Ariana félszegen átölelte Hoseokot, valamiért a fiút nem szerette volna úgy lesokkolni mint a leadert. Namjoont szívatni egy darabig vicces volt, de Jhopeval nem volt szíve ezt megtenni. Szegény kis sunshine olyan összetörten ült ott mellette, hogy Ariana megfogadta magában, hogy mindent megfog tenni annak érdekében, hogy megóvja a fiút az igazságtól...
Két nap telt el és Bang PD még mindig nem talált megoldást a problémára. Ronnie szerint nem is keresett. Napok voltak hátra karácsonyig és a fiúknak egy fotózáson is részt kellett volna venniük, szorította őket az idő. Ria minden idejét Yoongival töltötte, hogy csökkentse a fiú fájdalmát és éhségét, de áldozat nélkül ez annyit ért, mint lőtt sebre az algopirin. A zombira visszakerült a szájkosár, mert bármennyire is szerette a "gazdáját", akkor is csak egy lelketlen gyilkológép volt, akinek egyre nőtt az éhsége. Ariana akárhányszor benyúlt hozzá a rácsok között, Yoongi megpróbálta őt megharapni még úgyis, hogy rajta volt a szájkosár.
Egyik délelőtt a nekromanta lány a szokásos kávéjáért indult, amikor összefutott Bang PD titkárával. A férfi szó nélkül a kezébe nyomott egy vaskos borítékot.
-A főnök üzeni, hogy nagyon sajnálja és oldjátok meg - és már ment is tovább a dolgára. Ariana a dühtől remegve állt a folyosó közepén, majd teli tüdőből ordítani kezdett és hangosan szitkozódva a pokolba kívánta Bang PD-t.
A hangzavarra egyre több ember ment ki a folyosóra megnézni, hogy mi történt és Ariana szerencséjére pillanatokon belül Ronnie is feltűnt.
-Bassza meg... - sziszegte maga elé, mikor észrevette az ideg összeroppanás szélén táncoló barátnőjét. Erősen megragadta Ariana kezét és vonszolni kezdte. - Nincs itt semmi látni való, mehet mindenki a dolgára - ordította a kék hajú. Ria lehajtott fejjel vánszorgott Ronnie után, tekintetében benne volt a világ összes fájdalma és haragja. Magában megesküdött, hogy bár még nem tudja hogyan, de bosszút fog állni a nagyfőnökön.
A médium lány határozottan belökte Arianát az apartman ajtaján, majd bezárta maguk mögött az ajtót. A nekromanta lány csak állt a szoba közepén és üres tekintettel nézett ki a fejéből. Az arcán lassan végig folyt egy könnycsepp. Ronnie közelebb lépett barátnőjéhez és letörölte a lány egyre szaporodó könnyeit. A kék hajúnak ötlete sem volt, hogy mit csináljon, csak kétségbeesetten ölelte a sírástól rázkódó Ariana testét.
Ronnie jelen pillanatban a pokolba kívánta ezt az egészet, Bang PD-vel az élen, ezért mikor valaki kopogott az ajtón ordítva küldte el az illetőt.
-Bárki is vagy menj a picsába - kiabálta magából kikelve.
-Namjoon vagyok... - válaszolt egy bátortalan hang. A kék hajú mint egy tank, úgy indult meg a falap irányába és olyan erővel nyitotta ki azt, hogy RM attól félt a lány tokkal együtt tépi ki a helyéről az ajtót. - Mi történt? - kérdezte aggódva a leader, mire Ronnie idegesen Arianára mutatott. A lány még mindig a szoba közepén állt, de most lassan Namjoonra emelte a tekintetét, majd a dohányzó asztalra dobta a borítékot.-Kibaszott Bang PD-nek ennyit ér egy élet... - suttogta Ria. A leader tányér méretű szemekkel meredt az értékes papír cetlikre, majd kétségbeesetten nézett felváltva Ronniera és Riára.
-És... Most mi lesz? - kérdezte suttogva, rettegve a nekromanta lány válaszától. Ariana ajkai keserű mosolyra húzódtak.
-Mi lenne? Megoldom én, ahogy a főnököd kérte. - Ronnie idegesen az ajkába harapott.
-Ezt lehetetlen Ariana... Egy bérgyilkossal még csak szerzel hullát, de a vadászatot hogyan oldod meg? - adott hangot az aggályainak a kék hajú. Ria vicsorogva barátnőjére nézett.
-Azt még nem tudom, de érte eladnám a lelkem akár az ördögnek is.
YOU ARE READING
✅NekroLove [Yoongi ff] ✅
Fiksi PenggemarFIGYELMEZTETÉS! -Trágár beszéd. -Paranormális történet. -Vér, erőszak, gyilkosság. -Rövid sztori, rövid részek. !FELNŐTT TARTALOM! 🔞