Negyedik rész.

155 29 2
                                    

Ria földöntúli mosollyal az arcán simogatta Yoongit, miközben Ronnie a karján lévő sebét látta el. Namjoon szót fogadott és végig a kocsiban maradt, hogy ne legyen láb alatt. Miután a kék hajú sikeresen bekötözte a karját az autó felé indult.


-Hahó, valaki visszatért közénk - kopogott be mosolyogva az ablakon. RM hirtelen riadtan összerezzent, de amint realizálta, hogy csak Ronnie az, az arcán hatalmas vigyor terült el.
-Minden rendben? - kérdezte miközben kiszállt az autóból. majd észrevette a hatalmas kötést a lány kezén. - Úristen, mi történt? - simított végig Ronnie karján.
-Éhesebb volt a kicsike, mint ahogy számítottunk rá - nevetett zavartan a lány, mire a leader tányér méretű szemekkel meredt rá.
-Azt ne mondd, hogy ezt Yoongi tette veled...
-Pedig de
- bólogatott hevesen Ronnie. - És még elég diszkréten evett - kacsintott vigyorogva a fiúra. RM arca hirtelen zöldes színű lett, két kezét a gyomrára tapasztotta.


-Még egy ilyen és tényleg idehányok... - nyöszörögte Namjoon és a lány együttérzően megsimogatta a leader hátát.
-Az első alkalom mindig ilyen - suttogta. - Na gyere, bemutatom neked az új Yoongit.
-Nagyon megváltozott?
- kérdezte a fiú aggódva. Ronnie idegesen az ajkait kezdte harapdálni. Igazat kellett volna mondania, de képtelen volt rá.
-Nem, csak kettes kódos zombi lett, de ez Ria és Bang PD gondja lesz - mosolygott erőtlenül. Namjoon kérdő tekintettel vizslatta a médium lány arcát, de nem kérdezett többet és öles léptekkel megindult szeretett hyungja felé.


-Mi a diagnózis Ronnie? Milyen kódja lett a kicsikémnek? - kérdezte Ariana.
-Hát... Kettes - sóhajtott gondterhelten. - Bang PD-nek megfog vele gyűlni a baja, ha nem követi száz százalékosan az utasításaidat Ria - és nem csak neki hanem neked is, tette hozzá gondolatban Ronnie.


-Ez sajnos így van - bólintott a nekromanta. - De ne feledd a kettes kódosok is kezes bárányok, ha jól bánnak velük. - Ria szavai hallatán nem sok hiányzott a kék hajúnak, hogy hangosan felröhögjön.
-És szerinted Bang PD majd jól fog vele bánni? - meredt barátnőjére Ronnie. Ariana idegesen félre kapta a tekintetét és inkább a zombival ismerkedő Namjoont nézte.


-Na-mmm-joon - mondta tagoltan Yoongi, miközben a leaderre mosolygott.
-Emlékszik rám? - nézett hirtelen a lányokra RM.
-Igen, mindenre emlékszik, ami a halála előtt történt viszont... - Ria gondterhelten masszírozta az orrnyergét. - Új emlékek raktározására nem képes, továbbá nincsenek érzései. Ezt ne felejtsétek el! Neked azért örül mert emlékszik rád, emlékszik arra is, hogy szeretett téged - magyarázta a nekromanta. Namjoon szomorúan Yoongira nézett aki barátságos, de üres tekintettel meredt a leaderre.
-Még azt sem tudom, hogy adagolom be ezt az egészet a többieknek... - sóhajtott a fiú. Ronnie egy fél oldalas mosollyal az arcán Namjoonra nézett.
-Majd kitalálunk valamit, ne aggódj - biztatta a fiút.


-Menjünk haza, biztonságba kell helyezni mielőtt éhes lesz - mondta Ariana.
-Mit eszik egy zombi? - kérdezett vissza ártatlanul RM és Ria ajkán gonosz vigyor terült szét.
-Emberi vért - felelte könnyedén. A válasz hatására a leader gyomra feladta a harcot és egy elegáns rókával ajándékozta meg a földet. - Basszus Nam, a mágikus köröm - dobbantott idegesen a lábával Ariana, mire Ronnieból kitört a röhögés.
-Én Pancser Monstert jobban sajnálom - vigyorgott a kék hajú, majd egy üveg vizet vett elő a táskájából amit a sápadt fiúnak adott.

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now