Lise 3

65 6 0
                                    

Evet, bu Lise 3 benim belki de en kötü yılım idi. Hayatım değişmişti. O zaman anlatmaya başlayalım...

Daha Kasım ayında ilk şokumu yaşadım. Sıra arkadaşımı Süt Kamyonunun altında can verişi haberi gözlerimin önünde beliriverdi. Hani o Lise 1'de Çıkma teklifi etsene oğlum diyen çocuk var ya! Heh işte o çocuk. Ne yapacağımı bilemedim. O kadar şaşkındım ki, sanki ölmüş gibi idim. Buz kesildim. Hissizleştim. O gün Araba ve motorları sürme olayım sona ermişti. İkinci fobim de olmuş oldu. Tabi siz ilkini merak ediyorsunuz değil mi😂😂😂 Hadi onu da anlatayım...

Lise 3'e geçmeden önceki yaz tatilinde Bir Tatil köyüne gitmiştik. Ege denizine kıyısı olan bir yerdi. Tabi deniz temiz ve git git derinleşmeyen bir şekilde idi.
Babamın şişme yatağında sıcağın altında uyuyakalmışım. Bacaklarımın arasında da kardeşim uyuyakalmış. Uykudan uyandığımda kıyı gözükmüyordu. Sonra bir an düşündüm.  Acaba denize atlayıp kıyıya kadar yatağı götürebilir miyim?  Sonra denize doğru yönelince yatak yan gitmeye başladı ve inmeye başladı. Yarıya kadar denize battık, ben geri yattım. Elim kolum bağlı bekliyordum. Yanımızdan balıkçı teknesi geçti ve selam verip gitti. Ölümle yaşam arasında gidip geldiğimiz o saatlerde gerçek korkuyu anladım. Yüzmeyi bilmek yetmiyormuş. Babam da kolu çevirmeli teknelerle geliyordu. O geldikçe biz gidiyorduk. Midilli adasına yaklaşmıştık ki, jet skiler bizi kurtardı. O günden  beri yüzmeyi bilmeme rağmen denize giremez, duşun altında çok kalamaz oldum.

Ne kadar da aciziz değil mi? Olaylar karşısından çaresizce manevi bir gücün bizi kurtarmasını bekliyoruz. Sonrasında yine Kibirliliğimizi sürdürüyoruz.

Lise 3'ün devamı bir dahaki bölümde olacak.

Rabbim bizi Mütevazi insanlarla karşılaştırsın🙏🙏🙏

BAHAR YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin