Ashton
Ma uit la Madison cum spală vasele iar rochia cea noua îi vine perfect. Parca a fost făcută special pentru ea.
A-Nu trebuia sa speli vasele. Ma ocupam eu de ele!
Nu spune nimic și își continua acțiunea ca și cum ar fi auzit o musca. Ca și cum sunt un nimeni și nu contează ce spun.
A-Asta e? Cât timp fugim de El Leon nu o sa ne mai vorbim niciodată?
M-Mi-ai face o mare plăcere dacă m-ai ignora.
Când in sfârșit a vorbit, a spus ceva răutăcios. Cu Logan nu se poarta asa. Nu înțeleg de ce ma tratează ca un escroc. Deși am răpit-o, acum îi ofer o noua șansa.
A-Madison, o sa te saturi de acest comportament ignorant iar atunci o sa ma satur eu sa îți acord atenție!
Citisem intr-o carte ca dacă nu intri in jocul femeii ea va renunța. Dacă nu as face ca ea, poate o voi face sa fie mai puțin orgolioasa.
M-Nu o sa am nevoie de atenția ta. Nici acum, niciodată!
Auch! Asta nu scria in carte. Ea a dat studiile peste cap. A dat alt rezultat și unul neplăcut.
A-Hei bine, dacă vrei liniște, o sa ai parte de toată liniștea din lume!
Trântesc scaunul puternic fiind satul de atitudinea ei dar o voce ma calmează instant și doi ochi frumoși ma privesc sceptic.
?-Ce se întâmpla aici?
Alexis pare pusă pe descoperit ghicitori și nu i-am văzut acest chip serios de mult timp. Madison s-a oprit din spălatul vaselor și se uita la mine cu frica in ochi. Nu, nu stiu ce as putea spune.
A-Doar o mică cearta, nu trebuie sa te îngrijorezi!
Al-Nu m-am născut ieri! Te-am întrebat ce s-a întâmplat!
M-Ash are dreptate, ne-am contrazis dintr-un lucru mărunt și cearta a degenerat cam mult. Vom fi bine!
Madison simte nevoia sa intervină simțind ca și mine ca nu am nicio putere in acest moment.
Și totuși, nici Madison nu pare sa fi rezolvat ceva.
Al-Stii ceva, Ash? Gata! Ajunge cu acest circ! Vreau sa stiu acum și aici ce naiba se petrece!
Poftim? Circ? Unde este Logan când ai nevoie de el? Întotdeauna a știut cum sa o ia pe Alexis și ce sa spună in fata ei. Eu sunt ca un mic gândăcel in fata marelui exterminator.
A-Nu se întâmpla nimic! Ce ar putea sa se întâmple?
Al-Ai putea sa începi sa îmi explici de ce va prefaceti ca sunteți împreuna.
Știa. Și-a dat seama ca totul este o cacealma. Și când Alexis constata, trebuie doar sa fie spus adevarul.
M-De ce ai crede ca ne prefacem? Ash chiar este iubitul meu!
Madison intra intr-o lupta pe care o va pierde. Alexis este sigura pe cuvintele ei și nu este proasta.
Al-Fii serioasă! Nu va alintati, fugiți unul de celălalt, nu am văzut nici măcar un sărut între voi. De ce faceți asta și de ce ma mințiți?
Ma uit la Madison și încercam sa comunicam din priviri dar nu prea ne înțelegem. Nu stiu ce trebuie sa fac. Nu vreau sa ma urască!
M-Ash, este sora ta, ajunge cu minciuna, spune-i adevarul. Te iubește mult, o sa fie bine!
Și Madison mi-a spus ce sa fac. Și va trebui sa o fac. Pentru ca nu am alta soluție.
Al-Sa te urăsc? Ce ai făcut?
A-Asa e, Madison nu este iubita mea. Este doar o fata pe care o țin cu mine și Logan pentru a o proteja. De fapt, toți trei încercam sa ne ascundem pentru a nu fi omorâți.
Fața lui Alexis se întuneca și geanta de pe umăr cade pe jos. Își pune mâna la gura și înghite in sec in timp ce îmi străbate privirea. Ma doare! Inima ma doare.
Al-Cine vrea sa va omoare? De ce?
A-Alexis...banii pe care îi aduceam in casa nu erau bani cinstiti.
Al-Adică nu lucrezi ca mecanic la un depozit auto?
Tipa la mine și stiu ca la finalul discuției nu o sa mai vorbească cu mine. Stiu ca mi-am pierdut sora.
A-Îmi pare rau..
Al-Atunci? In ce naiba te-ai băgat?
A-Exista o banda. O banda care îndeplinește anumite cerințe. Primul care îndeplinește cerința, primește o suma de bani frumoasa. Aceste cerințe sunt date de El Leon. Am îndeplinit multe din dorințele lui și asa am putut sa îți ofer ce ai acum.
Alexis se cutremura in fata cuvintelor mele și sigur o sa izbucnească. Sigur are multe cuvinte urate sa îmi spună.
Al-Asta fac delincvenții! Cum sa te bagi in asa ceva? Nu pot sa cred de pe urma căror bani mâncam noi!
Deși am fost săraci, Alexis a fost mereu o fata corecta. Și mereu a vrut sa muncească pentru hrana sa, adăpost și haine.
Al-Stai asa, ea ce legătura are in toată chestia asta?
Acum este momentul când ura ei pentru mine o sa înflorească. Pentru ca nu o sa suporte gândul ca am răpit pe cineva.
A-El Leon a pus ochii pe ea fiind un model cunoscut. Cred ca nu trebuie sa îți spun pentru ce anume. Ne-a cerut sa o aducem lui și el ne dădea o căruță de bani.
Se uita la Madison cu mila și așteaptă continuarea cu sufletul la gura. Chiar as fi vrut ca Logan sa fie aici!
Al-Continua! Vreau sa stiu tot!
A-Disperat după bani, l-am convins pe Logan sa fim noi primii care o răpesc și i-o duc lui El Leon.
CITEȘTI
Am renăscut prin iubire
General Fiction•Ce înseamnă să ai frumusețe? Pentru unele persoane aspectul fizic înseamnă totul. Pentru Madison , frumusețea îi va da viața peste cap . •Ce valoare are dorința de a avea bani? Pentru unii oameni , această dorință îi duce spre râpă. Dorința și nev...