Tizennegyedik rész.

97 22 0
                                    

Ariana kétségbeesetten, elfehéredő ujjakkal markolta a ketrec rácsait. Gyönyörű arca vörös volt és feldagadt a sok sírástól. Kapkodva vette a levegőt és úgy érezte, hogy az életet jelentő oxigén őt most a halálhoz viszi közelebb minden egyes lélegzetvétellel. Yoongi értetlenül nézett gazdájára, gépiesen simogatta a lány haját. Ronnie letérdelt legjobb barátnője mellé és gyengéden a karjaiba vonta őt.
-Minden rendben lesz... - suttogta a hamisan nyugtató szavakat a kék hajú.


Mindannyian tudták, hogy már semmi nem lesz rendben, az életük örökre megváltozott és hatalmas törést szenvedett el.


Ariana sírva kinyitotta a ketrec ajtaját és szorosan magához ölelte Yoongit. A fiú még mindig nem értett semmit, de mosolyogva simult a nekromanta lány karjaiba. Percekig ölelkeztek, végül Ria eltolta magától a fiút, hátra bilincselte a kezeit és ráadta a szájkosarat.
-Sajnálom... Sajnálom, sajnálom, kibaszottul sajnálom - suttogta, miközben homlokát a fiúénak nyomta. Utoljára beletúrt a feketére festett selymes tincsekbe, utoljára végig simított Yoongi arcán, utoljára egy puszit nyomott a pofijára. Hátrébb lépett két lépést és könnyektől csillogó tekintetét a fiúéba fúrta. - Ég veled Min Yoongi.


Nekromanciáját használva mély álomba ringatta őt, majd Namjoon ölbe kapta az alvó zombit és egy szót sem szólva mind az autó felé indultak. Ariana még egy pillanatra az épületre szegezte tekintetét és rögtön megrohanták az emlékek. Halványan elmosolyodott amikor az eszébe jutott az első itt töltött éjszaka, a sok nevetés, sok sírás, üvöltözés Bang PD-vel. Most már semmi sem lesz a régi soha, gondolta magában és beült hátra Ronnie mellé.

A médium lány egész úton szorosan fogta barátnője kezét, mint aki attól fél, hogy az megszökik. A temetőbe érve Ariana lába megremegtek.
-Semmi baj - nyúlt a hóna alá Ronnie. - Mindjárt túl leszünk rajta. - Ria arca egy fájdalmas grimaszba torzult és kinyitotta a csomagtartót, amiben Suga békésen aludt. Mosolyogva nézte a zombi békés arcát.
-Bárcsak ne zabálnád fel a lelkemet... - suttogta.


-Hagyd csak, majd én viszem - mosolygott halványan RM és ismét ölbe kapta barátját. - Hova vigyem? - kérdezte elcsukló hangon.
-A sírjához, oda helyezzük vissza a testét - közölte Ariana. A hangja közömbös volt, de a tekintetében annál több bánat és fájdalom tombolt.

Ronnie ellenőrizte a felszerelést és halkan elkáromkodta magát.
-Ria van egy kis gond. Nem hoztunk áldozatot a mágia körhöz.
-Vállalod? Most nem kell etetni...
- a kék hajú egy aprót bólintott, majd legjobb barátnőjébe karolva követni kezdték Namjoont. A fiú sírjához érve Ariana remegni kezdett és ha a kék hajú nem fogja csúnyán megütötte volna magát.


-Menni fog, erős vagy Ria - biztatta Ronnie.
-Én tudom mi a dolgom és tudom mi a helyes, de képtelen vagyok rá - zokogott hangosan. Nam a sírjára fektette Sugát, majd odalépett a lányokhoz és szorosan magához ölelte őket.
-A szerelem sosem lehet önző... - suttogta Namjoon. Mikor elengedték egymást Ariana megrázta magát és vett egy mély levegőt.
-Jól van... Menni fog.

Ronnie előkapta a kését és egy hatalmas vágást ejtett a karján. A sebből rögtön előbuggyanó vörös cseppekkel felfestette Riának a kört, majd fáradtan lerogyott az egyik fűzfa tövében. RM rögtön kedvese mellé ült és egy elsősegély doboz segítségével ellátta a lány karját. Ronnie a fiú vállára hajtotta a feját és pár perc pihenő után Arianához lépett.

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now