Lise 1 part 2

64 6 1
                                    

Evet... Kız çıkma teklifime karşılık ne dedi dersiniz? Evet dedi. Daha kızı tanımamışken evet demesi karşısında ne yapacağımı bilemeyerek "Allah razı olsun" dedim. O da; "Allah senden de razı olsun" dedi. Bu, hala aklıma geldikçe kahkaha atarak hatırlıyorum. Ne kadar da saçma geliyor şimdi değil mi? Tabi ben lise hayatım boyunca okula bağlı olan yurtta kalmıştım. Yurda gittiğimde yemek sırasında arkadaşlar sanki beni bekliyormuş gibi hissettim. Ben de sıraya girince herkes bana sırasını vererek; "Sen genç adamsın, yemek yemen lazım" dediler. Ben o sırada gülmekten kendimden geçmiştim. Sanki evlenmişim gibi herkes hayırlı olsun diyordu. Ben hala olayın şokunda idim. Hangi ara birisi ile sevgili oldum, hangi ara bu duruma geldim anlayamadım. Birkaç gün aradan geçtikten sonra benimle buluşmak istediğini söyledi. Ben tabi bu işlerde o kadar acemiyim ki; sıradan bir arkadaşımmış gibi olaya bakıyordum. O sıralar okulda futbol turnuvası seçmeleri vardı. Ayıptır söylemesi güzel futbol oynarım :)))

Futbolu o zamanlar çok seviyorken, hele ki beni seçmelerin olduğu gün çağırsan ben gelir miyim? Gelmem :)) bugün olmaz dediğimde bugün olsun diye ısrar etti. Neymiş efendim sinemaya gidecekmişiz. Beni futbol seçmelerinde izlese gerçek sinemayı izleyecek haberi yok :)) ben tabi ki teklifini reddettim. O da bu duruma bozuldu. O gün konuşmadık. Benim futbol seçmelerim de iyi geçti. Takımda forvet ve sağ açık olarak seçilmiştim. Hızlı olmam büyük bir avantaj idi. Orada beni izleyen bir abi bana lakap bulmuştu. O günden sonra bana "Ciğersiz" dediler. Size bir de lise 1'de yaşadığım bir anımı daha yazarak lise 1'i bitirmek istiyorum. Benim en sevdiğim dersler Matematik ve İngilizcedir. Lise yılımdaki ilk sınav döneminde Matematik sınavındaydım. Fazla özgüvenli olmamın belki de tek olumsuz olduğu andı. Sınavda çok fazla rahattım. Soruları kısa sürede yaptım. Çıktım. Sınav sonrası kontrol ettiğimde 95 alacağımı anladım. İdare  eder diyordum kendime. Sonuçlar bir hafta sonra açıklandı. Hoca herkese kağıdına bakması için yanına çağırıyordu. Sıra bana gelince kaç beklediğimi sordu. 95 deyince, kağıdımı verdi. Baktım 95 almışım diye söyledim. Hoca öyle bir 0 yapmış ki, sanki 9 gibiydi. 05 aldın, ne 95' deyince sınıf bir yandan ben bir yandan kahkaha tufanına girdik. Bu anı da unutamayacağım anılar arasına girmiş oldu...

BAHAR YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin