9- know that your relationship was unique

27 5 0
                                    

ilişkinizin eşsiz olduğunu bil.

ben bunu zaten biliyorum, sen de biliyordun.
(geçmiş zaman ekleri kullanmaktan nefret ediyorum)

biliyordun değil mi H?

ben her gözlerinin içine baktığımda ve mavinin yeşille olan o güzel harmonisini senin gözlerinin yansımasında gördüğümde anlamıştım.

yıldızlardan daha parlak nir şekilde parladığına şahit olduğumda, senin için sadece ölmeye değil yaşamaya bile hazır olduğumu fark ettiğimde anlamıştım eşsiz olduğunu.

ama ilişkimizi eşsiz yapan şey?
önceden sorsalar bu maddeye anlam veremezdim.
aşka inanam biri olarak herkesin aşkının önemli ve aynı olduğunu savunabilirdim.

gittiğinden beri böyle değil ama H.
gittiğinde ilişkimizin eşsizliğini fark ettim ben.

hala aşka inanıyorum, yanlış anlama.
hala dışarıda tatlı çiftler gördüğümde gülümsüyorum; aşk mne güzel şey, beni bile gülümsetebiliyor şu günler.

benim fark ettiğim şey dünya üzerinde sadece bizim aşık olduğumuz değil, kimsenin seni benim sevdiğim şekilde sevmediğiydi.

aşk vardır, aşkher yerdedir, ama herkes aşkı farklı gösterir.
bu birinin aşkının diğerinden üstün olduğu anlamına gelmez ki.

sırf sen yüzyıllarca ışık yılı ötedeyken sana hala deliler gibi aşığım diye benim aşkımın başkasınınkinden üstün olmayacağını biliyorum; aşkta üstünlük olmaz da zaten.

ama seni seviş şeklim, aramızdaki asla kopmayan, kırmızı bir iple bağlı olan ilişki, senin beni ta oralardan sevmeye devam ettiğine olan inancım...
bir zamanlar bana nasıl sarıldığın, senin saçlarını örüşüm, birbirine karışan kahkalarımız...

bunlar bize özel H, bunlar ilişkimizi eşsiz kılan şeyler.

ben seni sevdiğim gibi bir başkasının birini sevebileceğini düşünmezsem bu beni egoist mi yapar, yoksa sadece aşık mı?
arada aslında bir fark var mı?

ah, H seninle konuşacak o kadar konu birikti ki...

hemen buluşalım olur mu? sana anlatacak çok şeyim var, başka kime anlatayım ki?

senden başka kimim var ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

healing your grieving heart |l.s.|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin