Prológus

2.7K 97 8
                                    



Miyako vagyok, sokáig árva voltam de egy kedves család örökbe fogadott ,ők egy balesetben életüket vesztették.
Jelenleg a U.A. hősképző iskola padjait koptatom . Sokan mondják hogy a képességem nem épp hőshöz való . Ebben talán igazuk van mivel a testem bármelyik részéből bármilyen méretű kést tudok növeszteni. Éppen hazafelé tartok iskolából, mert nem éreztem jól magam így haza küldtek azt elfelejtették hogy gyalog vagyok és hogy szakad az eső .

                            ○●○●○●○●○

Egy ágy. Nem az enyém. Akkor? Úgy tűnik hazafelé tartva elájultam. Még mindig nem tudom hol vagyok . Várjunk kinyitom a szemem és talán sikerül rájönnöm. És... Sötét van. A falak piszkosak , de valamikor fehérek voltak.

                         ○●○●○●○●○●
                        《Bocsi át váltok múltidőbe 》

De jó. Úgy tűnik az új hobbim a random elájulás lett. Egy lány ült mellettem . Meg mertem volna esküdni hogy nem ittam. Kopogtattak.

  •Toga pov•

-Gyere!- szóltam ki.
- Fel kelt már?! - jött a kérdés ,nem éppen kedves hangnemben.
-Ne kiabálj. Megijeszted.
- Huh?!Láttad te hogy szúrta le kishíjján azokat a srácokat?!
-Nem- de megnéztem volna nagyon szívesen.

•Miyako pov•
-Kik vagytok és mit keresek itt?-kérdeztem.
-Ébren van~!-szólalt meg a lány az ágyam mellet.
-Készülj és lent megtudod!-válaszolta az ajtóban álló sötét alak.
-Mi van?!
-Toga mérd meg a lázát ha rendben van kísérd le!-szólt az idegen és kilépett az ajtón. 

  Hát ez lenne az első rész . Azért lett Miyako mert fura lett volna úgy hogy Név meg ilyesmik. Így ez ilyen karakter nyugodtan olvassátok a nevét akár bárhogy . A továbbiakban is így lesz a szemszínnel meg ilyennekel is .Igen tudom ez egy iiiiiiigen amatőr munka de 1. storym szóval nézzétek el.Remélem tetszik!><

Pengeélen [Dabi x Reader]Where stories live. Discover now