Második rész.

199 30 11
                                    

Miután pancser és pancserina elhagyták az apartmant Ria fáradtan rogyott le a kanapéra. Előkapta laptopját és régebbi BTS videókat kezdett nézni, ahol Yoongi még élt. Felhúzott térdeire támasztotta a fejét és úgy bámulta a képernyőt. Órákon keresztül volt ugyan abban a pozícióban, arcára semmi érzelem nem volt kiírva, de belül a téboly emésztette fel. Ariana olyan érzelmi hullámvasúton ment keresztül mintha minimum bipoláris lenne.


Majdnem három órán keresztül megállás nélkül nézte a különböző klippeket, runokat és bombokat, miközben úgy füstölt mint egy gyárkémény. Bang PD kifejezetten megtiltotta nekik az apartmanban dohányzást, de a nekromanta lány ezt most kifejezetten leszarta.


A körtúráról visszaérkező Ronniet sokkolta a látvány. Ariana kisírt szemekkel meredt a döbbent párosra, ugyanis RM vissza kísérte a kék hajú lányt. Mikor észrevette az ajtóban kényelmetlenül toporgó leadert egy barátságosnak szánt mosolyt küldött a fiú felé, amiből útközben egy torz vicsor lett. Ronnie megcsóválta a fejét és Arianához lépett, elvette a lány elől a laptopot, letörölgette könnyeit, majd finoman ölbe kapta Riát, mintha csak egy tollpihe lett volna. Namjoon tányér méretű szemekkel nézte végig a jelenetet. Sejtette, hogy a médium lány nem gyenge teremtés, de azt nem gondolta, hogy ennyire erős valójában. 
-Mindjárt jövök - fordult Arianával a karjaiban RM felé. A ledöbbent férfi egy bólintással reagált Ronnie szavaira, majd a kanapén ülve várta a lányt.


Ronnie finoman a fürdő szoba padlójára rakta Riát majd engedett egy kád forró vizet. Hangosan anyázva gátlástalanul szídta Bang PD-t és a mocskos pénzét.
-Még jó, hogy ilyen vastag gázsid kapsz, legalább majd tudom miből finanszírozni a pszichiátriai kezelésed... - sziszegte elborult arccal a médium lány. Ria fészkelődni kezdett a háta mögött, mire Ronnie ijedten kapta oda a tekintetét, de legjobb barátnője szerencsére csak a ruháiból kezdett el kibújni. A kék hajú egy gyengéd mosolyt küldött összetört barátnője felé. Tudta, hogy ez nem egy díjnyertes ötlet, de azt nem gondolta volna, hogy ennyire.


-Itt hagylak egy percre, gyorsan elköszönök Namjoontól. Rendben? - Ariana fájdalmasan felnyögött. Sokáig próbálta visszatartani a sírást, amitől tüdejébe rekedt a levegő és kiszáradt a torka. - Ne aggódj Ria, sietek vissza - simogatta meg Ronnie a lány arcát, majd magára hagyta a fürdőben.


Az apró nappaliba lépve RM aggódó tekintetével találta szembe magát. A férfi az alsó ajkát harapdálva bámult Ronnie smaragd zöld szemeibe. A lány egy hatalmas sóhaj kíséretében kimerülten rogyott le a kanapéra. Sírni szeretett volna, de nem tehette, ezért inkább mosolyt erőltetett magára és fáradt tekintetét a leaderre emelte.
-Minden rendben? - kérdezte Namjoon lágy hangon, aminek hatására Ronnie úgy érezte mintha selyemmel tekerték volna körbe.


A fiú hangja olyan volt mint a hó alól kikandikáló virág. Reményt adott, hogy a kemény hideg télnek vége és közeleg a lágy, kellemes tavasz.


-Persze - kamuzta a kék hajú, miközben végig a cipőjét bámulta. Nem akart a fiú szemébe hazudni. Namjoon összeráncolt homlokkal nézett a lányra.
-Valamiért nem hiszek neked - csóválta meg a fejét RM, mire Ronnie lemondóan sóhajtott és újra a fiú éj fekete szemeibe nézett.
-Nézd Namjoon - kezdett bele a mondandójába. - Így is rengeteget segítettél nekünk! Szavakkal ki sem tudom fejezni, hogy mennyire hálás vagyok neked... - a fiú szóra nyitotta a száját, de Ronnie felemelte a kezét, ezzel jelezte, hogy még nem ért a végére. - Viszont ez nem a te csatád, hanem a miénk. Ezt nekünk kell megvívnunk, főleg Riának.

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now