bir hatıra tut.
senden bir hatıra tutmak...
bu kolay bir madde H, zaten yaptığım bir şey o yüzden pek zorlanmayacağım.
ben senin hiçbir seyini atamadım ki, her şeyin tam bıraktığın yerdeler.
gözün gibi baktığın kitapların hepsi raflarında duruyorlar. ara sıra tozlanmasınlar diye şöyle bir siliyorum üstlerini.
gözün arkada kalmasın, kitaplarının seni çok özlememeleri için özen gösteriyorum.geçen senin çok sevdiğin norweigian wood'u okumayı denedim. gerçekten denedim H, çok az kitap okuduğumla alakalı söylenmeye başlama hemen.
ama kendi ellerinle, özenle altını çizdiğin cümleleri okumak, bazı yerlerin yanına yazdığın küçük notları görmek beni mahvetti.
yapamadım, affet.
oysa bir gün o kitabı okuyacağıma dair sana söz vermiştim, çünkü benimle kitap hakkında konuşmak istemiştin.özür dilerim H.
benden istedğin o kadar çok şeyi sonra diyerek ertelemişim ki... kendimden utanıyorum.
zamanı geri alabilsem...
zamanı geri alabilsem.hala oyuncak ayıların yatağın köşesinde duruyor.
üzgün üzgün bana bakıyorlar her akşam, sarılmamı, aslında sadece biraz sevgi bekliyorlar.
sen gittiğinden beri tıpkı benim gibi onlar da sevgisiz kaldı.
nasıl bırakabildin bizi, çok kızıyoruz sana H.onları istedikleri sarılmayı veremiyorum, sarıldığımda kokunun üstlerinde olmaması beni deli ediyor, artık onlara sarılamıyorum.
belki de bir yere bağışlamalıyım, bir çocugun evine gitseler çok sevilirler.
ama bırakamıyorum işte, ne kadar bencil bir şeye dönüşmüşüm görmeyeli değil mi H?
ama beni haia seviyorsun değil mi?bana yazdığım tüm mektupları tutuyorum.
nasıl tutmam H?
nasıl atarım?bana beni sevdiğini haykırdığın, yıldızların sana beni hatırlattığını, zor günlerinde sana yardım eden tek şeyin varlığım olduğunu itiraf ettiğin cümleleri nasıl her gün okumam?
"bir hatıra tut"?
bu nasıl saçma bir madde H?
ben evimize hala sadece evim diyemezken, şu şehrin her köşesinde dudaklarını öpmüşken, yazdığın cümleleri her yerde görürken senden bir hatıra tutmaktan daha kolay ne olabilir ki?
ben, her yerinde dokunuşlarını taşıyam vücudumla ve sevginle kutsanmış olan ruhumla senin yaşayan hatıran olmuşken...
bu maddeyi başarıyla tamamlıyorum.
(seni hala çok seviyorum.)merhaba herkese,
gerçekten çok özür dilerim, eğer hala bu kitabı yazmaya devam etmemi bekleyen kaldıysa.
sınav senemdi, çok da muyluyum aldığım sonuçtan ve başlayacağım üniversitesiden o yüzden iyi ki ara vermişim diyorum.
ama bu kitabı tamamlamadan gitmek hiçbir zaman planım değildi, gerçekten özel bir kitap benim için.
eğer şimdiye kadar beklediyseniz teşekkü ederim sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
healing your grieving heart |l.s.|
Fanfictionharry bu çirkin dünya'ya veda etti ve louis bununla baş edemiyor. au; harry artık louis'nin yanında değil ve louis bu acının üstesinden gelebilmek için çok sevdiğiniz birini kaybettikten sonra nasıl hayatta kalabileceğinizi adım adım gösteren bir ki...