3.rész

1.2K 71 3
                                    

•Miyako pov•
-Öt megfelel?
-Aha.

                      ●○●○●○●○●○●○

Toga akcióba lendült. Mivel az iskola kültere tele van kamerákkal ezért biztos ki fogják szúrni.

Így is lett Toga azaz én összeesett a kapu előtt . Hemzsegtek a hősök. A jel Twice volt. És elkezdődött  a terv. Toga sikeresen támadt társával. Mi addig az ablakon át behatoltunk. Dabi eltalálta. Nagyon elvoltak maguknak. Aztán megérkeztünk először én mentem be. Meglepődtek de letudták egy biztos Katsukival akar beszélnivel. Aztán megjelent mögöttem Dabi. Mindenki hátrahőkölt.
-M-M-m-m-mi-Miyako?-szólalt meg először Izuku. Ki más?
-Halika !
-Te??!!?!?-
-Velünk van -tette vállamra kezét Dabi.
- De ne felejtsük el miért jöttünk.-szólaltam meg.
Elindultunk Katsuki szobája felé .
Kirishima,Midoriya és Todoroki persze rögtön utánunk jöttek, de Shigaraki akkor lépett ki a lila füst felhőből, ezzel elállva útjukat. Mi csak mentünk tovább. Bakugot ismerve nem fog rajtam meglepődni. Már mondtam neki, hogy simán elképzelhető, hogy végül a Gonosztevők oldalán kötök ki.
- Hallókaa-rúgtam be az ajtót. - Még van esélyed önszántadból csatlakozni, utána már nem lesz.-őt ismerve nem fog egykönnyen csatlakozni.
-Oi, látom az A terved  szerint kezdtél élni. De tudd ,hogy én is a saját A tervemnél maradok.- Dabinak feltűnt az A terv de még nem szólt semmit.
Bakugo felállt és azt mondta:
-Egy okot adj rá ,hogy csatlakozzak.
-Hol is kezdjem? -nevettem el magam- Lehet inni, jó a kaja,a társaság és küzdhetsz a hősök ellen. Ráadásul-villantottam meg szemeim - Erős ellenfelek vannak.
-Végül megint a székben kikötve fogsz ülni ha  nem vállalod el .-mondta semleges hangon a feketehajú.
Valami nem stimmelt, Bakugo nem ordít, és nem ugrott a torkunknak....Meg....Van....Fázva....
-Khi - vigyorodtam el.
Egy egyszerű csellel el is intéztem.Megkötötük kezeit. Szépen komótosan mentünk le a lépcsőn. Lent több izgalom volt ,de nem baj. Egyszerűen belöktük Katsukit az egyik távkapuba. És ezzel mindannyian el is mentünk.

                     ●○●○●○●○●○●○●○

Kidőltem. Togáéknak se lehetett könnyű, ő is elég hamar elaludt.
Lent még beszélgettek egy ideig.
Egy kis idő után Dabi nyitott be, azt hittem szívinfarktust kapok. Nem volt hangos de hirtelen jött.
-Beszélhetnénk?-mondta halkan.
-Igen.
Felkeltem és mentem utána.Megállt .
-Mondd.Hogy értette Bakugo azt ,hogy az A terved szerint élsz?
-Őszinte leszek veled .Úgy terveztem, hogy  félévkor otthagyom a sulit. Elegem volt...igazából mindenből. Barátoknak nevezett idegenek . Hősöknek nevezett naplopók. És én voltam az aki először megunta.
-Értem. Boldog vagy, hogy nem kell fél évig ott lenned?
-Aha.
-Jössz megnézni a kölyköt?
- Persze, várj hozok pár cuccot majd utolérlek .- ő el is indult, én pedig mentem a szobám felé.

Zsebkendővel és egy takaróval mentem le. Katsuki addigra a pultnál ült és teát ivott. Amiket hoztam letettem egy asztalra. És leültem melléjük.
-Van még az ebéd utáni muffinból? -kérdeztem .
- Igen, mennyit kérsz? - kérdezte a pultos.
-Hmmm. Mennyi van ?
-Olyan tíz körül .
-Akkor ötöt .
Egy tányérra tette aztán odaadta nekem .
-Köszönöm.- és már ettem is.-Tehát Bakugo.Mihez fogsz kezdeni?
- Nem egyértelmű?
Ezután jött egy kisebb szünet miközben rájött , hogy egyeltalán nem egyértelmű.
- Hhh. Elengedtek azt mondom megszöktem és nem emlékszem, hogy hol van bázisotok. Viszont, ha erre szaglásznának megmondom , hogy tuti nem innen jöttem és utána mondom, hogy  nem is keletről, hogy ne fogjanak gyanút. Miyakot pedig fel tudom hívni ha épp rajta tudnátok ütni a hősökön .De. Ha harcra kerül a sor a hősök oldalán fogok harcolni . Ezt jegyezzétek meg!
-Rendben, de előbb még van egy kis dolgunk. - jelentettem ki.-Dabi remélem tudod mire gondolok.
Értette.
- Bakugo , ezt muszáj. - bal keze kék lángban égett, a hőstanonc a jobb könyökét tartotta oda.
Katsuki felszisszent, de nem volt nagyobb baja.Most jövök én.
- Ez fájni fog. - egy  kést növesztettem a tenyeremből. - Kurogiri adj valami ruhadarabot.-gyorsan ide is nyújtott egyet nekem .
Az alkarjába vágtam bele. Odaadtam neki a rongyot, amit szorosan a sebre szorított. 
-A pult mögött van egy matrac ezen tudsz aludni.-mondta Kurogiri. -Gondolom Miyako a pokrócot neked hozta tehát aludj. Ti ketten is menjetek fel.-utasított .
-Haii.

Felfelé baktattunk a lépcsőn. Volt egy olyan selytésem, hogy Dabinak valamilyen módon köze van Shotohoz.  Rá kellene kérdeznem. Fordult meg a fejemben. Úgy gondoltam ráér holnap szóval inkább hagytam.



Igen tudom hogy csúsztam de 23:46 kor még sehol se tartott a rész aztán 0:44kor telibe lemerült a telefonom és hát  igen vendégsébe voltunk ,bár én beantiszockodtam magam az egyik sarokba és Bungo stray dogs ot néztem még jóval előtte. De azért remélem tetszett.
Pá-pá! Sayonara ! Bye!
Yít

Pengeélen [Dabi x Reader]Where stories live. Discover now