(Karanlık Kral)
Kendini Night diyen Adama bakıyorduk. Ben yüce karanlığın kralı olamama rağmen gücü ölçemiyordum. Night adam gözlerime baktı. Ama bir anda içimde dostluk sevgisi belirdi.
Hemen ayağa adamın yanına ışınlandım. "Sen Duygu değiştirensin değilmi!?" Hem kızdım Hemde sinirle bağırdım. Adam birden yok olup arkamda belirdi. "Savaş yapmayacağım zaten sizinle boy ölçüşemem ama zorluya bilirim. Sadece Tanrı'dan mesaj getirdim. "Sizden Bir melez hayata getirmedikçe ilişkiniz devam edecek" Dedi. ve yok oldu.
9 Ay sonra...
Küçük bir kulübenin içinde bir kadın çılığı sesi geliyordu. Bu kadın ışığın kraliçesinden başkası değildi. Tanrı'nın isteğiyle Işığın kraliçesi hayata bir Bebek getiriyordu.
Karanlığın Kralı hem öfkeli Hemde hüzünlü bir durumdaydı. öfkesi Kraliçe ile olması idi. Hüzünü ise kraliçenin acı çekmesi. Nedeni ise Tanrı'nın one verdiği aşk duygusundandı.
Kısa süre sonra ışığın kraliçesi hiç doğum yapmamış gibi çıktı odadan. Karanlık kral kraliçenin çıktığını görünce yanına gitti. "Hey Bebek yaşıyormu? Sordu karanlığın kralı.
Kraliçe elini sallamasıyla kucağında belirdi bir Bebek. Onu kucağında belirdiğini gören kral hemen kucağına aldı. ve havaya kaldırdı. "Yaratıcımız Bebek geldi lütfen artık ayır bizim ilişkimizi" dedi bağırarak.
Kısa sürede o yüce ses tekrardan yankılandı. "tamam ama bu çocuğu kendini geliştirene kadar koruyacaksınız. Yoksam ikinizi ve cennet ve cehennemi yok ederim! Anlaşıldımı ha!" Bağırarak dedi son cümlesini.
İkisi aynı anda "ANLAŞILDI" dediler bağırarak. Kısa süre sonra Bebek Kayboldu. "Onu dünya gezegenine gönderdim sizin bağınız koptu." Dedi ve sesten eser kalmadı.
Kral kraliçeye baktı. "Tekrar görüşeceğiz ama bu sefer benden kolay kurgulamayacaksın." Dedi ve yok oldu. Kraliçe ise "şimdi birde şu Bebek başıma bela oldu." Diyip yok oldu...
0000000000000000000000000
Kısa bölüm serüveni bitti. Artık Lio'ya geleceğiz. Ailesinde öğrendik değilmi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez (DÜZENLENECEK)
FantasyEvrende sadece ilk,tek ve son melezi. (Kehanet) Gün gelecek çıkacak ortaya güç. Sonsuz gücü ile doğacak. Sonsuz gücü ile yıkacak. Korkacak düşmanlar kaçacak yer arıyacak. Sevinç'ten ağlayacak dostlar. Kaderler yeniden yazılacak. Evren yokmu? olacak...