•Miyako (reader) pov•
-A ruháim?-kérdeztem.
-''Kicsit'' eláztál ezért most szárítón vannak.-mondta Toga,mint kiderült ez a neve, és megmérte a lázam.
-Oki~~ lejöhetsz. Adok egy pulcsit. Lehet ,hogy lesz lent olyan aki nem annyira józan ,de nyugi nem lesz bajod.-mondta nemes egyszerűséggel.Már a lépcsőn voltunk.Lent valami érthetetlen dolgon veszekedtek az ott lévők. Mikor leértünk csend lett. Körülnéztem. Mivel a U.A-ba járok rögtön felismertem a pultost, Kurogirit és a vele szemben ülő személyt, Shigaraki Tomurát.
-Yo-hoo~~ megérkezett az a személy aki ha beleegyezik ,hogy csatlakozik hozzánk akkor ,a hősök korának tényleg vége lesz. - Hadarta le egyszusszra.
-Erre iszunk!- mondta egy szőkésebb hajú ,harmincas éveiben járó személy,akiről elmondható volt ,hogy ,,nem annyira józan''.
-Twice!-szólalt meg a két lábon járó teleportálókapu. - Ha így folytatod nem ihatsz többet.
-Tehát. Csatlakozol a Gonosztevők Szövetségéhez?-kérdezte a kék hajú.
-Hmmm...Ilyen egyszerűen megkérdezitek tőlem ,hogy csatlakozok-e minden próba és !Ha beárulsz a hősöknek,MEGHALSZ ! nélkül? -vontam föl a szemöldököm.
-Hát jó . Győzd le Dabit ,ha ennyire akarod.-mondta tömött szájjal a kezes.
-Tch.Még a képességem se kell használnom.-mondta Dabi(?).
-Azt még meglátjuk -vigyorodtam el.
Az asztalokat körbe rendezték hogy elférjünk és már kezdődhetett is a harc.
Vettem egy nagy levegőt és már indultam is . Egy penge állt ki az alkaromból a tenyerem felé elterelésképp. Egy ugrással a levegőbe voltam és onnan próbáltam a fejét eltalálni. Kivédte. De elég lendületet adott egy újabb támadáshoz amivel a hasát céloztam . A lábfeje vészesen közelített a fejemhez. Eszembe jutott valami. Megfogtam a lábát és egy szaltó szerű valamivel a nyakában voltam. Előhívtam egy kést. A nyakához akartam szegezni , de hirtelen kék lángok lepték be . Elugrottam .
-Méghogy a képességed se kell használnod? Ha nem gyulladsz meg halott lennél.-röhögött Twice.
-Kussolj!!
Újra próbálkoztam, már számítottam arra ,hogy a képességét is használni fogja.●○●○●○●○●○●○●○●○
Elb□sztam...megint.Jó most menni fog már ő is fáradt . Új ötletem támadt . Ezt még 'Assassination classroom' nézés közbe tanultam . Odasétáltam hozzá egy nagy mosollyal az arcomon.Jött az a rész ,hogy a nyakához szúrok a késsel . Bevállt!Sikerült kizökkentenem az egyensúlyából. Egy gyors mozdulat és siker. A földön volt késem a nyakánál. Tisztában voltam vele,hogy bármikor használjhatja a képességét ,de tudtam ,hogy azzal csak vesztene a büszkeségéből így nem fogja azt tenni.
-Tch. -vigyorodott el-Legyőztél.
Jól tippeltem.
-Most már ihatunk. -álltam fel.No. Hát van rá esély ,hogy lesznek animés utalások és egyéb komolytanságok. De ez van 😅. Azért remélem tetszett.
Még valami. Légyszi valaki adjon tippet hogy írjam le a harcos részeket, lerajzolni könnyű,elképzelni ennél is könnyebb de leírni...Itt látszik hogy amatőr vagyok.
Pá-pá! Sayonara! Bye!
Yít
YOU ARE READING
Pengeélen [Dabi x Reader]
FanfictionFőszereplőnk egy érdekes képességgel lett ''megáldva'' amiről mindenki azt mondja nem épp hőshöz való.Erre a szemetvet a Gonosztevők Szövetsége így megfigyelés alatt tartják.Egy nap találkozok iskolatársaival akik már nagyon idegesítik így használja...