1.bölüm

10.2K 278 155
                                    

Küçük bir evin içinde küçük çocuk üiordan,oraya koşturuyordu. çocuğun elleri kanlı şekilde idi. çocuk ağlaya,ağlaya annesinin başsız bedenin yanının gelip oturdu. "Ö-özür d-dilerim a-anne" küçük çocuk ağlayarak ağızında bu kelimeleri zar zor döküle verilmişti.

Çocuk ağlayarak annesinden özür diliyordu. ama Öldürülmüş annesi affetse bile kendisini affetmiyecekti. Çünkü anne ve babasını kendi eleriyle hiç acımadan öldürmüştü.

Çocuk başınını havaya kaldırarak son gücüyle "HAYIRR!!" Diye bağırmıştı. Dışarda dolaşan komşular hemen kapının önüne gelip kapıya vurmaya başladılar. Kimse açmayınca kapıyı kırıp içeri girdiler. ama gördükleri karşısında nutku tutulmuşlardı.

Bir parçalanmış erkek cesedi diğeri ise kafası patlamış kadın cesedi vardı. ve hemen onun yanında ise bir küçük erkek çocuk vardı. Ve ağlayarak çağırarak ağlıyordu.

Komşular hemen çocuğu kucaklayıp. evden çıkarmaya çalıştılar. Aralarından bazıları muhafızlara haber vermek için ayrılmıştı. ama çocuk çıkmaya nihetli değildi. küçük Eleri ile komşunun sırtına vuruyordu. "bırak beni Shon AMCA!!" Diye bağırmaya başladı. ama nafileydi kendisi daha bir çocuktu yetişkine Nasıl zarar verebilirdiki.

Shon denilen Adam onu kendi evine götürdü. karısı ve küçük çocukla aynı yaşta olan oğluna emanet etti. Çocuğu bıraktıktan sonra kendisi evden ayrıldı. kadın ve oğlu çocuğu salona götürüp oturtmuştu.

Kadının oğlu çocuğa bakıp "ne oldu Lio?" Demişti. kendisine soru sorulduğunu anlayan İsmi Lio olan çocuk. Kendisi ile aynı yaşta olan çocuğa bakarak. "A-annemi ve babamı ö-öldürdüm. Leno" Leno ve annesi birbirine bakarak şok olmuş suratlarını gösterdiler.

İkisi Lio'a bakıp "neler söylüyorsun Lio şimdi doğruları anlat!" Diye bağırdı. Leno'nun Annesi. Lio ise sadece kafasını sallıyordu. Leno'nun Annesi ve Leno çabalasalarda hiç bir kelime alamadılar. ikisi hiç bir söz alamayınca konuşmayı bıraktılar. ve odada sesizlik hakim oldu.

1 saat önce

Lio babasının getirdiği oyuncakla oynarken babası kitap okuyordu. annesi ise yemek hazırlamakla uğraşıyordu. Lio hiç bu kadar Mutlu değilmiş gibi oyuncağı ile oynarken. babası Lio'ya baktı ve suratında tebessüm belirdi.

Babası ayağa kalıp mutfağa annesinin yanına gitti. babası ve annesi sesiz bir şekilde konuşmaya dalmışlardı. o kadar konuşmuşlardıki 10 dakikayı geride bırakmışlardı bile.

Annesi elinde yemek ile gelirken babası yemek masasına oturmuştu bile. Lio ise yemeğin hazır olduğunu anlayınca. hemen babasının yanına oturdu. Annesi yemekleri hazırladıkları gibi yemeye başladılar.

Babası Lio'a bakıp "Lio" diye seslendi. Lio babasına bakıl "Edendim baba" yemeği azında dolu iken konuşmuştu. babası ise bu haline tebessümle yaklaşmıştı. "Lio yemekten sonra sana bir şey söyleyeceğim." sesiz sakin şekilde söyledi bunu. Lio ise sadece kafa salladı.

Üçlü yemeklerini bitirdikten sonra bulaşıkları mutfağa taşıyıp salona geçtiler. Lio'num babası Lio'ya bakıp "Oğlum hazırmısın" diye söyledi. Lio ise kafa salladı.

Babası bir iki kere öksürerek Boğaz'ını temizledi. ve "oğlum sen bizim gerçek oğlumuz değilsin. seni bundan 8 yıl önce 1 yaşında kapımızda bulduk. ve 9 yaşına yani bu yaşına kadar baktık oğlum." tüm hepsini bir çırpıda söyledi.

Lio ise gözleri sonuna açılmış anne ve babasına bakıyordu. doğrumu söylüyorlardı diye geçiriyordu içinden Lio. babasının bu güne kadar bir yalanını görmemişti. anne ve babasına bakıp "doğrumu söyledikleriniz" ağlamaklı sesiyle. bunları söylemişti. annesinin gözünden yaşlar akarken babası ağlamamak için zorluyordu kendisini.

Son Melez (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin