6.rész

1K 67 7
                                    


•Miyako pov•

Végre rávettem magam és kikászálódtam az ágyból. Kómásan mentem le a lépcsőn ahol egy ketrec fogadott. Todoroki és Midoriya voltak benne.
-Nem tudom ki ötlete volt...-röhögtem - De nagyon tetszik.
Úgy ültek ott, mint akik tudják, hogy végük.
- Az állatkertből van .- Mondta Compress.
-Érezni is. - mondta Deku.
- Szerintem egy olyan kis féregnek,mint te egész otthonos lehet.- mondta Shigaraki.- Beszéljetek vagy úgy jártok mint Overhaul. -Mosolygott...hát... nem épp kedvesen. Ezután leültem és ettem a piritósomat.
-Amúgy nincs kert ? -kérdeztem teliszájjal.
-Csak egy kicsi udvar. - mondta Kurogiri.
- Faszom. Akkor paradicsom sincs. Igaz?
-Nincs.
-Togát nem látta valaki? - rohant le a lépcsőn kétségbeesetten Twice.
-Ott a-- - kezdtem bele mondandómba.
-Nincs a szobába!-kiabált.
Shigaraki abbahagyta a foglyok csesztetését és ment az szobájába:
- Senki nem mehet utána!Nem kereshetitek!Értve?!
Hatalmas volt a csönd.Mindenki tudta , hogy ez legfőképp Twicenak és nekem szólt meg egy kicsit Dabinak.
Aznap senki nem csinált senki semmit. Tudtuk, hogy Himiko nem menne el csak úgy. Beesteledett. Este Spinner legalább 3szor jött be megnézni , hogy alszok-e. Vártam a pillanatot. Vettem egy nagy levegőt. Mivel ruhába voltam nem kellet öltözéssel szenvednem. Felkaptam a fegyverekkel tele lévő mellényem és rohantam. Le a lépcsőn el a pult mellett, láttam, hogy Twice teljesen teleitta magát.Aztán az ajtóra néztem. Dabi halál nyugodtan nyomta le a kilincset, így nem veszítve a lendültemből futottam ki az épületből. A fekete hajú nyugodtan sétált utánam. Mikor már tudtam, hogy csak ő követ megálltam és bevártam.
- Mit fogsz csinálni?
- Irány a U.A...- vágytam arra hogy legalább egy hőst megöljek. Persze a cél Toga visszaszerzése volt. Ki tudja mit tettek vele?
- Fogd vissza magad. -csak bámultam rá - Majd máskor vérfürdőzhetsz, de ez nem most lesz. - komoly volt. - Én irányítok. Semmi felesleges mozdulat, mrgszólalás semmi ehhez hasonló. Keresd meg Bakugot, ő talán tudja hol lehet.
Egy utcával az iskola előtt jártunk.
-Yako...Ne akadj ki , ha Toga nem olyan állapotban lesz....Kérlek-az utolsó szót szinte már suttogva mondta.

Itt lenne a kövi rész ^^
Pá-pá! Sayonara! Bye!
Yít

Pengeélen [Dabi x Reader]Where stories live. Discover now