Capitolul 32

185 10 0
                                    

Ashton
  De când s-a terminat toată suferința provocată de El Leon tot ce am făcut a fost sa stam in casa și sa ne lipim crăpăturile. Eu, Maddy, Logan, Alexis, Buzz și Sabinna. Ar fi putut fi și Drake. Dar el nu a avut norocul alături de el in acea zi.
Intru in bucătărie cu gândul de a pregăti micul dejun pentru toată lumea dar in schimb rămân pe loc și ma uit la omul ce doarme cu capul pe masa din bucătărie.
A-Buzz, omule, fugi și dormi in pat!
Îl bat pe Buzz pe spate și se trezește brusc frecandu-se la ochi cu mâinile.
A-De ce dormi in bucătăria mea?
B-Am adormit fără sa vreau. Veniserăm aici pentru putina liniște.
A-Ce s-a întâmplat?
Cu toții îl știm pe Buzz un tip periculos și fără sentimente. Acum..acum pare sa fie bântuit de multe sentimente dar nu frumoase.
B-Nimic! Doar ca Sabinna încă plânge noaptea și nu am putut sa dorm.
A-Oh, înțeleg!
Sabinna este bine din punct de vedere fizic și mental. Problema este la inima. Inima ei nu este întreaga acum.
B-Nu ma mai înțeleg, frate! Sunt ba nervos când o văd plângând, ba îmi vine sa o iau in brațe și sa îi alin durerea.
A-Nu ar trebui sa fi nervos! Ultima oară când am fost nervos că cineva drag suferea mi-am primit o palma.
Intenția mea a fost de a face o gluma și de a pune un mic zâmbet pe fata lui. Nu mi-a reușit.
B-Sunt nervos ca nu mi-am dat seama cât se iubeau. Ca din exterior păreau sa se urască pe viața dar ei ar fi făcut orice unul pentru celălalt.
A-Nu te poți condamna! Toți am crezut asta! Drake a fost întotdeauna un tip enervant și căruia nu îi convenea nimic.
B-Nu, Ashton, a fost un tip care și-a riscat viața pentru sora lui.
Chiar a fost. Iar eu i-am auzit ultimele cuvinte și l-am văzut stingandu-se. Și a fost dureros. Chiar și pentru mine.
B-Oare când o sa fie mai bine? Jur, îmi este dor de firea ei prietenoasa și hiperactivă.
A-Mie îmi spui? Ma întâmpina cu zâmbete mereu, zâmbete pe care nu le-am văzut de ceva timp.
B-De ce mereu se întâmpla asta? De ce se repeta același cacat de trecut?
A-La ce te referi?
Pe lângă oboseala care își spune cuvântul, Buzz pare obosit și psihic. Vreau sa îl înțeleg și vreau sa îl ajut.
B-Noi putem face parte din lumea asta ilegală. Pe noi...ne caracterizează asta. Dar mereu ajung oamenii pe care îi iubim sa fie răniți. In toată porcăria asta noi nu am suferit deloc. In schimb, ele au plătit pentru noi. De ce? Vreau sa stiu doar de ce.
Nu stiu de ce. Oamenii își dau seama de slăbiciunile altora imediat. Probabil ca atacând slăbiciunea cuiva îl lovești mai dur decât ai face-o încercând sa îl faci sa plătească pe el.
A-Nu îți pot răspunde la întrebare. Nu stiu de ce oameni nevinovați ajung sa fie răniți. Dar stiu ca nu o sa se mai repete asta. Îți promit!
B-Faci multe promisiuni, Clifford! Dar esti un băiat care și le respecta. Asa ca..o sa am încredere in cuvintele tale!
Fac multe promisiuni? Asta mi-a adus aminte de ultimele cuvinte ale lui Drake. Cuvinte pe care Buzz nu le știe.
A-Buzz, de ce Drake mi-a spus sa îți transmit sa ai grija de Sabinna? De ce tu?
Buzz își mișcă maxilarul și își impreunează mâinile iar ochii lui s-au închis. Este foarte încordat.
B-Pentru ca Drake a aflat in ziua in care v-am salvat pe voi ca eu sunt îndrăgostit de sora lui.
A-Esti îndrăgostit de..
Totul capătă sens. Când i-am cerut lui Buzz arme am văzut îndoiala pe chipul lui. Când am adus vorba de răpirea Sabinnei, și-a schimbat starea. S-a transformat intr-un vânător. Totul chiar capătă sens.
B-Și o sa îi respect ultimele cuvinte. Chiar o sa am grija de ea. Chiar dacă poate ea o sa ma creadă insistent și sufocant. Chiar dacă o sa ma privească in continuare ca pe un prieten.
A-De ce nu îi spui?
Dar Buzz nu apuca sa îmi răspundă deoarece vocea Sabinnei ne întrerupe conversația.
S-Nu este nevoie. Am aflat deja!
Îl privește intens iar Buzz se uita la ea ca la cel mai prețios lucru. Nu țin minte ca el sa fi avut vreo iubita vreodată. Inima lui a fost lovită de Sabinna pentru prima data.
B-Eu..voiam sa îți spun. Dar am vrut sa aștept sa te simți mai bine.
S-De ce? De ce ai iubi o fata ca mine când sunt atâtea diferențe intre noi?
B-Nu stiu! Poate pentru ca te consider frumoasa și adorabila când razi. Poate pentru ca îmi place ca totul strălucește in jurul tău. Poate pentru ca esti buna și corecta in tot ceea ce faci. Chiar nu stiu!
Nu știe și totuși i-a enumerat motivele. Totuși a spus de ce o iubește. Tot prin ce am trecut ne-a făcut sa..sa ne arătam adevăratele sentimente.
Sabinna înaintează spre Buzz și când ajunge in dreptul lui îi pune o mâna pe inima.
S-Îți voi accepta iubirea. Iar eu îți voi da inima mea.
Nici eu nu stiu de ce am ajuns sa te iubesc.
Și se imbratiseaza in fata mea înduioșandu-mi inima. Eu stiu de ce a ajuns sa îl iubească. Pentru ca el a fost lângă ea tot timpul.
   Părăsesc bucătăria lăsându-le intimitate și ma îndrept spre camera lui Madison. Îmbrățisarea lor a aprins un dor pentru ea in mine.
  Vreau sa o văd. Sa o strâng in brațe. Sa îi mângâi parul. Sa îi admir frumusețea. Și in final..vreau sa o sărut.

Am renăscut prin iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum