Capitolul 9

246 11 0
                                    

Logan
  Ciocan de aproximativ cinci minute la usa protejatei noastre dar ciocan degeaba. Am luat ca varianta și posibilitatea de a dormi dar orice om s-ar trezi dacă ar auzi constant un ciocănit.
L-Madison, m-am cam saturat sa ciocan la usa ta! Esti fata buna și îmi deschizi?
Nu credeam sa fie fata buna și sa îmi deschidă atât de repede. Și este aranjata. De la ce ora s-a trezit?
M-Scuze, nu am deschis crezând ca esti Ash.
L-Pai, ma bucur ca nu sunt el. Ma bucur ca esti îmbrăcată pentru ca asa putem pleca imediat.
M-Sa plecam? Unde mergem?
L-Sa îți cumperi câteva haine. Se pare ca cele ale lui Alexis nu îți vin!
M-Avem voie sa părăsim casa?
L-Cât timp suntem in cartierul asta, da. Dar nu înseamnă ca trebuie sa facem abuz.
M-Vine și Ash cu noi?
L-Stai liniștita, vom fi doar noi doi!
Si pornesc înaintea ei coborând scările care încep sa ma enerveze cu acest scârțâit apăsător.
Părăsim casa cu o distanță între noi iar ea merge in spatele meu și cu capul in jos.
M-Îmi place acest cartier.
Ma uit cu coada ochiului la ea iar privirea ei este îndreptată spre căsuțele mici.
L-De ce ți-ar place?
M-Este liniștit! Oamenii de aici chiar par fericiți. Iar aceste căsuțe nu sunt deplorabile.
Un model care locuiește intr-un apartament luxos nu ar trebui sa aibă părerea asta și totuși ea o are.
Aici avem dovada ca și oamenii buni duc o viața grea. Ea este luată in vizor de unul dintre cei mai căutați infractori.
Ma opresc in fata magazinului de un roșu șters și pășesc înăuntru oferindu-i un zâmbet fetei care aranja hainele din magazin.
Madison își face curaj și pășește și ea înăuntru studiind micuțul magazin cu haine totuși de calitate.
L-Sabinna, ce mai faci fato?
Sabinna ma ia in brațe și stiu ca se bucura sa ma vadă. Este o prietena de-a mea și a lui Ash pe care mereu ne-am putut baza.
S-Ce onoare sa te am in magazinul meu, Logan! Cine este frumoasa fata de lângă tine? Nu îmi spune ca este iubita ta altfel o sa leșin!
Madison chicoteste și ma bucur ca Sabinna o poate face sa rada. Chiar a realizat un lucru mare.
  Sabinna a fost mereu o fire prietenoasa și zambareata iar lucrul care o definește este parul scurt și mov. Are un stil ciudat, recunosc!
L-Este iubita lui Ash!
S-Se pare ca a dat o lovitura de gratie. Ma bucur pentru el!
M-Eu sunt Madison!
Cele doua își dau mâna și stiu ca fata cu parul mov este pe placul ei. Pentru ca nu mai simt acea încordare la ea pe care am simțit-o tot drumul pana aici.
L-Ce ar fi sa o ajuți sa își aleagă niște haine drăguțe?
S-La asta ma pricep, frate! Ce zici de rochia asta noua?
Cele doua se răsfață in lumea hainelor iar eu stau pe scaun privindu-le. Când vezi oameni fericiți in jurul tău devii și tu indirect fericit .
Usa magazinului este deschisă cu putere și toți trei tresărim la contactul cu peretele. Cineva nu a auzit de cei șapte ani de acasa.
?-Sabinna, am venit după bani!
S-Pleaca, Drake, am clienți!
D-Ți se pare ca îmi pasa? Vreau banii!
S-Cere-i tatei, nu am avut vânzare multă azi. Nu mai fi un idiot!
Acesta este Drake. Un tip pus mereu pe scandal și care creează probleme tuturor. Și este fratele vitreg al Sabinnei. Dar niciodată nu s-au înțeles. Și nici nu o sa o facă vreodată.
Drake se duce hotărât la casă și o deschide începând sa ia din ea bani.
S-Hei, nu face asta, aceia sunt banii de chirie!
D-Nu te mai bagă peste mine, surioara!
S-Drake, jur ca o sa mi-o plătești!
Sabinna îl împinge și reușește sa îi ia banii din mâna iar atunci Drake o împinge pentru a-i arată cine este șeful. Din păcate nu este el.
   Madison privește speriata tot acest scandal și cred ca e momentul sa îmi fac intrarea.
L-Drake!
Drake se întoarce spre mine și când își da seama cu cine vorbește un zâmbet viclean îi apare pe fața.
D-Dacă nu este marele Logan Tomlison!
L-De ce te porți asa cu sora ta?
D-Unde este prietenul tău? Tu și Clifford sunteți mereu împreuna!
L-Nu chiar mereu. Te-am întrebat ceva!
D-Ma port cum vreau cu sora mea. Fac întotdeauna ce naiba am eu chef!
L-Esti un ratat, Drake! Esti cel mai mare ratat de aici!
Îl văd cum este pe punctul de a exploda și îmi mențin privirea de lup. Nu îmi e frica de el. Nu îmi e frica de nimeni.
S-Pleacă acum, Drake, sau tata o sa poarte o discuție cu tine la cina!
D-Ce gașca de idioți! Ma faceți sa rad!
Și părăsește magazinul ca o tornada.
  De fapt, amenințarea Sabinnei l-a făcut sa renunțe. Îi este frica de tatăl lui. Îl cunosc și nu este un om cu care sa te joci.
M-Chiar este fratele tău? Îmi venea sa îi tai limba!
Madison intervine și sunt șocat de remarca ei. Trebuia sa ma aștept de la fata care l-a lovit pe Ash de doua ori.
S-Deci, scumpo, rămâne acea rochie?
M-Da! Chiar îmi place!
Plătesc rochia lui Madison și ieșim din magazin luându-ne rămas bun de la Sabinna.
M-Stii, Logan, nu cred ca sunteți atât de rai pe cât pare!
L-Pai..mulțumim!
Chiar îi mulțumesc. Pentru ca in-afara de Ash, nimeni nu mai mi-a spus asta. Și nici ea nu are comportament de prințesa. Lucru ce este caracteristic tuturor modelelor cu bani.
   Se pare ca in aceasta cursa cu moartea o sa ne descoperim cu totul.

SABINNA

SABINNA

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





DRAKE

DRAKE

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Am renăscut prin iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum