•Miyako pov•
Nem igazán emlékeztem mi történt az éjjel. Talán kicsit túl sokat ittam. Azt se tudtam hol vagyok. Fáradtan nyitottam ki szemeim , hogy rájöjjek hollétemre . Meglepdődtem. Na jó igazából azután hogy egyszer suliba részegen kidíszítettük a kollégiumot ez kicsit se volt meglepő.
Dabi mellkasán feküdtem. A pulton. Még volt két szék ami a sebhelyes fejét és lábait tartották. Szusszant egyet majd kinyitotta kék íriszeit. Én még mindig rajta feküdtem de nem úgy tűnt hogy zavarná. Nagyon érdekelt hogy hogy kerültek ide a székek. Gondoltam felülök és körülnézek. Ez. Kicsit túúúlhirtelen történt, mert amint felültem már dőltem is vissza. Akkor újra . Mivel még kb kétszer dőltem vissza Dabi tartotta meg a hátam ,aki addigra összeszedte magát és felült. Gyönyörű látvány tárult elénk. Twice az asztalon aludt és még nyáladzott is , pompás. Compress a küszöbön ült ,az ajtófélfának támasztotta fejét úgy húzta az lóbőrt. Spinner két szék közé beesve hortyogott. Kurogirit nem láttuk ,se Shigarakit és Togát.
-He!-szólalt meg Dabi.
-Hmmm?
-Te emlékszel bármire is?
-Nem.-adtam meg a rövid és őszinte választ.Mire mindketten lekászálódtunk a pultról megjelent Kurogiri.
-Ti aztán jó sokat ittatok. -mondta az említett - De még így is ti bírtátok a legjobban .-sóhajtott.
-Elmondanád mi történt? -kérdeztem.
- Togát kérdezzétek.-vont vállat.
És mintha idézték volna úgy ugrott le Toga a lépcsőről.
-Okkki, mivel kezdjem?
-A székekkel! -mondtuk egyszerre Dabival.
-Azokat Tomura rakta fel,azért mert szerinte jól mutattak ott.
-És mi hogy kerültünk oda?
-Mind ketten holtrészegek voltatok, Dabi azt mondtad ,hogy a báránygyapjú jót tesz a bőrnek aztán felfeküdtél a székekre. Miya-chan te épp bevetésen érezted magad és át akartál gurulni a pulton de nem sikerült. -ez volt a cirip-cirip rész -Tomura pedig Dabi ágyában alszik. -fűzte hozzá.
Jó mostmár ezt is tudom . A többiek aludtak tovább . Ha jobban bele gondolok a profi hősök még nagyobb barmok ,mint hittem. A mostani állapotot elnézve simán elképzelhető ,hogy tök másnaposan támadták meg a U.A-t. Mindegy . Ez egy jó hely ,nyugodtan megtámadhatom a hősöket, ehetek, ihatok és jó a társaság.
Levettem egy széket a pultról.
-Egy kólát...-ültem le. Kurogiri már vette is elő a poharat.-...borral higítva.
- El kéne rabolni azt a robbantós kölyköt. -jött le Shigaraki a lépcsőn.
-De hogy? -csatlakozott Toga.
-Azt még nem tudom.
-Hmmm...légitámadás?
-És még is hogyan intézzünk légitámadást te nagyon okos?
-Megerősítették a védelmet. -szólaltam meg- Ha jól tudom a tábor alatt megtámádtátok őket.
-Igen ,viszont téged hazaküldtek mikor beteg voltál nem a koliba. - szállt be a beszélgetésünkbe a sebhelyes.
-Nevelő apám orvos volt.Otthon a bejárónő is ért a betegekhez. Ezért. DE. -tettem le a poharam .-Van egy tervem.
-Hallgatunk .-mondta Shigaraki.
-Dabi.-néztem rá.-égesd meg a pulcsim ujját.
-Az fájni fog...nagyon -mondta.
-Nem baj.-vágtam rá.
-Hhh én szóltam.- megfogta a csuklóm ,a másik keze már kéken égett. Hozzám ért. Tényleg elviselhetetlenül fájt de hozzászoktam .Mire a könyökömig égett eloltotta.
-Megfelel?
-Igen...Mondom a tervet. Először is Toga.-egy kést növesztettem az egy ujjamból, elvágtam vele a másik kezem. Ömlött a vérem. Toga vette az adást begyűjtötte.-Átváltozol és úgy teszel mintha elraboltatok volna ,így magadra hívod a hősök és mindenki figyelmét. Twice addigra ott lesz és ha jelt adok támadásba lendültök. Mi addig Dabival,Kurogirivel és Shigarakival elraboljuk Katsukit.
-Értem.-mondta a lány.-Időpont?
-Ma este.-mondta Dabi.-Shotonak ma van a születésnapja az osztály valószínűleg ezzel lesz elfoglalva. Bakugot kivéve-mosolyosott el.És itt lenne a kövi rész. És igen tényleg ma van Shoto szülinapja szóval folytatás is valószínűleg ma fog kikerülni. Boldog születésnapot Shoto! \></
YOU ARE READING
Pengeélen [Dabi x Reader]
FanfictionFőszereplőnk egy érdekes képességgel lett ''megáldva'' amiről mindenki azt mondja nem épp hőshöz való.Erre a szemetvet a Gonosztevők Szövetsége így megfigyelés alatt tartják.Egy nap találkozok iskolatársaival akik már nagyon idegesítik így használja...