Capitolul 31

179 9 0
                                    

Alexis
  Îmi privesc fratele iar disperarea este stăpâna pe mine. El ma privește serios și calm dar stiu ca aceasta calmitate nu o sa mai fie mult timp.
Al-Ash..uite..trebuie sa vorbim!
A-Vreau doar sa stiu dacă e adevarat. Tu și Logan v-ați sărutat?
Al-Da! Ne-am sărutat!
  Lasa farfuria pe masa și vine in fata mea continuând sa ma privească direct in ochi. Este prima oară când fratele meu ma intimidează. Și stiu ca o face intenționat.
A-De când? De când ai început sa îl vezi mai mult decât un prieten?
Al-Ash, nu face asta! Nu te împotrivi chestiei astea!
A-Te-am întrebat ceva, surioara!
  De ce face asta? Nu am crezut niciodată ca o sa dea vreo petrecere dacă afla dar nu ma așteptam nici la aceasta reacție.
Al-De acum un an. Cred ca îți dai seama de ce nu am spus nimic.
A-Am înțeles.
  Se întoarce cu spatele la mine și vrea sa plece dar îl opresc punându-ma in fata lui.
Al-Ash, trebuie sa vorbim despre chestia asta!
A-O sa vorbesc. Dar nu cu tine!
  Și ma da la o parte ieșind din camera furios. Stiu unde se duce și nu va urma ceva frumos. O iau pe Maddy de mâna și alergam in camera lui Logan.
  Ash deja a ajuns acolo și îl așteaptă pe Logan care se pare ca este in baie.
A-Logan, ieși afara!
Al-Ash, nu înțeleg reacția asta! Este prietenul tău cel mai bun!
  Nu îmi răspunde și nu își muta privirea de pe usa care duce spre baie.
  Usa se deschide și un Logan fără tricou, cu pantaloni de trening pe el și prosop in cap se iveste pe ea.
L-Buna, tuturor! De ce e toată lumea in camera mea?
A-Pentru ca cineva nu și-a ținut buzele acasa.
  Logan își da prosopul jos din cap și își muta privirea spre mine. Nu vreau sa se certe. Nu vreau sa n-am parte de susținerea fratelui meu.
L-Se pare ca ai aflat! Urma sa îți spun sa stii.
A-Ah, da? Și ce anume ai fi spus?
L-Ca îți văd sora foarte frumoasa și foarte sexy iar inima mea bate pentru ea.
A-Sexy? Îmi spui asta cu atâta lejeritate?
L-Nu ar trebui sa fiu sincer cu prietenul meu cel mai bun?
  Logan l-a luat tare pe Ash iar eu sunt roșie ca racul acum. Ma considera sexy. Logan a mărturisit asta in fata tuturor.
A-Nu trebuia sa ma intrebi dacă îți dau permisiunea de a fi cu sora mea?
L-Esti fratele ei nu șeful ei. In plus, nu am crezut sa ai o problema cu mine. Știm amandoi ca nu as răni-o!
A-Nu i-ai face rau, asa e! Nu intenționat!
L-Ce vrei de fapt, Ashton?
A-Ce vreau? Nu cred ca vreau ceva de la tine.
  Logan pare exasperat de situație iar Ash pare ca se mai tine in frâu cu greu. Cât despre mine..eu vreau sa spun ceva dar nu stiu ce.
M-Ash, de ce esti supărat? Ar trebui sa te bucuri pentru ei!
A-Nu par fericit? Oare de ce?
L-Vorbim pe ocolite? Nu eram mereu sinceri in discuții serioase?
A-Logan, ar fi fost frumos sa stiu. Ar fi fost frumos sa îți pese de părerea mea.
L-Îmi pasa de părerea ta! Dar nu o sa îți cer voie sa fiu cu ea.
  Ash îi da un pumn lui Logan iar acesta se da câțiva pași in spate.
   Nu pot sa cred l-a lovit. Nu a făcut asta niciodată pana acum. Pentru ca Ash îl considera pe Logan un frate chiar dacă nu sunt de sânge.
  Și este numai vina mea. Pentru ca trebuia sa vorbesc cu el și trebuia sa îl pun la curent cu sentimentele mele. Chiar merita asta.
L-Ashton Clifford nu pot sa cred ca tocmai mi-ai dat un p..
  Dar Logan se oprește din vorbit când Ash îl ia in brațe iar eu și Maddy ne uitam una la alta reciproc.
A-Sa ai grija de ea! Sa o respecți! Doar..sa fii același tu ca pana acum.
  Și acea fraza mi-a făcut lacrimile sa apara. Știam eu ca prietenia lor nu poate fi distrusă.
L-Stai asa, adică esti de acord? Cu noi?
A-As fi fost îngrijorat dacă sora mea ar fi ales un necunoscut. Fiind vorba de tine, sunt mai mult decât mulțumit. Da, sunt de acord!
L-Atunci pumnul pentru ce naiba a fost?
A-Pentru ca nu mi-ai spus ca îmi privești sora altfel. Pentru ca mi-ai ascuns ceva atât de important.
L-Esti un mare idiot!
  Da, chiar este. Pentru ca a exagerat când nu era cazul. Și pentru ca m-a speriat atât de rau.
  Ma arunc in spatele lui și îi dau o palma peste ceafa.
  Acum e rândul meu sa îl lovesc pentru ca mi-a lovit iubitul.
A-Tu de ce ma lovești?
Al-Pentru ca l-ai lovit pe Logan! Și pentru ca m-ai speriat!
A-Stii, surioara, am fost speriat sa aflu ca esti îndrăgostită. Și probabil..m-a speriat gândul ca nu mai esti o copila. Dar mereu o sa te susțin in orice. Și ai făcut o alegere buna de data asta.
  Îl sărut pe obraz și pentru a o mia oară sunt mândra de el. Am fost din primii ani de viața și sunt și acum.
  Maddy se duce lângă Logan și se iau amandoi de spate și ne privesc relaxați.
M-Sa fiți fericiți, dragilor!
Al-Mulțumim, Maddy, și vouă va dorim multă fericire!
L-Vouă? Cum adică?
Al-Oh, pai, nu esti singurul care a ținut ascuns niște sentimente.
L-Ashton Clifford! Cred ca e rândul meu sa îți dau un pumn!
  Ash ma arunca de pe spatele lui și fuge din camera cu Logan pe urmele lui. Ce fraieri sunt uneori! Dar asta îi definește. Asta îi face perfecti.

Am renăscut prin iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum