydı. Morarmış ve şişmişti. Soğuk nasıl bedenime...