Tizenegyedik rész.

84 23 1
                                    

-Tulajdonképpen honnan szerzett áldozatokat Suga számára? - kérdezte lihegve Ria, miközben apró lábaival próbálta tartani a lépést Bang PD mellett.
-Ezt nem fontos tudnia Ariana - válaszolt a férfi és arra sem méltatta a lányt, hogy rá nézzen. A nekromanta dühösen elkapta Bang PD kezét, ezzel megállásra kényszerítve őt.
-De! Nagyon is fontos tudnom, hogy kikre szabadítom rá, mert ha ezek ártatlan, családos emberek akiket haza várnak akkor... - Ria elharapta a mondatot.


Igazából ha ilyen embereket hozott a férfi, a zombit akkor is meg kell etetni.


-Ne aggódjon, egyik sem egy ma született bárány. Ezek mind börtön töltelék söpredékek. Gyilkosok, pedofilok, erőszak tevők. - Ria arcán széles vigyor terült el, most végre lelkiismeret furdalás nélkül kiélheti a szadista vágyait és még a kezeit sem kell bepiszkolni hozzá.


Csendben folytatták az útjukat a hangszigetelt stúdióba, ahol az egyik áldozat egy székhez kötözve, visítva próbált menekülni. Ria odalépett a férfihez és Bang PD-re nézett.
-Nem tudja véletlen, hogy ő mit tett? - kérdezte a nekromanta lány. A férfi nagy levegőt vett, látszott rajta, hogy nehezen beszélt a történtekről.
-Egy pár hónapos csecsemőt... - a mondatot nem tudta befejezni, de a lány sejtette a végét. A szeme először könnyes lett, erős hányinger tört rá, de megrázta magát és a férfi felé indult.


Ajkai olyan elmebeteg vigyorra húzódtak, hogy azt még Joker is megirigyelte volna. Kezeivel a pedofil combjára támaszkodott és hosszú, hegyes körmeit tövig vájta a férfi bőrébe.
-Ugye tudod, hogy nagyon rábasztál? Jobban fogsz szenvedni, mint az a kis baba - suttogta baljós hangon, de még mindig mosolyogva. A pedofil férfi szeméből ömlöttek a könnyek és bár Ariana nem értette, hogy mit mond mert be volt kötve a szája, de biztos volt benne, hogy ez életéért könyörög. - Fogsz te még ennél jobban visítani - mondta hűvösen, majd mint a villám kirántotta a combjához csatolt tokból a fegyverét és egyet a férfi ágyékába lőtt. Vérfagyasztó sikítás töltötte meg a termet és Bang PD folyamatos káromkodása.


-ARIANA! Így hogy fogja Yoongi levadászni? - üvöltött haját tépve a lánnyal. A férfi eddig is sejtette, hogy a nekromanta nem fut százon, de most már biztos volt benne. Pedig Ariana csak azt tette amit minden egészséges lelkű ember tenne egy pedofillal...
-Ebbe nem hal bele - rántotta meg a vállát. - Bőven tud még a kicsikém vacsorázni - közölte vigyorogva, majd végszóra kinyílt az ajtó és betolták a ketrecben békésen alvó zombit.


Ria szíve nagyot dobbant mikor Yoongi lassan ébredezni kezdett és egyből őt kereste a zűrzavarban. Pár másodpercig pislogás nélkül nézték egymást, majd a fiú a leendő vacsorája felé fordult. Ariana érezte ahogy a zombiban életre kel a vérszomj és az éhség. Yoongi nagyokat szimatolt a levegőbe és mivel Ria a nekromanciája által már össze volt vele kapcsolva, mindent érzett amit a fiú is. A lány orrát eltelítette a vérszag, agyát megbénította az eufória amit a pedofil rettegése váltott ki a zombiból.


Mosolyogva a ketrec tetejére mászott és a rácsokon átnyúlva a fiú hajába túrt. Yoongi amennyire a rácsok engedték a lány tenyerébe bújt, egy ideje nem próbálta megharapni Riát, akkor sem ha kínzóan égette torkát a vér utáni vágy. A nekromanta lány szinte minden szabad idejét a zombival töltötte és erejével folyamatosan gyógyította, csillapította az éhségét így a köztük lévő erős kötelék még jobban elmélyült. Ariana abba a hitbe ringatta magát, hogy az összes általa ismert könyv tévedett és a lelketlen zombik is képesek új emberek iránt új érzéseket táplálni.

✅NekroLove [Yoongi ff] ✅Where stories live. Discover now