İnsanların sana yardım etmesine izin ver. Şimdi ve her zaman.
Sana daha önce de arkadaşlarımızın ve ailelerimizin bana nasıl yardımcı olmaya çalıştıklarını anlattım.
Ve bunun için minnettarım.
Ama artık bunun için çalışmayı bırakmalarını diliyorum gizlice.Beni gülümsetmeye çalışıyorlar, en sevdiğim yerlere gidip en sevdiğim yemekleri yemeyi teklif ediyorlar, bana çok istediğim şeyleri hediye olarak veriyorlar, mutlu olmam için ellerinden gelenleri yapıyorlar ve bu benim için çok şey ifade ediyor, gerçekten.
Ama tüm bunların sen yokken bir anlamı olmadığını anlamıyorlar.
Anlamalarını istiyorum.Bunu onların yüzlerine bağırıyorum ama onları üzmekten başka bir işe yaramıyor, çünkü öbürsü gün geri geliyorlar.
Üzgünüm; kimseyi kırmak istemiyorum.
Ama yardım da istemiyorum.
Sen görmeyeli biraz kabalaşmışım değil mi?
Özür dilerim.
Beni böyle görmeni istemezdim.Anne'den defelarca kez özür dilemek istiyorum.
O da oğlunu kaybetti ama hâlâ her hafta kapıma gelip bana şakalar yapıp beni gülümsetmeye çalışıyor.
Bu adil değil, onun da üzüntüsünü yaşamaya hakkı var ama o benimle ilgileniyor.
Bunun için kendimi çok suçluyorum H.
Kendimi koca bir yük gibi hissediyorum.
Senin arkanda bıraktığın bir fazlalık gibi.Belki de kendimi öldürmeliyim. Bunu daha önce ciddi ciddi oturup düşünmedim ama bu hissettiklerimle başka nasıl başa çıkılır bilmiyorum.
Bu kitap gibi daha bir sürü sevdiğin birini kaybettikten sonra ne yapman gerektiğiyle ilgili şeyler okuyorum ama hiçbiri fayda etmiyor.
Kimsenin bir başkasını benim seni sevdiğim gibi sevdiğini düşünmüyorum.
Belki de bu yüzden fayda vermiyorlar.
Sana olan bu gereğinden fazla sevgimin bir gün başıma büyük bela olacağını biliyordum.
En son Niall'la arabada olan hoş (!) ağlama seansımızdan sonra bir daha gelmedi. Oysa önceden her gün gelirdi.
Sanırım onu da çok üzdüm.İstemeden oluyor. Yemin ederim kimseyi üzmek istemiyorum H.
Seninle olamayacaksam yalnız olmayı ve hayalinle baş başa kalmayı tercih ediyorum sadece.
Ama herkes yalnız olmanın benim için kötü olduğu kanısında.
Eskiden birlikte oturup en sevdiğimiz dizileri ve filmleri tekrar tekrar izlediğimiz salonumuzda hayaletinle dans ediyor oluşuma zararlı diyorlar, oysa ki son haftalarda yaptığım en özel, tek güzel şey.
Anlamıyorlar.Tanrı aşkına H, seni hayal etmenin neresi zararlı olabilir?
Seninle ilgili herhangi bir şey nasıl kötü olabilir?Sahi dizi demişken, Supernatural final oluyormuş H, ilk duyduğumda biraz ağlamış olabilirim.
Yanıma gelebilir misin?
Yanımda oturup benimle birlikte izler misin?Seninle başladığımız ilk diziydi değil mi?
Bir türlü bitirememiştik, dokuzuncu sezonunda takılıp kalmıştık.Sen gittikten sonra ben sonuna kadar izledim, gördün değil mi?
Benimle birlikte izledin değil mi?Seni bekliyor olacağım.
En sevdiğin mısırlardan ve ben her ne kadar sevmiyor olsam da diyet kolandan da aldım; sırf sen gel diye.Beni yalnız bırakma olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
healing your grieving heart |l.s.|
Fanfictionharry bu çirkin dünya'ya veda etti ve louis bununla baş edemiyor. au; harry artık louis'nin yanında değil ve louis bu acının üstesinden gelebilmek için çok sevdiğiniz birini kaybettikten sonra nasıl hayatta kalabileceğinizi adım adım gösteren bir ki...