,,Štastné a veselé, Severus," usmiala sa na majstra elixírov a podala mu darček.Severus odbalil obal na krabici a krabicu otvoril.
,,Kniha?" Spýtal sa a Madison len pokrútila hlavou.
Pokračovať môžete len vtedy, ak poznáte všetkých päť ingrendiencii Veritaserum.
Prekrútil očami, isteže ich poznal, sám jej to drdil do hlavy už v desiatich rokoch, preto možno tie názvy vedela povedať aj od zadu.
Otvoril "knihu" a uvidel ich spoločné fotky, ktoré mu ihneď priniesli tie všetky spomienky, ktoré s touto bláznivou Chrabromilčankou mal.
,,Však sme sa ani nefotili, ako to, že niečo takéto máš?" Usmial sa na ňu.
,,To je take kúzlo, zo spomienok, naučil ma to Dra-" zastavila sa, keď spomenula si na chlapca. Inštiktívne sa chytila za náhrdelník od neho a pozrela sa na Severusa.
To asi nemala spomenúť, či?
Idylka pokračovala, aj keď Severus sa na ňu pozrel s úškrnom, no nič nepovedal.
,,Sme celkom priatelia," mykla plecami a Severus len pokýval hlavou s pohľadom určite ti verím...
Prevrátila nad ním očami a chytila do rúk jej darček, veľkú krabicu zabalenú v čiernom.
Začala trhať obal a keď otvorila krabicu, zostala prekvapená.
,,Všimol som si, čo ťa baví nosiť, tak som poprosil Madam Malkinovú, aby ti spravila sadu. Veľmi sa tešila, tak dúfam, že sa ti to páči," povedal Severus dievčine, ktorá zostala na chvílu mimo, pretože zacítila impulz z jej nádrdelníka, no snažila sa to nevnímať.
Začala vyťahovať veci z krabice a nevedela sa prestať usmievať.
,,Idem si to obliecť," povedala a vytratila sa hore do svojej izby.
Začala si obliekať tie kúsky oblečenia a nevedela sa prestať usmievať.
Keď už bola oblečená, zišla dole a keď ju Severus zbadal, jemne sa usmial.
,,To vyzerám až tak zle?" Spýtala sa ho a on pokýval hlavou.
,,To je divné, že nedávno si len nastupovala na Rokfort a teraz je z teba žena," usmial sa Severus.
Čierný plášť dlhý takmer po zem, čierny korzet odhaľoval jej štíhli pás, aj keď jej na ňom sedeli nohavice, ktoré boli na páse stiahnuté gumičkou, ale obťahovali jej krivky, aj keď boli voľné.
Na lýtkach sa zúžovali, no to nebolo už vidno, kvôli čižmám, ktoré mala pevne vysoko zašnúrované.
Bola žena. Ale nie obyčajná. Bola Černokňažníčka.
,,A to je zlé?" Povedala dievčina.
,,Nie, vyzeráš úžasne. Ako čistá smrťožrútka," prikývla, ale nebola spokojná s tým oslovením.
,,Nie som smrťožrútka, som len dievča, ktorému v žilách prúdi čierna mágia," usmiala sa, ale ihneď jej úsmev sklesol, keď sa na ňu Severus pozeral súcitne.
,,Čo sa deje?" Spýtala sa Madison a majster elixírov len vzdychol.
,,Prepáč, Madison, ja-" prerušila ho.
,,Severus, čo sa tu deje!"
Zostal ticho a v ten moment ho oblial studený pot, keď sa im spojili pohľady.
,,Voldemort chce, aby si prijala Temné znamenie už o tri dni," zašepkal a v tom momente sa Madison postavila a odišla do svojej izby.
▪
YOU ARE READING
Černokňažníčka ✔ [HP FANFICTION]
Fanfiction,,Madison, ale ty ho nemôžeš poraziť sama, počúvaš!" Rozčúlený Severus Snape naozaj nemal trpezlivosti nazvyš. ,,Tak ma nauč všetko, čo veľký polovičný princ vie a ja ho porazím!" • Mala len pár mesiacov, keď jej rodičia zahynuli pod kliadbou Lord...