Tizenkettedik rész.

103 23 4
                                    

Karácsony reggelén Ria unottan üldögélt az alvó Yoongi ketrece mellett. A fiú a múltkori után még háromszor vadászott, így külseje visszanyerte eredeti tökéletességét. Egy dolog azonban aggasztotta a nekromanta&médium párost... A zombi belsőre már több mint tökéletes volt.
Ariana nem jött rá az okára, Yoongi viselkedése szembe ment minden ismert ténnyel. A fiú ugyanis lehetetlennek tartott javulást mutatott... Felismert új embereket, pár sort megtanult az új dalokból és utánozta Ariana mozdulatait.


A lányt halk neszek szakították ki a gondolataiból, Yoongi ébredezni kezdett. A zombi amint meglátta gazdáját elmosolyodott és kölyök kutya pofival a rácsokra tapadt. Ria elnevette magát a látványra, eszméletlenül cukinak tartotta Suga viselkedését. Jobb kezével a ketrecbe nyúlt és megsimogatta a fiú arcát, aki jólesően simult a lány érintésébe.


Ariana kinyitotta a ketrec ajtaját és a zombi a nekromanta ölébe ugrott, mint egy nagyra nőtt cica. Suga kellemesen elhelyezkedett és énekelni kezdte az új daluk egyik részletét. Ria arcán az öröm és aggodalom vegyes könnyei folytak végig. Örült a fiú javulásának, de aggódott is mert nem értette, hogyan történhetett. Yoongi mintha csak megérezte volna Ariana gondolatait vigasztalóan végig simított a lány lábán.
-Ne félj - suttogta rekedtes hangon a fiú, ám az idilli pillanatot RM és Ronnie megszakították.


-Megjött a vacsi - emelte fel Namjoon kezét a magasba a kék hajú, mire kedvese torkát nem épp férfiasnak mondható sikítás hagyta el. Ariana és Ronnie szinkronban felnevettek.
-Ez egyáltalán nem vicces - mérgelődött a leader csípőre tett kézzel, de szigorú arckifejezését igencsak rontották az imádni való gödröcskéi. 
-Jagi olyan vagy mint egy gömbhal - nevetett tovább a médium, miközben Namjoon arcát nyomkodta. A fiú elkapta Ronnie kezeit és egy apró puszit nyomott a lány ajkaira.
-Lehetetlen alak vagy... - forgatta meg a szemeit RM, de szája szélén már mosoly bujkált.


Ria nem zavartatta magát és nem törődve a szerelmes pár évődésével, elővette a hűtőből a zombi vacsoráját.
-Az mi? - kérdezte nagyokat pislogva Ronnie.
-Suga reggelije. Egyébként máj.
-Csirke?
- tette fel a kérdést RM abban reménykedve, hogy a válasz igen lesz.
-Ooo te édes, naiv, romantikus lélek - sóhajtott a kék hajú.


-Nem éppen... A méretét tekintve magyar kőműves - vigyorgott Ria. Ronnie vinnyogott a röhögéstől, miközben Namjoon a rátörő hányingert próbálta leküzdeni.
-Ezt még mindig nem tudtam megszokni - közölte sápadtan a leader, mire szerelme együtt érzően megsimogatta a hátát.
-Idővel menni fog. - Nam leült Yoongi mellé a földre és próbált nem tudomást venni arról, hogy barátja épp egy ember máját falatozza két pofára.


Ronnie elmélyülten tanulmányozta a zombit, amikor egyszer csak megjelent Namjoon háta mögött Suga szelleme és átölelte a leadert. A fiú riadtan nézett szerelmére.
-Ugye nem...? - suttogta RM, mire Ronnie gyorsan a szájára tette a mutató ujját.
-Mi az? Mit pusmogtok? - kérdezte szórakozottan Ria de látszott, hogy nem igazán figyel a szerelmes párra.
-Semmit - mosolygott a kék hajú. - Mindjárt jövök, csak kiszaladok mosdóba - füllentette, majd gyorsan kiszaladt a szobából.


Ronnie a folyosóra lépve alaposan körbenézett, hogy nem látja-e őket valaki, majd egyenesen a szellem Suga szemébe bámult.
-Mit szeretnél?
-Még mindig nem nyugszik békében a testem
- közölte morcosan a szellem, mire a médium megforgatta a szemeit.
-Jó, oké. Tudom... De nézd mennyire szeret téged, mennyi mindent megtesz érted - Ronnie próbálta meghatni Suga lelkét, de eredménytelenül. A fiút csak egy dolog érdekelte és az az volt, hogy a testét helyezzék vissza a föld alá.
-És ez szerinted normális? - csóválta meg szomorúan a fejét.

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now