Arkadaşlar bu bölümü EkremKaanAlbayrak ve Jubeleex ithaf ediyorum
İSİM| LİO ******
YAŞ|9
SEVİYE|1.seviye
SINIF|Savaşçı-Büyücü ******
ELEMENT|Karanlık-Işık
IRK: ****** MELEZİ
POTANSİYEL|TANRISALÇevredeki herkesi şokeden Lio hiç bir yüz ifadesi takınmadan akademi müdürlerine baktı. müdürler çocuğun kendilerine baktığını anlayınca bir biri ile yarışmaya başlamışlardı.
"Çocuk benim akademime gel her ay 1.000 altın veririm" diye bağırdı Hemera akademisi müdürü. Lio onu takmadan diğerlerinine baktı. diğerleri ise "ben 10.000 altın veririm." konuşurken hemen başkası girdi. "ben 12.000 altın veririm!" Diye bağırıyorlardı.
Gökten tiz ama güçlü bir ses duyan herkes gökyüzüne baktı. Herkesin baktığını fark eden Lio'da baktı. bide ne görsün. dalışa geçmiş devasa bir kartal yer yüzüne iniyordu.
Daha ne olduğunu anlamayan izleyiciler. Kartal'ın yere sakin ve sabırlı şekilde inmesi izlemişti. seyircilerden biri "B-bu krallık akademisi Elderi Chrone Hertex" bağır bağıra söylüyordu aralında bir seyirci. bunu gören tüm müdürler susmuştu.
Elder Sahadaki Mavi gözlü çocuğa kitlendi. gözleri pürdikkat Lio'yu izliyordu. yavaşça yanına gelip "Krallık Akademisi seni davet ediyor. Hemde tam burslu şekilde." tüm herkes Krallık akademisi davet edilmesine şaşırır iken. bide tam burslu olması bazılarının bayılmasına bile sebeb olmuştu.
Krallık akademisinde tam burslu kişiler bir elin parmaklarını geçmezdi. ve bunlar nerdeyse prens ve prenses ünvanı gibi şeylerdi. krallıktaki her markette alacağı ilk şey ücretsiz. sonraki alacağı şey %25 indirim verilirdi. ve asıl süper olan ise bunlar her ay yenilenmesi. Resmen Lio için talih kuşu kafasına konmuştu. Belkide daha öte talih kuşu olmuştu.
Lio bile şaşkındı ne diyeceğini bilemiyordu. krallık akademisine giren güçlü çıkar diye bir söz bile çıkmıştı halk arasında. Lio eldere bakıp yavaşça başını eğip. "memnuniyetle kabül ediyorum" demesi ile sehirciler alkışlamaya başlamışlardı. bazıları ise kıskançlıktan patlayacaktı.
Elder Lio'ya bakıp cebinden kart çıkardı. "bu kart artık Krallık akademisi üyesi olduğunu ve tam burslu olduğunun göstergesi. bununla alacağın ilk şey ücretsiz olupta ikinci şey %25 olur. ayrıca bunu kalacağın evin Kapısına Tutman gerek. yoksa kapı açılmaz neyse çok konuştum. gerisini akademide konuşuruz sen ailene veda et. ben seni Herıno parkında bekliyor olacağım." dedikten sonra hızla Kartal'la binip gökyüzünden kayboldu.
Ana Lio aile kelimesini duyduğunda hem hüzünlendi hemde öfkeyle yumruğunu sıktı. yavaşça kafasını gök yüzüne kaldırıp sesiz bir şekilde. "nerde okursanız olun ister ölmüş olun sizi bulup yok edeceğim" dedi.
Arenadan ayrılıp Leno ve Shon'un yanına gitti. Shon ve Leno ona şok olmuş şekilde baktı. ikisi bir şey diyecek cesaretti bulamıyorlardı. akılarından acaba gerçekten ailesini öldürdümü diye geçiriyorlardı.
Lio ikisine bakıp "hadi gidelim sıkılmaya başladım!" Sert bir şekilde ikisine bağırdı. ikisi sadece kafasını sallayıp ileriye gitmeye başlamışlardı. hiç kimse konuşmadıkları için eve hemen gelmişti. Lio hemen eve girip kendine verilen odaya girdi. ve kapıyı kilitledi.
Ersella Shon ve Leno'ya baktı "ne oldu buna?" Meraklı Şekilde sorusunu yöneltti. Shon ise onu içeriye davet edip başlarından geçen her şeyi. ayrıntılı bir şekilde anlattı. hatta ailesini öldürebileceği konusunu bile.
Ersella ise şok olmuş şekilde her şeyi dinlemişti. kimdi bu Lio diye geçirdi içinden. bunlar konuşurken Lio yere uzanmış gerçek ailesini düşünüyordu. içinden "neden,neden anne baba neden. bana böyle yaptınız ben size ne yaptım." diye söylenmeye başlarken. birden Kaş'ları çatıldı ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez (DÜZENLENECEK)
FantasyEvrende sadece ilk,tek ve son melezi. (Kehanet) Gün gelecek çıkacak ortaya güç. Sonsuz gücü ile doğacak. Sonsuz gücü ile yıkacak. Korkacak düşmanlar kaçacak yer arıyacak. Sevinç'ten ağlayacak dostlar. Kaderler yeniden yazılacak. Evren yokmu? olacak...