5.rész

943 64 8
                                    


•Miyako pov•
-Oké... Hol is kezdjem? - rúgtam gyomorszájba Todorokit. - Mi lenne, ha elmondanátok...hogy Aizawa hol tartózkodik és mikor lehet elfogni?
Hallgattak. Arcba talpaltam. 
- Remélem nem arra vársz, hogy a  bátyuskád leállítson. - mondtam neki-De időnk mint a tenger...És nem egyedül vagy. Nyugodj meg a Brokkolit is meg tudom kínozni.-semmi válasz- Heh.
Dabi halál nyugodtan ült a pultnál és szürcsölgette a kóláját.
Szörnyűek.
-Na de! -Rántottam Dekut magam  elé - Nézzük. Hol van Aizawa? - álltam bakancsom sarkával a zöldhajú kézfejére.
- Nem mondom el! - vágta rá.
- Dabi segíts még mielőtt elfogy a türelmem, mert akkor - mosolyogtam - itt belekkel lesz kitapétázva MINDEN.
Valószínűleg itt esett le nekik , hogy milyen helyzetben is vannak . Megijesztés ✔ és még a többiek sem kellettek hozzá. Dabi felállt, mellém sétált legugolt a megkötözöttekhez. Elmosolyodott.
- Drágáim, ez nem a suli, nem egy kicseszett gyakorlat... Ez a valóság. Azt hiszitek , ha nem kéne pár infó , az ,hogy két idióta kipróbálja  rajtatok pszichopatikus gondolatait akkor még élnétek?
-Te Dabi?
-Hmmm?
-Hogy szereztetek Aizawa madzagizéjéből?
-Ez most komoly?-nézett rám- Gyűjtjük őket.
- Na jó majd holnap folytatjuk szólók Togának oszt megyek aludni.-Indultam meg felfele a  lépcsőn.
Fáradt voltam és igazából eluntam magam.
- Toga! - mentem be a közös hálónkba - Játszhatsz velük .
- Holnap tudjanak még beszélni? -kérdezte az ágyról felállva.
- Aha.- szóltam fáradtan .
Kiszökdécselt a szobánkból. Miközben vettem át a ruhám hallottam, hogy nevet.
Bedőltem az ágyba és szinte rögtön el is aludtam.

○●○●○●○●○●○●

Mikor felkeltem Toga mellettem aludt. Az ajtó felé néztem. Látni lehetett a véres lábnyomait. A Nap pedig kegyetlenül sütött be az ablakon. Ezt nem is csodálom hiszen jóformán 2 naponta cserélni kell a függönyt , mert mindketten éles tárgyakkal dolgozunk.
Hirtelen szirénára lettem figyelmes . Ki néztem az ablakon és a távolban hatalmas füstfelhőt láttam. Dabinak túl sok a szabadideje. Visszadőltem az ágyba. Semmi kedvem nem volt felkelni.

Hát hol is kezdjem... Volt egy kis szünet de itt a folytatás.
Jelenleg tervezek egy Oc storyt, egy Deidara x readert és egy Kiribakut
Hát hogy ebből mennyi lesz megvalósítva az -?-.
Ennyi lenne.
Pá-pá! Sayonara! Bye! Yít

Pengeélen [Dabi x Reader]Where stories live. Discover now