Capitolul 3

313 15 0
                                    

Madison
   Astăzi este ziua mea liberă și decid sa mi-o petrec citind o carte și mâncând prostii. Da, un model poate mânca prostii. Atâta timp ca nu se va vedea in proporții. Iar eu nu ma îngraș.
    Serios, as putea mânca burgeri o săptămâna și nu s-ar pune nici măcar un kilogram.
    Telefonul începe sa sune cu putere și alerg in bucătărie pentru a răspunde.
M-Alo? Cine e?
?-Buna ziua, domnișoara Fox! Sunt de la curierat, sunt in fata blocului și am un pachet pentru dumneavoastră!
M-Mulțumesc pentru telefon, cobor imediat!
   Rochia mea mult așteptata a venit! Am dat comanda săptămâna trecută si am așteptat aceasta zi cu sufletul la gura.
   Cobor in pijamale și papuci nepasandu-mi de modul in care arat. Interfonul s-a stricat și de aceea trebuie sa cobor pentru a lua pachetul.
   Ies din bloc și sunt întâmpinată de doi ochi verzi. Nu știam ca tipii de la curierat sunt draguti!
?-Aici aveți comanda dumneavoastră!
M-Îți mulțumesc! O zi buna!
?-La revedere!
   Vreau sa reintru in bloc dar usa îmi este ținuta de un băiat ce nu l-am mai văzut niciodată pe aici. O fi vreun nou vecin.
M-Mulțumesc pentru ajutor!
?-Nicio problema!
  Ma îndrept spre lift si aștept sosirea acestuia. Respectivul tip așteaptă cu mine și acum îmi este bănuiala confirmată. Este noul vecin.
M-Nu știam ca am un nou vecin! Sper sa ai o ședere plăcută aici! Deși, crede-ma, o sa îți placa apartamentul!
?-As spune ca îmi plac vecinii mai mult decât apartamentul.
  Îmi zâmbește in colțul gurii și acest gest mi-a dat emoții. Chiar arată bine acest brunet cu ochii negrii.
   Când liftul sosește îmi deschide usa și este a doua oară când ma ajută in doar trei minute. Vreau sa apăs pe butonul etajului meu dar mișcarea îmi este oprită de noul meu vecin.
?-Îmi pare rău!
Îi pare rău? Pentru ce?
    Dar mi se raspunde de îndată la întrebare. Pe la spate îmi pune mâna la gura și cutia cade pe jos.
    De nicăieri apare un alt bărbat care ma ia de picioare și ma scot din cabina liftului. As tipa după ajutor dar nu pot. M-as lupta cu ei dar orice mișcare îmi este oprită.
   Ma zbat in mâinile lor ca un peste pe uscat dar ma țin bine, recunosc. Cred ca o sa rămân cu niște semne la picioare. Celălalt bărbat ma tine destul de strâns.
  Ma arunca intr-o camioneta neagră iar tipul din lift urca cu mine in spate.
?-Ash, ai grija acolo in spate sa nu scape!
?-Logan, lasă-ma pe mine, tu fii atent la drum!
   Se pare ca am aflat numele răpitorilor mei. Deci Ash este numele falsului meu vecin și numele celui pe care l-am complimentat ca proasta.
A-Nu vreau sa fi speriata, nu te vom răni!
  Îmi eliberează mâinile și cum simt libertate in mișcare îi ofer o palma de toată frumusețea.
A-Auch, asta a durut!
  Vreau sa deschid usa mașinii și sa ma arunc dar acest Ash ma prinde imediat și ma imobilizează in brațele lui.
A-Esti nebuna? Chiar vrei sa mori?
  Nebuna? Doar nu vreau sa aștept sa văd ce planuri au ei cu mine!
L-Crezi ca ai putea sa o calmezi? Nu vreau sa ne oprească vreun polițist!
A-Ție îți e ușor sa vorbești! E o adevarata felina!
M-Sunteți idioți? Tocmai m-ați răpit, doar nu vrei sa dau drumul la radio și sa dansez, nu?
A-Nu îmi displace ideea!
  Încep sa ma lupt cu el pentru a ma lasa dar degeaba. Nici măcar nu îi cunosc. Nu înțeleg cu ce le-am greșit.
M-Vreți bani? Va dau câți bani vreți dar dați-mi drumul!
L-De fapt, chiar asta vrem, dar nu de la tine.
  Ce pot sa zic? Chiar m-a liniștit cu acea replica. 
L-Am ajuns!
  Am ajuns? Unde?
    Cel care a condus coboară din mașina și îl ajuta pe celălalt sa ma dea jos.
  Încep iar sa ma zbat dar deja am rămas fără putere. Observ depozitul parca abandonat și parca ma simt ca intr-un film. Un film din care nu cred ca o sa ies întreaga.
    Ma împing amândoi înăuntru și ma concentrez asupra persoanei din fața noastră.
    Ce privire înfricoșătoare! Ce persoana de gheata!
Le-Puteam sa jur ca voi o sa fiți primii!
   Se apropie de noi și îmi ascund fata in spatele brațului lui Ash. Da, le-am reținut numele.
Le-Acum te ascunzi scumpa mea dar o sa te descopăr cât de curând foarte bine!
   Îmi mângâie cu degetul arătător lanțul de la gât și încep sa tremur din toate încheieturile.
Le-Va rog, legati-o de acel scaun și așteptați sa ma întorc. Trebuie sa fac pregătirile pentru ea!
  Vrea sa plece dar prietenul lui Ash îl oprește iar întrebarea lui îmi da răspunsul la întrebarea "Ce caut aici?".
L-N-ai uitat ceva, El Leon?
Le-Cum am putut uita? Rasplata voastră, preferații mei!
   Le arunca o căruță de bani pe jos iar Logan îi strânge de pe jos privindu-ma cu mila in ochi. L-as scuipa dacă ar fi aproape de mine.
   Se pare ca acest El Leon ma vrea și i-a angajat pe ei sa ma aducă la el. Se prea poate sa fie din cauza meseriei? Sa ma coste modelingul cu propria viața?

Am renăscut prin iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum