1.9 | final pt.2, the end

428 30 34
                                    

az önce yazdığı kağıdı ikiye katlayıp günlüğünün arasına koyarken, hazır eline almışken ve aklına düşmüşken günlüğüne de bir şeyler karalamaya karar verdi.

090120

selam, günlük. her seferinde arayı fazla uzatmayacağımı umduğumu söylediğimin fakat yine her seferinde daha da uzattığımın ben de farkındayım ama bilmiyorum da, ya unutuyorum ya da aşırı üşeniyorum yazmaya. ve şimdi de buraya yaklaşık 2 ay kadardır uğramadığımı göz önünde bulunduracak olursam, anlatacak epey şeyim birikmiş olmalı. bu yüzden hemen san'ın bana yumruk attığı günden sonrasını anlatmaya başlıyorum. aslında şey, dürüst olmam gerekirse... o günden sonra pek de kayda değer bir şey olmadı. sadece wooyoung'un instagram hesabını arada bir stalkladığım üzere üçünün de hâlâ bir şekilde yaşamaya devam ettiklerini biliyorum. arada san'ın wooyoung'a olan ısrarlarından dolayı yunho'yu görmek için gwangju'ya da gidiyorlar sanırım, birkaç tane de üç kişi olarak çekindikleri olan resimleri var. ve onları her ne kadar sadece üç-dört fotoğrafla yargılamak istemesem de, yine de mutlu görünüyorlar. bunun dışında ise hiçbiriyle de o günden sonra ne karşılaştım, ne de herhangi bir sosyal mecra üzerinden onlarla sohbet ettim. umm, son olarak yine arayı fazla uzatmayacağımı umduğumu söylüyor ve gidiyorum :'. görüşmek üzere~

ー from nobody to somebody ♡ yunsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin