091019
merhaba, günlük.
bugün yeosang'ın birini aradığını fark ettiğimde yanına gittim ve ona format gereği birini arayıp aramadığını sordum. beni yanıtladığında ise yakalanmamak için aceleyle cevap verdim. sanırım aşırı saçmalamış olmalıyım ki, bana o kişinin ben olamayacağımı söyledi. sonra da bir şeyler mırıldandı ama sanki bunu duymamamı ister gibi olduğundan üstelemedim. ardından bana wooyoung gelene kadar olan biteni anlatabileceğini söyledi."ilgi çekici?"
derin bir nefes verdi karşısındaki çocuk.
"wooyoung da böyle söylemişti ama her ikinizde beni anlamıyorsunuz. şimdilik sadece dört not okudum ama daha şimdiden meraktan delirecekmiş gibi hissediyorum. bir de bu notların her ayın yirmisinde geleceğini düşündüğümde..."
henüz sadece dört notun okunması yunho'nun hevesini anlık kırarken bunu dışarı vurmamaya dikkat ederek yeniden araladı ağzını.
"yani bunu sevmedin?"
"bilmiyorum... birinin bana bu şekilde değer verdiğini bilmek güzel hissettirmiyor değil, sadece çok fazla kafam karışıyor."
yeosang başını kaldırdığında okuldan yeni çıkan arkadaşını gördü.
"anladım. peki ya "keşke bu notların sahibi şu kişi olsa." diye içinden geçirdiğin birisi var mı?"
yunho'nun gözleri, kumral saçlının dişleriyle hapsettiği alt dudağına kaydı ve yutkundu.
"eh, illaki."
wooyoung gelip yeosang'a, onun yüzünden okuldan en geç çıkma cezasına tâbi tutulduğu arkadaşları hakkında söylenmeden önce son sözlerini söyledi yunho:
"o hâlde umarım o notların sahibi, senin olmasını umduğun kişidir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー from nobody to somebody ♡ yunsang
Fanfiction❝seni sevdiğimi haykırsam duyabilecek misin?❞ /woosan\ ᐷ angst. 「240919 □ 090120」