23. Príchod nad ránom

1.8K 87 2
                                    

,,Nie, Mad, nechaj si ho," povedal Harry Potter na dievčinu, ktoré mu podávalo Tekuté šťastie, ktoré si právom zaslúžila na hodine elixírov, pretože síce aj Harry urobil taký istý, no ona ho mala v predstihu, tak sa Slughorn rozhodol udeliť ho tejto dievčine.

,,Nenamiešal som ho podctivo," povedal pošepky, ale aj tak to bolo zbytočné, lebo v klubovni boli sami.

,,Čo?" Zamračilo sa dievča a on z chrbta vytiahol knižku z elixírov.

,,No a čo, tak si používal knihu, čo je na tom," povedala dievčina s úsmevom, na čo Harry Potter knihu otvoril a uvidela všetky tie zápisky, no Harry ju ihneď zatvoril, nech dievča nestihne prečítať viac.

,,Aha. No tak dobre, ten elixír zatiaľ nechám u seba, ale ak by si ho náhodou potreboval, dám ti ho, ja vôbec neviem, ako ho využiť, takže keď tak mi daj vedieť," povedala na svojho najlepšieho priateľa, ktorý súhlasil s týmto nápadom, tak smelo prikývol.

,,Dobre, mizím, idem za Severusom," povedala a postavila sa na odchod a ako aj povedala, tak aj spravila.

Dostala sa k známemu kabinetu, vošla ako vždy, až uvidela majstra elixírov uškierať sa na ňu.

,,Čo je?" Zasmiala sa a Severus len kývol na jej miesto pri krbe, kde vždy sedeli.

Sadla si na svoje miesto, on zase na to svoje a úškrn mu nemizol z pier.

,,Slughorn dnes v zborovne vravel, že jedna žiačka namiešala a jeho hodine za desať minút perfektný Dúšok živej smrti bez chyby a dokonca aj bez učebnice. Nevieš o tom niečo?" V tomto momente sa Madison uškrnula tiež.

Bola na seba pyšná, lebo už dlho ten elixír nerobila a divné, že sa jej podaril na prvý raz.

,,Nie, neviem," prevrátila očami a Severus si len založil ruky.

,,Som pyšný na teba. Konečne si niečo využila z tej tvojej makovice," podpichol ju.

,,Čože?" Preefektovane povedala, no to sa už Severus postavil.

,,Poď, dnes pokračujeme v tréningu," povedal a stihol v stane zmiznúť skôr ako stihla povedať nejaký protest.

S povzdychom sa postavila a vošla do telocvične, kde rovno nechala prútik na zemi.

,,Čím viac sa budeš sústrediť, tým menej budeš padať," povedal a ona s porozumením prikývla.

Jasné, že prvý pokus ihneď preletela vzduchom, čo čakala.

Postupom času už toľko nelietala vzduchom, no zaklínadlá stále ešte nevedela odrážať.

,,Musíš tú energiu pochytiť. Skús zavrieť oči a cítiť ju, poviem zaklínadlo nahlas, nech vieš," povedal jej lektor a ona len prikývla a pomaly zavrela oči.

,,Expelliarmus!" Zaznelo a v tom momente naozaj cítila všetku tu mágiu, ale i tak preletela vzduchom.

,,Znova," skonštatovala a postavila sa zo zeme a opäť zavrela oči.

Preletela vzduchom ešte dva razy, no potom sa jej podarilo zaklínadlo odraziť a nie veľmi ďaleko od Severusa.

,,Už pomaly na to prichádzaš, musíš sa sústrediť!" Povedal prísne a ona len zatla päste.

,,A čo myslíš, že robím!" Rozhodila nahnevane rukami a majster elixírov sa ironicky zasmial.

,,Flákaš to, nesnažíš sa, zhoršuješ sa!" Povedal vážnym pohľadom, no ona netušila, čo robí, tak preto jej nervy začali bublať.

Černokňažníčka ✔ [HP FANFICTION]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant