Alexis
Las dușul rece sa îmi curgă pe corp și ma tot gândesc la ziua de ieri. La tot ce am aflat. Am ajuns la concluzia ca pentru cei dragi esti in stare de orice și ai face orice sacrificiu.
Pășesc afara din cabina și îmi privesc chipul in oglinda. Fratele meu îmi spune mereu ca sunt frumoasa dar totuși nu am avut niciun iubit pana acum. Nu stiu ce aștept dar cred ca am standarde înalte la capitolul băieți. Plus ca i-ar fi foarte greu sa treacă de Ash.
Ies din baie cu prosopul pe mine și ma îndrept spre dulap pentru a ma îmbracă când cineva intra in camera mea și un scurt țipat îmi iese pe gura.
Al-Iisuse, tu nu stii sa bati?
Logan a rămas cu mâna pe clanța și se uita la mine cu ochii mari.
L-Înainte nu ciocaneam asa ca nu m-am gândit sa o fac acum.
Sunt obișnuita cu Logan și ne cunoaștem defectele foarte bine. Fiind cel mai bun prieten al lui Ash de 4 ani, el ne-a devenit membru al familiei. Și stiu ca pentru binele nostru ar risca totul.
Al-Ar trebui sa înveți sa bati la usa de azi înainte. Mai ales când intri in camera unei fete.
Îmi strâng prosopul mai bine și sper ca nu se vede prea mult. M-a văzut in lenjerie intimă o data dar asta a fost când aveam 15 ani. Eram doar un copil, nu îmi pasa prea mult.
L-Esti căutată! Este jos un băiat care întreabă de Alexis Clifford.
Al-Un băiat? Asta e ciudat!
L-Deci îi spun sa plece?
Al-Nu! Cobor imediat dar trebuie sa ma îmbrac.
L-Îl anunț eu, nu te grăbi, poate pleacă!
Iese din camera mea și răsuflu ușurata. La capitolul băieți, cel puțin in ultimul an, Logan este mai răutăcios decât propriul frate.
Ma îmbrac rapid cu ce prind la mâna și cobor scările cu o curiozitate imensa.
Ma uit la băiatul ce se afla in fata ușii și nu stiu ce sa îi spun. Habar nu am cine e!
Al-Buna! Eu sunt Alexis!
?-Stiu! Deși tu probabil nu stii cine sunt eu.
Al-Pai..chiar nu stiu.
?-Am venit la supermarketul din centru acum doua zile și te-am văzut. Am rămas hipnotizat de frumusețea ta. Un băiat de acolo mi-a spus cum te cheamă și unde stai.
Al-Mulțumesc de compliment dar..e cam ciudat sa vii la usa la mine.
?-Am venit pana aici pentru a te invita la o întâlnire. As fi foarte fericit dacă ai lua cina cu mine!
Este prima data când sunt invitata de un băiat undeva. In mod normal, as accepta. Dar el nu îmi inspira încredere. Și arată foarte ciudat cu acel tatuaj in forma de cruce pe gât.
Al-Sunt flatata ca ai pus ochii pe o fata ca mine dar..din păcate trebuie sa te refuz.
?-Probabil te-ai speriat ca nu m-am prezentat. Eu sunt Kay!
Al-Kay, nu are legătura cu prezentarea. Ca sa fiu directa, nu sunt interesată!
K-Dar nici măcar nu ma cunoști! Ar fi frumos sa îmi dai măcar o șansa!
Al-Asa ar fi frumos. Dar nu vreau! Apreciez efortul de a veni pana aici.
Vreau sa îi închid usa dar acesta o oprește cu mâna și o împinge puternic pentru a o deschide iar. E nebun sau ce?
K-M-am saturat de fetele cu nasul pe sus ca tine!
Tipa și probabil vena de la cap e pe punctul de a exploda. Începe sa îmi piere dorința de a fi cu cineva.
Al-Eu zic sa te calmezi și sa pleci fără a provoca un scandal'
Îmi apuca bluza cu doua degete iar ochii săi parca au devenit roșii. Știam ca acest cartier este plin de nebuni dar n-am avut probleme cu niciunul pana acum. Poate pentru ca fratele meu este Ash.
Al-Nu ma atinge!
K-Pierzi un băiat care te-ar fi tratat ca o regina!
L-Tipule, tu chiar nu știi sa accepți un refuz?
Logan a intervenit și o sa îi fiu recunoscătoare pentru ajutor. Chiar a reușit sa ma intimideze.
L-Lasa fata ca sa nu ne supăram. Ma enervez destul de repede!
Îmi da drumul la bluza și zâmbește la Logan viclean. Dacă se vor lua la bătaie o sa îi lovesc pe amândoi cu polonicul in cap.
K-Esti iubitul ei?
L-Da! Ea a încercat sa te refuze frumos dar un idiot rămâne un idiot pana la capăt.
Da? Ce e el? Îmi strâng palmele și inima îmi bate cu putere.
Probabil ca..dacă as vrea un iubit as vrea sa fie ca Logan. Adevarul e ca de când eram mica am avut o slăbiciune pentru el.
K-Pierderea ta, drăguța, găsesc eu alta mai buna!
L-Nu, nu găsești! Crede-ma, stiu ce zic.
Ceea ce Logan tocmai a spus pornește in mine niște emoții puternice. Nimeni nu mai mi-a vorbit asa niciodată. Habar nu are ce tocmai a aprins in mine.
Kay pleacă din fata casei noastre și închid usa fiindu-mi rușine de a ma întoarce cu fata la Logan.
L-Cum dai tu de toți prostii?
Al-Nu stiu..
L-Esti bine?
Al-Voiam sa fiu curtată de un băiat și azi m-am trezit cu dorința de a avea un iubit dar nu la asta m-am referit.
L-Îți dorești un iubit?
Al-Da! Îmi doresc sa cunosc sentimentul asta.
L-Sper sa îl găsești pe cel potrivit pentru tine. Și in niciun caz sa fie ca el.
Rad ușor iar Logan urca scările lăsându-ma cu propriile gânduri.
El dorește sa îl găsesc pe cel potrivit iar eu doresc sa îl am pe el.
CITEȘTI
Am renăscut prin iubire
General Fiction•Ce înseamnă să ai frumusețe? Pentru unele persoane aspectul fizic înseamnă totul. Pentru Madison , frumusețea îi va da viața peste cap . •Ce valoare are dorința de a avea bani? Pentru unii oameni , această dorință îi duce spre râpă. Dorința și nev...