Tizedik rész.

96 23 1
                                    

Másnap reggel Bang PD magából teljesen kikelve rontott be a lányok apartmanjába.
-EZ MI?! - kiabálta paprika vörösen, miközben egy napi lapot lobogtatott a nekromanta lány orra előtt. A férfit annyira magával sodorta az idegbaj, hogy fején jól láthatóan kidagadtak az erek. Ria csak flegmán megvonta a vállát.
-Azt mondta, hogy oldjam meg. Hát megoldottam. - Bang PD idegesen a dohányzó asztalra dobta az újságot, aminek a címlapján Yoongi ámokfutása szerepelt. A kis csapat szerencséjére a rendőrök ismeretlen tettesről beszéltek.


-Van fogalmad róla mennyibe került nekem ezt a zabálást elsimítani? - sziszegte pár centire Ria arcától, de a lányt nem lehetett ennyivel megfélemlíteni. Felkapta a tegnap asztalra dobott borítékot és vigyorogva a férfi kezébe nyomta.
-Ennyivel betudok szállni a buliba - mondta, miközben mélyen a nagy főnök szemébe nézett. Ronnie egy méterről figyelte az eseményeket és sűrűn imádkozott, hogy Bang PD hirtelen agyvérzést kapjon.


-Szüksége van Yoongira, ugye? Akkor tegyen meg mindent érte, ugyanis a maga szar bánásmódja miatt jutottunk idáig - közölte a száraz tényeket Ariana, mire Bang PD idegesen a hajába túrt.
-Inkább kitalálok valami megoldást, de még egy ilyen magán akciót nem szeretnék - morogta maga elé, majd mint egy tornádó távozott a kis lakásból.


Ria diadalittasan Ronniera vigyorgott, a kék hajú felemelte a mancsát és nevetve lepacsiztak.
-Még mindig egy félőrültnek tartalak a tegnapi húzásodért, de ez most nagyon szép volt. Így kell egy pökhendi szarházinak elkapni a tökeit - nevetett a kék hajú. Ria mosolyogva magához ölelte barátnőjét.
-Most már minden rendben lesz - suttogta, de Ronnie ebben nem volt annyira biztos, ugyanis a nekromanta lány még mindig elmebeteg módon szerette az ő kicsi zombiját.


Ronnie épp kávét főzött és reggelit készített, amikor váratlan vendégeik érkeztek. Namjoon állandóan a lányoknál lógott amint volt két szabad perce, de most magával hozta Hobit és Jimint is. A leader szenvedélyesen megcsókolta kedvesét és bocsánat kérően nézett a lányokra.
-Ne haragudjatok a váratlan látogatásért, de ez a kettő látni akarja Sugát - sóhajtott RM. Ronnie vigyorogva átölelte Hoseokot és Jimint.
-Midig szívesen látunk titeket - mondta mosolyogva a kék hajú, mire Ria lelkes bólogatásba kezdett.


Amíg a médium lány lefőzött még három adag kávét a fiúk és Ariana csendesen Yoongi állapotáról beszélgettek.
-Nem tudom milyen állapotban van, tegnap este még nem volt a régi... Jól gondoljátok át, hogy tényleg akarjátok-e látni - sóhajtott a nekromanta. Hoseok és Jimin tanácstalanul összenéztek, majd a fiatalabb mélyen Ria szemébe nézett.
-Noona... Suga a barátunk, a családunkhoz tartozik, legyen bármilyen állapotban.


Ria lemondóan sóhajtott. Nem volt biztos abban, hogy a fiúk fel voltak erre készülve, de nem tilthatta meg nekik, hogy láthassák Yoongit. Ronnie mosolyogva mindenki elé lerakott egy bögre kávét, majd szerelme ölébe ült.
-Nem tudom Namjoon mit és mennyit mesélt nektek a zombi Sugáról, de jól mérlegeljetek. A látvány egy életre nyomot fog hagyni bennetek, vagy negatívan vagy pozitívan, de soha nem fogjátok elfelejteni - mondta tőle szokatlan komolysággal a médium lány.
-Nem fogunk titeket lebeszélni, mert felnőtt emberek vagytok, szóval ha készen álltok felőlem akár indulhatunk - mosolygott biztatóan Ariana. A fiúk kiitták a kávéjukat és egy hatalmas levegő vétel után Suga rejteke felé indultak.


Mikor a zombi meglátta a gazdáját úgy tapadt a rácsokra, mint egy izgatott kis gyerek. Haja még fakó volt, arca sok helyen sebes a tekintete üres, de már sokkal jobban nézett ki mint tegnap. Ria mosolyogva megsimogatta a fiú fejét, aki éhesen a karja után kapott, de a szájkosárnak hála nem tudta bántani. Yoongi keservesen sírni kezdett az őt mardosó éhség miatt.
-Este megyünk vadászni, nincs már sok hátra... - suttogta Ariana, majd nekromanciáját és a kettőjük közti kapcsot bevetve kissé enyhíteni tudta a fiú fájdalmát

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now