Sonunda Lise'ye başlamıştım. Bulunduğum yerdeki İmam Hatip Lisesi'ne gidecektim. Beni nelerin beklediğinden bihaber, okulun yolunu tuttum. Tabi ki, okulda bir sürü tanıdık denk geldi. Ben biraz nazar değdiren ve belaları üzerime çeken bir insanımdır :)) Okulun ilk günü ben biraz geç kalmıştım. Sınıfı şöyle bir göz gezdirdim. Cam tarafında en arkada yakın arkadaşlarımdan birisi olan Younes, beni yanına oturmam için çağırıyordu. Bu davete icabet etmemek bilhassa benim için imkansıza yakın idi. Ben Younes'in yanına oturdum. Fakat benim hizamda diğer uçta oturan Alisa, bana doğru bakıyordu. Ama normal bir bakış olmadığını o an anlamıştım. Art niyetli ve tahrik boyutuna ulaşmayı amaçlayan bir bakış var idi. Öğlene kadar bana bu şekil bakmasından rahatsız olmuştum. Bir şekilde öğle vaktine kadar dayandım. Öğle zili çalınca sınıfta kalıp birkaç işimi halletmek için sıramda durdum. Herkes sınıftan çıkmıştı. Bir tek o yani Alisa kalmıştı. Başbaşa sınıfta kalmıştık. İnanmayacaksınız ama aşırı derece korkmuştum :)) Her an kalkmaya hazır bir pozisyonda bekliyordum. O sırasından kalkıp bana doğru dönmesiyle, benim sıramdan çıkmam bir oldu. Sonra bana birden: "Seni çok beğendim, yanağından öpmek istiyorum" demez mi... Allah'ım! Ben nasıl bir yerdeyim diyordum kendi kendime. Üzerime doğru gelmeye başladı. Ben de ondan kaçmaya başladım. Okulun etrafında 5-6 tur arkadan koştu. En sonunda Ders zilinin çalmasıyla bu beladan kurtulmuş oldum. O hafta bir şekilde tanışma ve uyum sağlama şeklinde geçmişti. 2. Haftaya girdiğimizde, ben, yanımdaki arkadaşım Younes ile sırada oturup dersi dinlerken; bir ara gözlerim Kapının girişindeki Panolara dalmış idi. Bunu gören Younes, bana: "Nerelere daldın öyle?" Diyerek imada bulunuyordu. Başıma yine bir belanın geleceğini nereden bilebilirdim ki! Kapı tarafındaki en ön sırada, Younes'in kız arkadaşı ve onun da arkadaşı oturuyorlardı. Younes, benim o kıza baktığımız zannederek, benden habersiz plan yapmaya başlamıştı. O gün, okul bitince, Younes bana: "Bizim markete gidelim de oradan bir şey almam gerekiyor. Sonra yurda geçeriz" dedi. Ben de bu teklifi kabul ettim. Biz markete gittik. Daha sonrasında yurda gidecekken; Younes, beni yokuş yukarı olan bir yola götürmüştü. Biliyordum ki; bu yol yurda giden yol değil idi. Yolda biraz yürüyünce, ileride Younes'in kız arkadaşı ve onun da arkadaşı yolda bekliyorlardı. Onların yanına gittik, tanıştık. O sırada Younes bana: "Oğlum, çıkma teklifi etsene!" dedi. Olan olayları hala idrak edemeden, istemsizce ağzımdan, "Benimle çıkar mısın" diye kıza seslendim. Daha adını bile bilmediğim bir kıza çıkma teklifi etmek sanırım deliliğin değişik bir aşaması idi. Peki kızın teklif ne oldu dersiniz? Devamı bir sonraki yazımda olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR YAĞMURU
Mystery / ThrillerBu bir psikoloji kitabı tarzı olmakla birlikte biyografi ve otobiyografi kitabıdır. İçindeki olaylar %100 gerçek olaylardır. Sadece isimler değişiktir. Bu kitabı okuduğunuzda, aslında başınıza gelen zorlukların aslında sadece sizde olmadığını, bizde...