Capitolul 7

256 12 0
                                    

Madison
Dimineața ma trezesc cu o îngrozitoare durere de cap și cu ochii roșii. Probabil este de la cele doua ore de plâns încontinuu. Trebuie sa cobor jos pentru a ma hidrata înainte sa ma ofilesc ca o planta.
Cobor scările încet pentru a nu fi auzita și când credeam ca scap nevazuta, Logan apare din bucătărie fara tricou pe el și cu o sticla de suc in mâna.
M-Îmi pare rau, n-am crezut ca ma voi ciocni de cineva!
L-Pentru ce naiba îți ceri scuze? Stii ca locuiești intr-o casa cu trei oameni, nu? Probabilitatea sa nu dai de nimeni e mică.
M-Vreau doar un pahar cu apa. După aceea urc in camera mea și ma fac nevazuta.
Logan se îndreaptă spre un dulap din care scoate un pahar și toarnă in el apa din frigider. Nu am vrut sa insinuez sa mi-l ofere el. Vreau doar sa fiu lăsată in pace.
M-Mulțumesc..
Nu spune nimic și continua sa își bea sucul cercetându-mi fiecare mișcare.
L-Tu crezi ca esti sechestrată aici? Crezi ca te-am răpit sau ceva?
M-Nu..nu cred.
L-Atunci de ce vrei sa te izolezi in camera ta?
M-Pentru ca nu vreau sa împart aerul cu răpitorii mei și cu o sora care trăiește intr-un basm.
L-Am fost răpitorii tai. Acum suntem trei oameni care încearcă sa trăiască.
M-Chiar aveți probleme, nu?
L-Nimeni nu fura de la El Leon. Nimeni nu îl trădează. Noi tocmai am făcut-o!
M-De ce? Am înțeles despre ce este vorba in organizația voastră. Dar nu înțeleg de ce ați făcut asta pentru mine.
L-Organizație? El Leon nu este șeful nostru, a fost doar..omul ce hrănea peștii. Adică am voie sa părăsesc bancul dacă vreau.
Las capul in jos și ma gândesc la atitudinea mea de ieri seara. Adevarul e ca se putea la mai rau. Mult mai rau. Probabil acum m-as fi trezit legată de un pat și nu intr-o casa drăguța. As fi putut sa ma trezesc in aceeași încăpere cu un animal decât cu un băiat as spune eu destul de prietenos.
M-Mulțumesc...trebuia sa spun asta din mașina.
L-Nu ne mulțumi. Pana la urma, noi te-am aruncat in ghearele lui.
M-Iar eu v-am aruncat împotriva lui. E același lucru!
L-Nu tu ai făcut-o ci noi. A fost doar alegerea noastră!
Dialogul ne este intrerupt de Ash și Alexis care pășesc înăuntru cu mâinile pline de pungi.
Al-Maddy, ma bucur ca te-ai trezit! Ash mi-a spus ca ieri seara nu te-ai simțit bine și de aceea nu ai coborât la cina.
Îl privesc pe presupusul meu iubit iar chipul lui sta in pământ. Crede ca o sa îl dau de gol?
M-Asa e, dar acum sunt mult mai bine. Îmi pare rau ca ți-ai făcut griji!
Atunci Ash își ridica capul și ma privește uimit și cu ochii foarte luminosi. Îmi mimează un "mulțumesc" pe buze și recunosc ca imaginația mea și-a făcut treaba in acel moment. Mi-am imaginat buzele lui făcând contact cu ale mele.
Al-Pentru a sărbători binefacerea ta, am cumpărat tot ce trebuie pentru ați face o prăjitura!
M-Ai făcut asta pentru mine?
Al-Nu e mare lucru! Îmi place sa gătesc!
Și mie. Iar ea chiar poate sa își arate calitatile și poate sa se bucure de ele. Ea chiar poate sa facă ce dorește.
Al-Ash, cât sta Madison la noi?
Atmosfera călduroasă este întreruptă de o întrebare foarte grea. Nu îi poate spune ca pentru totdeauna!
A-Vezi tu, Alexis, a întâmpinat o problema cu părinții ei și deocamdată nu se poate duce acasa. O perioada va sta la noi.
Al-Ma bucur ca nu o sa mai fiu singura fata printre voi doi, taurilor!
Și pleacă in bucătărie lăsându-ma cu cei doi tauri.
L-Iar eu? Eu de ce nu ma duc la mine acasa? O sa întrebe și asta cât de curând.
A-Găsesc eu ceva pana atunci. Nu trebuie sa bănuiască nimic!
M-Nu vrei sa te urască, nu? De aceea nu vrei sa afle.
Ma trezesc vorbind și îmi vine sa ma bat singura. De ce am spus asta? De ce trebuie sa agit apele?
A-Nu m-ar urî! Ma iubește prea mult și e prea buna ca sa ma urască. Dar m-ar privi cu alți ochi. Și nu as suporta asta!
    Un infractor nu ar trebui sa vorbească asa. Și totuși el o face. El și Logan nu se poarta ca faptele lor.
L-Madison, crezi ca cineva din cunoștințele tale te-ar da dispărută?
M-Nu am pe nimeni. Și cei cu care vorbesc nu s-ar deranja sa facă asta. Sunt un model cunoscut dar neiubit.
L-Atunci ma bucur ca nu o sa fie decat El Leon pe urmele noastre.
Ash iar este prins în gânduri și dezbate un subiect in propriul cap.
M-Ma duc in camera mea. Scuzați-ma!
Și urc scările lăsându-i singuri. Nu o sa fim in relații bune. Nici acum. Nici vreodată.

Am renăscut prin iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum