İyi okumlarLio ile Chrone Kartal'la uçuyorlardı. Kartal ise her kanat çırpınışında korkulu şekilde inliyordu. sanki özür dilerim şeklindeydi. Chrone Lio'ya bakıp sonra kartala bakıyordu. bu Kartal Demir Gaga kartallı olarak biliniyordu. ve korkusuzluğu ile.
Lio ileriye bakarken küçük bir karartı gördü. daha dikkatli bakınca hareket etmediğini gördü. ama Kartal her ilerleyişinde daha'da belirginleşiyordu. Kartal birden daha hızlı ilerlemeye başladı. kısa sürede aşağıda bir şehir üstünede uçuyorduk. ama bu bir şehir değil'de bir akademiydi.
Şehir üçe ayrılmıştı 1.kedeme ile 3.kademe. arasında baya fark vardı. tam bunu Chrone'ya soracakken bana bakıp. "Akademi üçe ayrılıyor. bunlar Dış saha,İç saha ve Merkez saha idi" net ve anlaşılır. şekilde bu bilgiyi Lio'ya aktarmıştı.
Lio kafasını sallayınca Kartal büyük binanın önüne indi. Lio ve Chrone aşağıya atladılar. ama Lio 5 katlık binaya asiliği karşısında büyülenmişti. Chrone Lio'ya bakıp tebessüm etti. "ilk bende buraya geldiğimde senin tepkini vermiştim." iç çekerek söylemişti tüm samimiyetti ile. ama Lio'nun umrunda değildi. ama Lio saygısızlık olmasın diye meraklı bir hal almıştı.
Chrone binaya girdiğini gören Lio takip etmeye başladı. ilk kattan yavaşça 3,4,5.katta kadar çıkmışlardı. diğer kattların aksine bir oda vardı. üstünde ise 'MÜDÜR' yazıyordu. Chrone ve Lio kapının önüne geldi.
Chrone elini kaldırıp kapıyı tıklattı. içeriden gür bir ses "GEL" komutu ile içeriye girdiler. Lio içeriye girdiğinde masada oturan olgun ve yakışıklı duran Adamı inceliyordu. masada oturan Adam Kara gözleri ve ona uyumlu saçlı ve kirli sakalı tam bir karizma yaratmıştı.
Masada oturan Adam Chrone'nun geldiğini anlayınca yanındakinin Lio olduğunu anladı. Lio'yu iyi bir süzmeden sonra bir iki kere öksürdü. "Demek Lio sensin bende Akademi müdürü Ragon. tanıştığımıza memnun oldum." Nazik ve kibar bir şekilde. Lio müdürün bu kadar nazik ve sıcak kanlı olmasını beklemiyordu.
Krallık akademisi müdürü denilince aklına kel yüzünde yara izli. ve aşırı kibirli pisliklerden biri geliyordu. ama düşündüğünün tam tersi çıktı. Lio müdüre bakıp yarım şekilde eğildi. "Ben Lio tanıştığımıza memnun oldum edendim. anlaşılan hakkımda her şeyi biliyorsunuz." dedikten sonra tekrar normale döndü. Müdür ise kahkaha atmaya başladı. "gerçekten zeki birine benziyorsun. ailen'e olanlardan sonda baya olgunlaşmısın." hafif ciddi bir şekilde Lio'ya bakarak söyledi. Lio ise sadece kafasını salladı.
Müdür yavaşça ayağa kalıp Lio'nun yanına geldi. boyu ile aynı olmak için ayağını kırıp Lio ile boyunu eşitledi. "Tam bursu bölümünden No 1.evde kalıyorsun. orda bazı kişiler var umarım sıkıntı yaşamasın değilmi" dedi. sanki sorguya çekiyormuş gibi sormuştu.
Lio ise başını sağ sola salladı. yüzünde gülümseme beliren Ragon tekrar yerine oturdu. eliyle çıkabilirsiniz anlamında salladı. Chrone ve Lio çıkıp Tam burslu bölümüne gittiler.
Lio evi görünce biraz şaşkınlık yaşadı. çok modern olmasına karşılık çokta asil bir evdi. Chrone kapının önüne kadar geldi Lio ile Lio'ya bakıp. "Şimdi kartını çıkar ve kapı deliğinin üstüne tuttur." öğretici bir sesle demişti.
Lio cebinden kartını çıkarıp kapı deliğinde tuttu. ve kapı 'Cilk!" Sesiyle açıldı. Chrone Lio'ya tekrar bakıp "görüşürüz içerdekiler sana yardımcı olacaklar. yarın izinlisin ona göre dinlenmek için. neyse ben kaçtım by" diyip normal hızla uzaklaşmaya başladı. Daha Lio'nun 'görüşürüz' demesine gerek duymadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez (DÜZENLENECEK)
FantasyEvrende sadece ilk,tek ve son melezi. (Kehanet) Gün gelecek çıkacak ortaya güç. Sonsuz gücü ile doğacak. Sonsuz gücü ile yıkacak. Korkacak düşmanlar kaçacak yer arıyacak. Sevinç'ten ağlayacak dostlar. Kaderler yeniden yazılacak. Evren yokmu? olacak...